• Ik ben sinds gister heel moe en heb super weinig energie. Ik weet niet hoe het komt. Alleen als ik tiep word ik al moeig. Gister heb ik een enorme ruzie gehad en een hele goede vriendin kwijt geraakt. Nouja ik ben er niet echt kwijt, want we zien elkaar nu een week niet dat hebben we afgesproken, oftwel negeren want we zitten bij elkaar op school en dan vrijdag gaan we weer praten, maar ik denk niet dat het goed komt, daarvoor is te veel gebeurt. Maargoed die dag was heel vermoeiend en ook nog andere problemen. Maar gister had ik wel gewoon een schoolfeest en ben echt wel los gegaan enzo. Misschien kon dat ook wel meer omdat in 2 flesjes flugel heb gehad, niet dat het veel is maargoed haha. Maar echt ik voel me gewoon te erg! En zoals ik al zei tiepen is zelfs vermoeiend. En meer slapen heeft ook geen nut. Ik heb minstens 12 uur geslapen vancht. dus weten jullie wat?
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Alleen als ik tiep word ik al moeig.

    Misschien is vermoeid een beter woord?
    Misschien moet je iets meer uitrusten en niet te druk maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Alleen als ik tiep word ik al moeig.

    Misschien is vermoeid een beter woord?
    Misschien moet je iets meer uitrusten en niet te druk maken.
    Oh haha sorry ik kon er geen ander woord voor vinden. Maar ik rust al super veel..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon vandaag er een super rustig dagje van maken en genoeg slapen.
    Morgen ben je waarschijnlijk gewoon weer fit;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Oh haha sorry ik kon er geen ander woord voor vinden. Maar ik rust al super veel..

    haha maar ik ben het eens met BlackMagic.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.