• Mijn zus heeft zo gekookt, en ik heb geproefd maar ik lusten het dus niet, zeg ik zo 'Mama ik lust dat niet mag ik iets anders eten?' gaat ze samen zitten zeiken met me zus dat ik het moet op eten, ik zei nee en nu staat het mooi in de keuken, ik ga iets niet eten wat ik niet lust hoor, dan verhonger ik nog liever --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    2D schreef:
    (...)
    Nah komop, een topic maken omdat je het eten wat je zus voor je heeft gemaakt niet lust, en dat je liever verhongert ipv. dat je dat eet is wel een tikkeltje overdreven, naar mijn mening.

    alsof jij intersante topics opend dude?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    2D schreef:
    (...)
    Nah komop, een topic maken omdat je het eten wat je zus voor je heeft gemaakt niet lust, en dat je liever verhongert ipv. dat je dat eet is wel een tikkeltje overdreven, naar mijn mening.


    Komop zeg. Ik respecteer je mening.

    Maar de meesten hier onder ons denken dat je meteen ondankbaar bent of zo. Als je iets niet lust, lust je het niet. Iedereen heeft een andere smaak.

    Wat kansloos dat we allemaal inhakken op een enkele zin waarvan we toch wel weten dat ze die niet serieus meent. Lekker kansloos enzo (nerd).

    @OT: Zeg ze gewoon op een normale manier dat je iets niet lekker vindt, of kook gewoon samen, zodat jullie samen bepalen wat er gegeten wordt en wat jullie beide lekker vinden :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laime schreef:
    (...)
    alsof jij intersante topics opend dude?

    Eigenlijk wel ja. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik zou zeggen, ga in hongerstaking.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    2D schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel ja. :'D


    Sure,,

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Dude take a chill pill :'D
    Als je iets niet lust dan lust je het toch gewoon niet. Je doet alsof ze heel hun band verbreekt omdat ze iets niet lust :'DD

    Hmm, ik weet niet hoe dat bij haar/jou thuis is, maar als ik iets niet lust, moet ik het gewoon op eten. Zeker omdat het haar zus is. Ik kan me goed voorstellen dat dat meisje haar tijd en werk daarin heeft gestoken en om dat iemand te hebben die zegt nog liever te verhongeren dan het op te eten vind ik nogal bruut. Maar ja. Dat is mijn mening. Ik heb duidelijk een andere opvoeding gehad dan jullie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    je hebt gelijk als je iets nniet lust moet je het niet eten

    2D schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel ja. :'D


    Dit noem ik niet interessant, hoor.

    Gewoon niet eten. :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wat was het dan??


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Major schreef:
    (...)
    Hmm, ik weet niet hoe dat bij haar/jou thuis is, maar als ik iets niet lust, moet ik het gewoon op eten. Zeker omdat het haar zus is. Ik kan me goed voorstellen dat dat meisje haar tijd en werk daarin heeft gestoken en om dat iemand te hebben die zegt nog liever te verhongeren dan het op te eten vind ik nogal bruut. Maar ja. Dat is mijn mening. Ik heb duidelijk een andere opvoeding gehad dan jullie.

    Ik ben niet zo'n zeikerd, dus als ik iets echt niet lust dan hoef ik het ook niet op te eten nee. Ik snap wel dat het niet chill is voor die zus, maar als ik zou hebben gekookd en mijn zus lust het niet, zou ik haar niet laten dwingen om het op te eten, ik zou me er niet zo veel van aantrekken als dat jij nu doet.
    En als mijn moeder en zus dan zo op mij gaan reageren, zou ik als tegenreacie ook zeggen dat ik liever zou verhongeren ja. Puur omdat hun er zo op inhakken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo'n zeikerd, dus als ik iets echt niet lust dan hoef ik het ook niet op te eten nee. Ik snap wel dat het niet chill is voor die zus, maar als ik zou hebben gekookd en mijn zus lust het niet, zou ik haar niet laten dwingen om het op te eten, ik zou me er niet zo veel van aantrekken als dat jij nu doet.
    En als mijn moeder en zus dan zo op mij gaan reageren, zou ik als tegenreacie ook zeggen dat ik liever zou verhongeren ja. Puur omdat hun er zo op inhakken.


    Je hebt steeds keihard gelijk. (x


    There's power in the words you whisper.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 20:45 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    het enige wat ik nu ga zeggen... alleen op je 'dan verhonger ik nog liever' ga lekker in een derde wereldland zitten en gezellig huilen met al die andere duizenden kinderen hoe bagger het eten wel niet is.. drama maken om niets -_-'