• Mijn hamster doet soms echt raar.
    Ik heb een kooi van 2 verdiepingen, dus er zit een trapje in. Eerst liep hij daarop gewoon naar boven, maar nu niet meer. Nu klimt hij via het tralies omhoog. En vaak klimt ie ook gewoon aan het tralies en laat zich dan vallen.
    Ik heb ook een steen in z'n kooi gedaan, omdat z'n tanden anders te lang worden. Maar daar bijt hij niet aan. Hij bijt alleen maar aan z'n kooi.
    Verder staat er nog een speciaal schoentje van plastic in z'n kooi, waar ten eerste al hele stukken uit zijn die 'ie op eet. Maar vaak stopt m'n hamster alleen z'n hoofd erin en gaat hij zo slapen.
    Als ik me hamster buiten zet, eet hij echt alles op wat 'ie vind. Zo ook mieren.
    En als laatste z'n eten. M'n hamster is echt verwend, dus hij vind lang niet alles van z'n eten lekker. En wat 'ie niet hoeft, góóit 'ie uit z'n kooi. Soms vinden we echt eten helemaal aan de andere kant van de kamer.

    Hebben jullie ook zulke beesten? :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Een hamster met claustrofobie! :O


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    hahaha, awesome. Mijn hond eet -als hij een boterham met kaas krijgt, bijvoorbeeld- de boterham helemaal eromheen op, en haalt de kaas er netjes tussenuit. (:


    Smile and live.

    Lol , u hamster is cool xD
    Wij hebben altijd rare beesten xD


    Stop wishing, Start doing..

    Je hamster is zo gek als een deur, oftewel kerngezond voor een hamster :Y)

    Heb 3 hamsters gehad, en die deden dat allemaal xD Rare beestjes, maar daarom zijn ze zo cool! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, lijkt op het gedrag van onze ratjes! Die zijn ook echt raar.
    Als ze rondlopen, klimt er eentje (Rubí) gewoon via je been helemaal naar boven, tot ze op je hoofd zit. Ze wilt altijd zo hoog mogelijk komen. En na drie uur non-stop door de kamer rennen, is ze nog superhyperactief. Echt vaag.
    Ons konijn is echt heel jaloers, zelfs een keer op mijn boterham. Je hoeft alleen nog maar naar iets anders te kijken en ze komt er al aan geracet.
    En zo heb je nog veel meer verhalen... xD

    ahaha jou hamster klinkt als een echte held (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het eerste en het laatste van wat jouw hamster doet, deed de mijne ook xd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha, mijn hamster was ook zo :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol!
    Uw hamster in een grapjas.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als mijn kat eten krijgt, lijkt het net alsof ze 3 weken niet gegeten heeft. Ze schrokt nogal :')
    Ik had ooit 2 muizen, die aten yoghurt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Als mijn kat eten krijgt, lijkt het net alsof ze 3 weken niet gegeten heeft. Ze schrokt nogal :')
    Ik had ooit 2 muizen, die aten yoghurt.


    Ja, dat doet m'n hamster ook.
    Maar die eet echt alles wat 'ie eigenlijk niet mag.
    Hij heeft zelfs een keer echt een hap uit m'n vinger genomen en opgegeten. O.o


    I like boys who drive cars too slow.

    Haha, je hamster is cool!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 21:35 ]

    Ik wil ook een hamster.
    Heb 1 hond ja ;)


    Follow your dreams. They know the way.

    DE ratten van mijn zusje laten zich ook altijd van boven naar beneden vallen. x.x


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Haal die steen uit zijn kooi! Die dingen zijn hartstikke slecht voor je hamster (no_chears)


    -