• Haha, ik ben in één week ongeveer 5 kilo kwijt. Of eigenlijk, in vier dagen. Zaterdag en zondag had ik gewoon geen tijd om veel te eten en maandag en dinsdag was ik ziek.
    Nu mag ik niet naar school, aangezien ik al omval als je een watje tegen me aangooit..
    Nee dat is overdreven

    Maar ik moet toegeven, ik zie er nu wel beter uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    en wat moeten wij hier nu op zeggen?
    geweldig voor je?
    of euh, eet meer?

    Ik zou even naar de dokter gaan als ik jou was.
    In vier dagen zoveel afvallen dat is ook niet echt gezond.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik val al een tijdje zoveel af terwijl ik gewoon voldoende eet. Het is ook de pubertijd denk ik. Maar als je je echt zorgen maakt kun je veter even naar de dokter gaan :]


    -

    Jorienn schreef:
    en wat moeten wij hier nu op zeggen?
    geweldig voor je?
    of euh, eet meer?

    iets vriendelijker mag wel, ze vraagt gewoon om advies.


    -

    Ik denk dat het niet zo gezond is dat je zo snel zo veel bent afgevallen. Zo komt het alleen maar harder aan als je weer terug valt in een normaal eetpatroon en hierdoor weer aankomt.


    Life is hard and then we die

    Gewoon weer je eten opbouwen, begin gewoon is met een cräcker, volgende dag een boterham, etc.
    Met gezond en normaal eten val je niet af, maar kom je ook niet veel aan.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zit je nog in je groei? Misschien verdeeld je gewicht zich nu overal, ofzo. -kent er niks van- Misschien even langsgaan bij een dokter?


    All this dampness is damp.

    xTERROR schreef:
    Ik zou even naar de dokter gaan als ik jou was.
    In vier dagen zoveel afvallen dat is ook niet echt gezond.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    WEet je moeder het al?
    Want het is echt niet gezond.


    Food.

    Dat komt er wel weer aan als je weer gaat eten. Ik heb dat ook altijd, het is normaal (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Njah,
    wel handig als je op dieet wou x)
    Maar ja...
    Ik weet het ook niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is nogal snel 0o


    You can run but not hide

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    iets vriendelijker mag wel, ze vraagt gewoon om advies.

    Volgens mij vraagt ze niet om advies, zie het nergens staan ofzo ^^

    OT; Dat is wel veel ook al heb je weinig gegeten. Ik eet zelf nooit zoveel maar ik val niet zoveel af, eigenlijk niet eens iets :'D


    -

    Hmm, het is redelijk normaal als je ziek bent je valt zoveel af. Dat had ik ook in korte tijd. Zolang je die eetgewoontes maar niet aanhoudt.


    Your make-up is terrible

    Ik vind 't toch wel veel o_o Maar het is niet héél erg extreem


    "I shut my eyes in order to see.'