• Mijn zus heeft zo gekookt, en ik heb geproefd maar ik lusten het dus niet, zeg ik zo 'Mama ik lust dat niet mag ik iets anders eten?' gaat ze samen zitten zeiken met me zus dat ik het moet op eten, ik zei nee en nu staat het mooi in de keuken, ik ga iets niet eten wat ik niet lust hoor, dan verhonger ik nog liever --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ligt eraan wat het is dat je niet lust x'D
    je kunt er altijd nog jus of saus doorheen doen? ;)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Haha ik ben zo verwend dat ik vandaag een croque mocht eten in plaats van een of andere preischotel (A).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is altijd gemeen als moeders en zussen samenspannen.


    There's power in the words you whisper.

    beter, ik hou ook niet zo van prei achtige dingen ^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 20:11 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Dan maak je toch gewoon een boterham. Dat betekent niet gelijk dat je je gaat verhongeren.


    We accept the love we think we deserve.

    Lekker ondankbaar van jou. Is het zo moeilijk om 't gewoon op te eten? Gee, het is je zus, doe haar ook eens een plezier. Ze heeft er haar werk in gestoken en zo. Ik vind 't ongelofelijk kinderachtig dat je pertinent weigert om het op te eten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol eet gewoon wat de pot schaft.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Major schreef:
    Lekker ondankbaar van jou. Is het zo moeilijk om 't gewoon op te eten? Gee, het is je zus, doe haar ook eens een plezier. Ze heeft er haar werk in gestoken en zo. Ik vind 't ongelofelijk kinderachtig dat je pertinent weigert om het op te eten.


    ^ DIT


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Marshmellow schreef:
    Haha ik ben zo verwend dat ik vandaag een croque mocht eten in plaats van een of andere preischotel (A).

    Ik eet dus dat een preischotel eh, normaal lust ik het maar van me zus, dude je moet het is zien ligge, ik dacht dat ik ging lopen ofzo --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Major schreef:
    Lekker ondankbaar van jou. Is het zo moeilijk om 't gewoon op te eten? Gee, het is je zus, doe haar ook eens een plezier. Ze heeft er haar werk in gestoken en zo. Ik vind 't ongelofelijk kinderachtig dat je pertinent weigert om het op te eten.

    Uuuhm?, zij doet zo vaak bot tegen me dus?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind toch dat je op zijn minst een deel had mogen eten i.p.v. regelrecht te zeggen: "Mag ik iets anders eten?"
    Je zus heeft het speciaal gemaakt...


    Has no one told you she's not breathing?

    Laime schreef:
    (...)
    Uuuhm?, zij doet zo vaak bot tegen me dus?

    Ja en? Het feit dat je dit daarom doet bewijst alleen maar hoe kinderachtig je je gedraagd. Zussen doen altijd bot tegen elkaar, maar ze steunen elkaar ook door dik en dun. Maar daar moet jij blijkbaar nog achter komen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Lekker ondankbaar van jou. Is het zo moeilijk om 't gewoon op te eten? Gee, het is je zus, doe haar ook eens een plezier. Ze heeft er haar werk in gestoken en zo. Ik vind 't ongelofelijk kinderachtig dat je pertinent weigert om het op te eten.


    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


    wth.

    Laime schreef:
    (...)
    Ik eet dus dat een preischotel eh, normaal lust ik het maar van me zus, dude je moet het is zien ligge, ik dacht dat ik ging lopen ofzo --'

    Dát wilt dus niet zeggen dat je het niet lust, je maakt je er dus gewoon vies van. Heb je er tenminste al één hapje van gegeten? -in dat geval heb ik niks gezegd.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Major schreef:
    (...)
    Ja en? Het feit dat je dit daarom doet bewijst alleen maar hoe kinderachtig je je gedraagd. Zussen doen altijd bot tegen elkaar, maar ze steunen elkaar ook door dik en dun. Maar daar moet jij blijkbaar nog achter komen.

    Weeetje, ik heb happen genomen, en By the way mijn leven ja?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse