• Ik word er bijna bang van als ik naar het nieuws kijk. Er zijn nu verschillende landen die Libië aanvallen. En voor je het weet helpt een ander omliggend land Libië en heb je zo een hevige oorlog. Ik vind het echt eng, als je ziet dat die landen Libië zo aanvallen, want je kunt nu wel iets terug verwachten...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jaa, ik vind het ook eng ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Jaa, ik vind het ook eng ;s


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja zometeen stort er een vliegtuig op je huis neer man.


    Has no one told you she's not breathing?

    Voor je het weet staat er een nieuwe versie van een Wereldoorlog al te wachten. Wie weet helpt Iran wel Libië en Iran heeft toch een atoombom op voorraad? Ik vind dit dus echt helemaal niks.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ja sebiet barst WOIII uit


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het echt dom. Waar is dat nu weer goed voor?
    Kom allemaal samen, los het op als volwassen mensen en iedereen krijgt een koekje... En iedereen is weer blij! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het zoiezo niets. Bleegh, ze moeten eens volwassen worden. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Klopt, maar mijn vader zegt dat Amerika - Frankrijk - Nederland - Engeland & Duitsland samen werken tegen Libië, Amerika heeft de grootste + modernste krijgsmacht van heel de wereld, Nederland heeft sowieso al meer wapens enz als heel Libië bij elkaar. Denk je nou echt dat alleen Libië op kan tegen Amerika én Frankrijk én Nederland, Engeland & Duitsland? Don't think so..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    Klopt, maar mijn vader zegt dat Amerika - Frankrijk - Nederland - Engeland & Duitsland samen werken tegen Libië, Amerika heeft de grootste + modernste krijgsmacht van heel de wereld, Nederland heeft sowieso al meer wapens enz als heel Libië bij elkaar. Denk je nou echt dat alleen Libië op kan tegen Amerika én Frankrijk én Nederland, Engeland & Duitsland? Don't think so..

    Alle Oosterse landen kunnen hulp bieden aan Libië.. Ik denk niet dat Libië er alleen voor zou staan moest er een nieuwe oorlog uitbreken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tango schreef:
    Voor je het weet staat er een nieuwe versie van een Wereldoorlog al te wachten. Wie weet helpt Iran wel Libië en Iran heeft toch een atoombom op voorraad? Ik vind dit dus echt helemaal niks.


    Meerdere landen hebben atoombommen op voorraad.

    Zo eng vindt ik het niet als die leider dood is is alles weer goed en zo goed als de hele wereld is aan het meehelpen dus als iran ofzo libie gaat helpen dan winnen ze nog niet van de rest van de wereld-bijna de rest van de wereld-

    Ik vindt het juist goed dat ze tegen libie bezig zijn die lijder laat kei veel mensen afslachten op een brute manier

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 20:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Springfield schreef:
    Ik vind het echt dom. Waar is dat nu weer goed voor?
    Kom allemaal samen, los het op als volwassen mensen en iedereen krijgt een koekje... En iedereen is weer blij! ><


    helemaal mee eens ^^^
    dan vind ik ons kinderen toch net weer een beetje beter dan volwassenen wij negeren elkaar gewoon bij een ruzie en daarna is alles weer koek en ei ;D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 20:42 ]


    My biggest fear is oblivion.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Alle Oosterse landen kunnen hulp bieden aan Libië.. Ik denk niet dat Libië er alleen voor zou staan moest er een nieuwe oorlog uitbreken


    Hmm, nee oké, daar heb je gelijk in, maar als nog denk ik niet dat we daar ons nu zorgen over moeten maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sowieso de landen die om libie heen liggen helpen mee -met de goede- de straaljagers enzo mogen er landen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik negeer de gedachtens die nu door mijn hoofd flitsen beter.(nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eumh,mensen,niemand helpt Libië want Egypte,tunesië enzo helpen niet. Die landen in het zuiden kunnen eventueel nog helpen,maar aangezien daartussen woestijn ligt,is dat niet een van de beslissingen denk ik zo. Trouwens in Irak zijn ze zelf nog aan het vechten enal dus volgens mij gaan die niet effe naar Libië verplaatsen én Qatar helpt Amerika dus volgens mij gaat geen enkel land Libie steunen. Trouwens Europa heeft toegestemt als de Afrikaanse Unie meestemt en dat hebben ze gedaan. Volgens mij moet je niet direct panikeren voor een 3de wereldoorlog. Al hebben ze wél gezegd dat er veel slachtoffers gaan vallen,maar die waren er daarvoor ook al.