• Een meisje kwam vandaag naar me toe lopen en ze zegt: Ben je een bieberfan?
    Ik: -trekt een raar gezicht- Nee.
    Meisje: Kuthoer --' -wilt weglopen-
    Ik: -hou haar tegen- Ehm, hoezo ben ik een kuthoer als ik geen bieberfan ben?
    Meisje: -kijkt met bang gezicht- Omdat je dat bent.
    Ik: Hou je kop, stom kind. Je loopt iedereen langs om te vragen of ze Bieberfan zijn, hoezo; zielig? En dan noem je me nog kuthoer? Je hebt echt manieren hoor, Bravo.
    Meisje: Ga je fucking bek houden a kanker wijf.
    En toen werd ik zó kwaad hé. Ik wou haar echt gaan meppen, maar mijn vriendin hield me tegen.
    Dus ik riep echt heel kwaad: Kut kind! Ga andere mensen vervelen!' En toen draaide ik me, wijsde naar mijn kont en zei: 'Kiss my ass.' En toen liep ik gewoon weg.
    Wat denkt ze wel niet?

    Wie heeft ook zulke idioten op zijn/haar school? --'


    We accept the love we think we deserve.

    Vanaf dat iemand me gaat uitschelden met kanker, dan slaan mijn stoppen door :'D
    En dan weten mijn vrienden gewoon dat ze me niet mogen tegen houden of ze krijgen ook mijn vuist in hun gezicht.
    Klinkt echt grof van me dat ik zelfs dan mijn vrienden zou slaan, maar niets is erger dan het woord kanker.
    Mijn opa is eraan overleden, vandaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Successful schreef:
    LOL zij faalt, gelukkig heb ik zo'n mensen niet op school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    CandyFace schreef:
    Vanaf dat iemand me gaat uitschelden met kanker, dan slaan mijn stoppen door :'D
    En dan weten mijn vrienden gewoon dat ze me niet mogen tegen houden of ze krijgen ook mijn vuist in hun gezicht.
    Klinkt echt grof van me dat ik zelfs dan mijn vrienden zou slaan, maar niets is erger dan het woord kanker.
    Mijn opa is eraan overleden, vandaar.

    The same here. Ik wou er ook meppen en alles..
    Mijn moeder heeft die ziekte. Dus wel logisch dat ik dan boos word. Dat wijf mag niet meer in mijn beeld komen gewoon :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Falcon punch!


    I live for the applause, you will die for it.

    Successful schreef:
    LOL zij faalt, gelukkig heb ik zo'n mensen niet op school.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zo ken ik een kind, bij mij uit de klas. Die doet dingen en dan gaat ze het ontkennen! Hoezo schijnheilig


    Yongguk & Daehyun <33

    pseudoniem schreef:
    (...)
    nee dat zei die alleen tegen ons suus XD


    Hmmm, klopt. ):

    hooooooooooly fuck o_o


    Alleen maar tranen van geluk

    jah,ik vind het echt erg,dat mense met kanker schelde,het is een ziekte waar je niks aan kan doen:3


    I´m nothing special.

    Ik niet, maar heel veel sterkte! (flower)

    Rousseau schreef:
    jah,ik vind het echt erg,dat mense met kanker schelde,het is een ziekte waar je niks aan kan doen:3



    Mee eens, ik ken een hoop mensen die overleden zijn aan kanker (huil)
    Dus ik vind dat echt het ergste scheldwoord ever! (N)

    Ugh. Mijn moeder heeft 't gehad, ik kan er echt niet tegen als ik iemand met kanker hoor schelden. En al helemaal niet omdat je geen Bieberfan bent! Wtf is er gebeurd met de mensheid?


    wth.

    Dat slaat echt nergens op..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Srsly, dat kind heeft aandacht te kort ofzo :'D?


    Olive

    Successful schreef:
    LOL zij faalt, gelukkig heb ik zo'n mensen niet op school.


    "Ignite, my love. Ignite."