• Mijn nederlandse lerares vroeg of ik dat was. Ik zei van niet en ze vroeg of ik dat zeker wist en of ik daar ooit op getest ben. Ik vond dat echt zulke onzin he. Ik lees ontzettend veel en ik heb daar ook geen enkele moeite mee. Ik heb alleen nogal wat moeite met spelling maar om daardoor me nou te labelen als dyslexisch. Ik zou dat echt wel gemerkt hebben als ik het was hoor, gosh.

    Is hier iemand dyslexisch? c:

    nope, ik heb ook al altijd moeite gehad met spelling en ik lees ook super veel

    Nee, ik ben een taalfanaat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Not me :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben dyslexisch en ik lees ook veel zonder er moeite mee te hebben. Ik heb alleen moeite met spelling en grammatica, lezen doe ik als de beste. Dus het zou best kunnen.
    Ze wilt je waarschijnlijk alleen maar helpen, want als je dyslexisch bent krijg je hulp, meer dan als je er gewoon slecht in bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dudley schreef:
    Nee, ik ben een taalfanaat.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Storytime schreef:
    Ik ben dyslexisch en ik lees ook veel zonder er moeite mee te hebben. Ik heb alleen moeite met spelling en grammatica, lezen doe ik als de beste. Dus het zou best kunnen.
    Ze wilt je waarschijnlijk alleen maar helpen, want als je dyslexisch bent krijg je hulp, meer dan als je er gewoon slecht in bent.


    Iedereen is wel ergens slecht in, ik weet dat ik niet dyslexisch bent. Ik vond haar gezicht nogal beledigend toen ik zei dat ik niet dyslexisch ben haha.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:07 ]

    Omg, wat een bitch.
    Ik haat dat echt, mensen die zo 1 2 3 een etiket op je gaan plakken. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Het is trouwens 'Dyslectisch'.
    En je hebt dyslexie in heel veel verschillende vormen en met spellingsmoeilijkheden, kan dus eventueel naar dyslexie gekeken worden.

    Ikzelf zou het niet vreemd vinden als uit een test blijkt dat ik dyslexie heb, maar ik heb ook andere redenen om een slechte lezer te zijn ;'p Ook al vind ik het heel erg leuk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben dyslectisch. Ze zijn erachter gekomen op de basisschool toen we de Avi-boekjes moesten lezen. Zo zat bijvoorbeeld de rest van de klas bij Avi-9 en ik nog bij Avi-7. Ik vond het toen erg naar en het was een deuk voor mijn zelfvertrouwen. Maar nu ik 18 ben, boeit het me niet meer. Ik heb een kwartier langer bij toetsen, haal gemiddelde cijfers bij taalvakken en niemand doet er raar over. Dus dat is wel fijn (:


    Here & Now

    Ik niet, iig.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben dislectisch.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Regenade schreef:
    (...)

    Iedereen is wel ergens slecht in, ik weet dat ik niet dyslexisch bent. Ik vond haar gezicht nogal beledigend toen ik zei dat ik niet dyslexisch ben haha.

    Hoe weet je het zo zeker als je niet getest bent? Ik wist ook niet dat ik dyslexisch ben, maar de leraren hadden het wel meteen door(ik ben getest in groep 3 of 4). Ik zeg niet dat je dyslexisch bent, maar het zou op zich wel kunnen, dat kunnen wij niet bepalen. Leraren hebben daar ervaring mee dus zij zullen het sneller zien.
    Wat is er trouwens erg aan dat ze je dat vroeg? Zo erg is het niet om dyslexisch te zijn. Het is ergens eigenlijk wel fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, eigenlijk is het dan wel grappig dat je zo mistypt hebt met je username :'D Neen, maar dyslexie is indd variërend en dat kan zijn dat je dat eigenlijk wel hebt, maar in een lichte vorm.

    Storytime schreef:
    (...)
    Hoe weet je het zo zeker als je niet getest bent? Ik wist ook niet dat ik dyslexisch ben, maar de leraren hadden het wel meteen door(ik ben getest in groep 3 of 4). Ik zeg niet dat je dyslexisch bent, maar het zou op zich wel kunnen, dat kunnen wij niet bepalen. Leraren hebben daar ervaring mee dus zij zullen het sneller zien.
    Wat is er trouwens erg aan dat ze je dat vroeg? Zo erg is het niet om dyslexisch te zijn. Het is ergens eigenlijk wel fijn.


    Ik weet dat gewoon. Ik heb voordat zij het vroeg nog nooit van iemand iets gehoord, ik ben in Engels ook gewoon heel goed en ik heb alleen moeite met werkwoordspelling. Dan betwijfel ik of ik meteen dyslectisch ben. Ik vind het niet zo erg dat ze het vroeg maar dat ze wanneer ik zeg dat ik zeker weet dat ik het niet ben dat ze dan meteen door gaan zeuren.

    Agape zei op 9 okt 2011 - 17:10:

    Haha, eigenlijk is het dan wel grappig dat je zo mistypt hebt met je username :'D Neen, maar dyslexie is indd variërend en dat kan zijn dat je dat eigenlijk wel hebt, maar in een lichte vorm.


    Haha, oke dat klopt wel XDD Maar dat was gewoon omdat ik niet oplette en snel typte!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:14 ]

    Dudley schreef:
    Nee, ik ben een taalfanaat.


    comfort in c h a o s