• waren, en toen vet Huppel/Kakker
    -blond haar, superhoge hakken, boobs hanging out, 8 dubbele laag make-up-

    En dan heb ik het idee

    ''Het was voor de aandacht''

    Kennen jullie van die mensen (:?

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Jacker schreef:
    joahh man!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, eigenlijk niet. Ik ken sowieso niet echt iemand die 'emo' is, behalve een paar mensen die bij mij op school zitten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    bij ons zit een meisje op school en die was gewoon normaal, en nu denkt ze dat ze emo is, dus draagt ze hele zwarte oogschaduw en ze heeft een groen en een roze plukje in haar donkere haren.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    jep, zo veel..

    Ik ken er genoeg van dat soort mensen. Like WTF Get a life.


    Love sheds light one the darkest of times

    Tranquillity schreef:
    Ze zeiden dat van mij ook. Vroeger droeg ik heel veel 'zwart' en was ik onopvallend, nu draag ik hakken ja en wat meer 'vrouwelijke' kledij. Nee, het was niet voor de aandacht van mij. Maar vroeger voelde ik me minder mooi en wou ik niet opvallen omdat ik beschaamd was voor anderen hun reactie. Nu ben ik opengebloeid (: (En nee ik ben geen huppelkut)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jacker schreef:
    joahh man!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nope


    its always the same road,it just go's on and on..

    Jup, een vriendin van mij.


    I am an idiot, I move.

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.

    Mee eens. Herken ik mezelf ook in (x
    Al ben ik emo noch huppel geweest.


    Felix

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    Zoals jij zegt, maar ik vind het wel een grote stap, van een nogal emo naar een huppel/kakker... xd

    Poseidon schreef:
    Vast wel, maar ik denk niet dat het voor de aandacht was. Smaken veranderen nou eenmaal.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Boeit me niet zo, moeten ze zelf weten x'D


    Alis volat propriis.