• Ik word er bijna bang van als ik naar het nieuws kijk. Er zijn nu verschillende landen die Libië aanvallen. En voor je het weet helpt een ander omliggend land Libië en heb je zo een hevige oorlog. Ik vind het echt eng, als je ziet dat die landen Libië zo aanvallen, want je kunt nu wel iets terug verwachten...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    euh hallo , het was wel nodig hoor. Die Kadaffi ( hoe je het ook moge schrijven ) bombardeerde zen eigen volk!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja ik vind het ook eng, en jullie reacties maken me alleen maar nog banger )';
    xd


    Me so good.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 21:19 ]

    Ja ik ben bang dat er een derde wereld oorlog komt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja ach, ik hoop dat NL niet gevraagd wordt, want ik zie het nut van die oorlog niet in.
    Weer typisch de VS die als lieveling naar voren wilt komen. Altijd bemoeien met andere landen, maar ondertussen zorgen ze niet eens voor hun eigen volk. Wedden dat het een nutteloze oorlog wordt en de VS niet als winnaar uitkomt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Woestynbloem schreef:
    Ja zometeen stort er een vliegtuig op je huis neer man.


    There's power in the words you whisper.

    Ik vind het zo'n onzin dat we ons ermee gaan bemoeien. Wij hebben daar toch écht niks te zoeken. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tranquillity schreef:
    Jaa, ik vind het ook eng ;s


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Faceless schreef:
    (...)

    Meerdere landen hebben atoombommen op voorraad.

    Zo eng vindt ik het niet als die leider dood is is alles weer goed en zo goed als de hele wereld is aan het meehelpen dus als iran ofzo libie gaat helpen dan winnen ze nog niet van de rest van de wereld-bijna de rest van de wereld-

    Ik vindt het juist goed dat ze tegen libie bezig zijn die lijder laat kei veel mensen afslachten op een brute manier

    Dus jij vindt het goed dat zoveel landen atoombommen hebben?
    sorry maar ik vind het echt vreselijk wat er gebeurd, al die arme mensen lijden nu omdat wij hem willen straffen, ik weet dat ze het al heel slecht hadden en dat hij echt wel weg moet maar die bommen gaan het juist erger maken, zodra de eerste afgeschoten wordt - maakt niet uit door wie of naar welk land- zal een kettingreactie volgen. Er zullen alleen al van die eerste bom ikweetniethoeveel onschuldige slachtoffers zijn en de echte boosdoeners worden pas later gepakt voor hun daden, zo is het toch altijd? Denk eens na over al die slachtoffers, het maakt niet uit wie er het meeste bommen heeft, Als er geweld gebruikt wordt, verliest iedereen
    niet kwaad bedoelt tegen jou hoor, maar dit moest er gewoon uit


    Love? No. I prefer cats.

    PinkyPromise schreef:
    (...)
    Dus jij vindt het goed dat zoveel landen atoombommen hebben?
    sorry maar ik vind het echt vreselijk wat er gebeurd, al die arme mensen lijden nu omdat wij hem willen straffen, ik weet dat ze het al heel slecht hadden en dat hij echt wel weg moet maar die bommen gaan het juist erger maken, zodra de eerste afgeschoten wordt - maakt niet uit door wie of naar welk land- zal een kettingreactie volgen. Er zullen alleen al van die eerste bom ikweetniethoeveel onschuldige slachtoffers zijn en de echte boosdoeners worden pas later gepakt voor hun daden, zo is het toch altijd? Denk eens na over al die slachtoffers, het maakt niet uit wie er het meeste bommen heeft, Als er geweld gebruikt wordt, verliest iedereen
    niet kwaad bedoelt tegen jou hoor, maar dit moest er gewoon uit


    Ik heb niet gezegt dat ik het goed vindt dat zoveel landen atoombommen hebben ik zei dat ik het goed vindt dat je tegen die leider zijn.
    Het klinkt nu allemaal hard maar die leider liet zn eige bevolking afslachten, bombarderen, neerschieten en al die shit dus als ze nu niet tegen hem beginnen gaan er meer mensen dood in dat land dan als ze er nu wel iets aan doen


    (Be)lieve in (you)rself

    Er moet eerst een heftige oorlog komen voordat er vrede kan komen.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Tranquillity schreef:
    Jaa, ik vind het ook eng ;s

    littlemonsta schreef:
    ja sebiet barst WOIII uit


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik vind het eigenlijk ook heel goed dat ze het tegen Libië gaan opnemen.
    Ten eerste vind ik dat we daar wel iets te zoeken hebben. Als wij een wereld met vrede willen, dan moeten we daar allemaal aan proberen te werken en tegen degene opnemen die dat niet willen. Dus ook Nederland.
    Ten tweede moet Gadaffi gewoon weg. Dan vallen er wel veel slachtoffers, maar hoe wil je dat anders doen? Als wij naar Gadaffi gaan en zeggen: 'hé, ik wil niet dat jij leider met van Libië, dus zorg ervoor dat je binnenkort geen leider meer bent', dan gaat Gadaffi echt niet stoppen als leider.

    En eerlijk gezegd vind ik de vergelijking met ons kinderen een beetje vreemd. Wij hebben alleen een kleine ruzie die 9 van de 10 keer nergens op slaat. Daar vallen geen echt gewonden bij, laat staan doden en wij hebben niet te maken met iemand die de ander tegenwerkt. Uiteindelijk wil elk kind dat het weer goed komt. Gadaffi die wil juist dat hij leider blijft en die gaat 'de goede' tegenwerken. Dus ja, die vergelijking vind ik niet echt kloppen.


    To live would be an awfully big adventure