• Een meisje kwam vandaag naar me toe lopen en ze zegt: Ben je een bieberfan?
    Ik: -trekt een raar gezicht- Nee.
    Meisje: Kuthoer --' -wilt weglopen-
    Ik: -hou haar tegen- Ehm, hoezo ben ik een kuthoer als ik geen bieberfan ben?
    Meisje: -kijkt met bang gezicht- Omdat je dat bent.
    Ik: Hou je kop, stom kind. Je loopt iedereen langs om te vragen of ze Bieberfan zijn, hoezo; zielig? En dan noem je me nog kuthoer? Je hebt echt manieren hoor, Bravo.
    Meisje: Ga je fucking bek houden a kanker wijf.
    En toen werd ik zó kwaad hé. Ik wou haar echt gaan meppen, maar mijn vriendin hield me tegen.
    Dus ik riep echt heel kwaad: Kut kind! Ga andere mensen vervelen!' En toen draaide ik me, wijsde naar mijn kont en zei: 'Kiss my ass.' En toen liep ik gewoon weg.
    Wat denkt ze wel niet?

    Wie heeft ook zulke idioten op zijn/haar school? --'


    We accept the love we think we deserve.

    dat kind is de reden dat mensen afkeer krijgen van fans. zelfde met extreme twilightfans, extreme christenen, extreme tokio hotellers, of wat dan ook. f*cking extremisten.

    noot; ik ben zelf twilightfan, maar ik kan het bv echt niet hebben als je zegt dat je met een van die jongens samenbent, of zegt dat je edward hebt gezien... realiteitszin liefjes? maar ik hou van jullie hoor xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly zei
    dat kind is de reden dat mensen afkeer krijgen van fans. zelfde met extreme twilightfans, extreme christenen, extreme tokio hotellers, of wat dan ook


    I love you Irem

    Omfg, wat een sneu wijf o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I like the 'kiss my ass'
    (';

    Ik zou dat kind ook maar niet gaan meppen, krijg je alleen maar problemen mee met de school, ouders etc.


    Ik heb zoveel kutjes op mijn school (';


    Me so good.

    Een meisje is een en al paard echt niet normaal! alles paard maar dan ook alles.. een keer las m'n mentor een stukje voor en er stond dus in dat stukje. "Soms denk ik dat mensen een bek hebben net als paarden" ze ging helemaal flippen van Paarden hebben geen bek ze hebben een mond. dus heel de klas ging lachen zij een hele discussie met de mentor helemaal over de rooie xD


    My heart is yours and so am I

    Successful schreef:
    LOL zij faalt, gelukkig heb ik zulke mensen niet op school.

    Dat is zielig van d'r x'd Maar ben je serieus geen bieberfan, want je hebt een story over hem lieve lieve Dilara? ;D <3