• Ik hoop dat jullie het geen onzin vinden, hier komt mijn verhaal:

    In de tweede klas kwam er een jongen in mijn klas, J. Op het eerste gezicht vond ik hem niet gelijk leuk. Ik weet nog wel wat ik tegen hem zei de eerste keer en toen glimlachte hij wel al gelijk naar me. In oktober had hij zijn arm gebroken en toen ging hij met de bus en ik ga sowieso altijd met de bus (heeft een reden maar doet er even niet aan toe). Ik ging toen samen met hem met de bus reizen. Ik merkte al dat ik hem steeds leuker begon te vinden. Een vriendin van mij bood eens aan om achterop bij haar te gaan om naar de bushalte te gaan. Ik vond het goed maar ik zat met 1 probleem: mijn tas kon ik nergens kwijt. J bood aan om mijn tas te dragen terwijl hij zelf een zware tas had en een gebroken arm! Dat is gewoon te lief. Hij ging er zelfs bij rennen om die fiets bij te houden en guess what? Hij rende zelfs sneller dan dat die fiets reed! In de derde periode had ik ervoor gezorgd dat ik de hele periode in de klassenopstelling naast hem kwam te zitten. We hadden echt zoveel mooie tijden, we lachten echt veel ook. Veel mensen noemden ons ook 'het stelletje'. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of hij echt op me is. We kijken wel eens vaak nog naar elkaar. Laatst had ik hem nog gelukkig wel gesproken bij basketbaltoernooi op school! En hij had me gegroet maar verder was dat het ook wel nu ik in de derde zit.. Oja trouwens, ik had nog nooit eerder een lucifer aangestoken, dat mocht niet van mijn ouders vroeger, was te gevaarlijk zeiden ze.. Maar voor het branderexamen moest ik wel de brander aansteken en daarbij had J me dus geholpen. Hij had mijn handen vast gehouden en daarmee mijn handen op de goede positie gehouden en heeft me geholpen met aansteken. How sweet! Hij heeft echt zoveel voor me gedaan. Hij zit alleen nu niet meer bij me in de klas want hij moest een niveau lager gaan doen, hij moest naar havo. Door zijn dyslexie haalde hij enen voor de taalvakken.. Ik was/ben er echt kapot van want ik mis hem gewoon te erg. Ik wilde vandaag de kaarsen echt graag aansteken, niet om de gezelligheid maar omdat het me zoveel mooie herinneringen bij me opbrengt. Alleen, omdat we met zijn alleen naar boven gingen, had het volgens mijn ouders geen zin om nu de kaarsen aan te steken. Ik ben daar eigenlijk een beetje verdrietig om omdat ik als ik die kaarsen ging aansteken, nog het gevoel had dat J bij me was. Misschien klinkt het onzinnig maarja.. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Bedankt voor het lezen. xx


    The sun will rise and we will try again.

    Ik begrijp wel hoe je,je voelt. Maar jullie kunnen toch nog afspreken? Je hebt nog hele weekenden, vakanties. Het kan veel erger hoor. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ach, je ziet hem vast nog wel eens, en anders spreek je eens met hem af? Als ik dit zo lees, wil hij dat vast ook wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh. Waarom spreek je J niet aan? Maak een leuk gesprek met hem! En vraag of ie iets met je wilt drinken ofzo na school. Goodluck (:


    Lots of love (:

    Cressida schreef:
    Ik begrijp wel hoe je,je voelt. Maar jullie kunnen toch nog afspreken? Je hebt nog hele weekenden, vakanties. Het kan veel erger hoor. (bloos)


    Ja maar ik weet niet of hij vindt dat we echt vrienden zijn ofzo, omdat we alleen met elkaar praatten op school maar niet echt met elkaar omgaan buiten school (behalve samen naar de bus gaan). xx


    The sun will rise and we will try again.

    Da's best schattig (bloos). Doet me een beetje denken aan een jongen waar ik vroeger verliefd op was.
    Gewoon een keer afspreken, vindt hij vast ook leuk.


    i put the fun in funeral

    Canberra schreef:
    Awh. Waarom spreek je J niet aan? Maak een leuk gesprek met hem! En vraag of ie iets met je wilt drinken ofzo na school. Goodluck (:


    Als ik hem zie ga ik de moed verzamelen om hem weer te groeten en misschien wel een gesprek met hem aangaan. Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Nou, jullie kunnen toch afspreken? Vraag of hij iets te doen heeft of maak plannen. Wie weet wat er uit komt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ALTERMOON schreef:
    Da's best schattig (bloos). Doet me een beetje denken aan een jongen waar ik vroeger verliefd op was.
    Gewoon een keer afspreken, vindt hij vast ook leuk.


    Hihi, ja misschien moet ik dat toch maar eens doen eigenlijk haha! Maar ik heb zelf eigenlijk bijna nooit tijd omdat we ook veel huiswerk krijgen enzo en ik ging dus niet echt vaak met hem om buiten school (behalve samen met de bus reizen). xx

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 20:13 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Spreek gewoon nog een keer met hem af het is niet dat als hij niet meer in je klas zit dat jullie dan geen contact meer mogen hebben.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    ik heb precies hetzelfde.. een jongen die ik al sinds het begin dat ik bij hem in de klas zat leuk vond moet gaan afstromen, ook door zijn dislexie. nu heb ik het idee dat hij mij niet meer ziet staan. dus ik begrijp je volkomen! veel sterkte


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    iheartzarry schreef:
    Spreek gewoon nog een keer met hem af het is niet dat als hij niet meer in je klas zit dat jullie dan geen contact meer mogen hebben.


    Ja maar kijk ff naar het bericht dat ik hierboven schreef haha. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Progressive schreef:
    ik heb precies hetzelfde.. een jongen die ik al sinds het begin dat ik bij hem in de klas zat leuk vond moet gaan afstromen, ook door zijn dislexie. nu heb ik het idee dat hij mij niet meer ziet staan. dus ik begrijp je volkomen! veel sterkte


    Wow, echt toevallig! Jij ook veel sterkte!


    The sun will rise and we will try again.

    Afspreken!! : D
    Het lijkt me zo'n schatje! Is hij knap? ;D
    Facebook? Foto? Haha!


    Where there is a sea there are pirates...

    Cressida schreef:
    Ik begrijp wel hoe je,je voelt. Maar jullie kunnen toch nog afspreken? Je hebt nog hele weekenden, vakanties. Het kan veel erger hoor. (bloos)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Captain schreef:
    Afspreken!! : D
    Het lijkt me zo'n schatje! Is hij knap? ;D
    Facebook? Foto? Haha!


    Haha ik heb hem wel op facebook ja. :') Hij is niet echt knap maar omdat hij gewoon zo lief voor mij was ben ik voor hem gevallen. Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt. <3


    The sun will rise and we will try again.