• Mijn zus heeft zo gekookt, en ik heb geproefd maar ik lusten het dus niet, zeg ik zo 'Mama ik lust dat niet mag ik iets anders eten?' gaat ze samen zitten zeiken met me zus dat ik het moet op eten, ik zei nee en nu staat het mooi in de keuken, ik ga iets niet eten wat ik niet lust hoor, dan verhonger ik nog liever --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Coeliejoelie schreef:
    (...)

    Dit noem ik niet interessant, hoor.


    Oude koeien uit de sloot halen (: nee, dat is goed.

    OT: Ik vind dit topic niet echt nodig of zo. Kut voor je dat je het niet lustte, moet ik me er nou anders door voelen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik hoef dingen die ik echt niet lust niet te eten. Want van sommige dingen ga ik gewoon echt over mijn nek, dus echt te kokhalzen. Dan maakt mama speciaal iets klaar voor mij. Zoveel moeite is dat niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Ik hoef dingen die ik echt niet lust niet te eten. Want van sommige dingen ga ik gewoon echt over mijn nek, dus echt te kokhalzen. Dan maakt mama speciaal iets klaar voor mij. Zoveel moeite is dat niet.


    Dat heb ik ook. Met spruiten, daar moet ik echt van kotsen.
    Maar als ik het niet lust, eet ik de rest wel. Of ik maak me gewoon iets anders zoals een boterham ofzo.

    oke iedereen die wat negatiefs te zeggen heeft zeg het lekker ff niet!
    Laat haar lekker zeggen dat ze het niet lekker vind;)

    Je hebt gelijk hoor, ik zou ook gewoon zeggen dat ik het niet lekker vind. Doe ik ook vaak:Y)
    Meestal moet ik er dan nog iets van eten en dan krijg ik wat anders(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    O mijn god, people. Als iemand iets niet lust, ga er dan niet gelijk een heel probleem over maken. Het is haar zus, dus ze mag toch zeggen wat ze wilt? Ze had het ook netjes gevraagd aan haar moeder, dus wat zeiken jullie eigenlijk? Zo is zij opgevoed klaar. En als jij anders opgevoed bent, hoef je haar niet gelijk aan te vallen ofzo. Smaken verschillen, reacties ook.


    We accept the love we think we deserve.