• Een meisje kwam vandaag naar me toe lopen en ze zegt: Ben je een bieberfan?
    Ik: -trekt een raar gezicht- Nee.
    Meisje: Kuthoer --' -wilt weglopen-
    Ik: -hou haar tegen- Ehm, hoezo ben ik een kuthoer als ik geen bieberfan ben?
    Meisje: -kijkt met bang gezicht- Omdat je dat bent.
    Ik: Hou je kop, stom kind. Je loopt iedereen langs om te vragen of ze Bieberfan zijn, hoezo; zielig? En dan noem je me nog kuthoer? Je hebt echt manieren hoor, Bravo.
    Meisje: Ga je fucking bek houden a kanker wijf.
    En toen werd ik zó kwaad hé. Ik wou haar echt gaan meppen, maar mijn vriendin hield me tegen.
    Dus ik riep echt heel kwaad: Kut kind! Ga andere mensen vervelen!' En toen draaide ik me, wijsde naar mijn kont en zei: 'Kiss my ass.' En toen liep ik gewoon weg.
    Wat denkt ze wel niet?

    Wie heeft ook zulke idioten op zijn/haar school? --'


    We accept the love we think we deserve.

    ok dubbel

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:38 ]

    Wtf o.o belieber gone wild

    Whut, dat is gewoon raar! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Quixotic schreef:
    Ugh. Mijn moeder heeft 't gehad, ik kan er echt niet tegen als ik iemand met kanker hoor schelden. En al helemaal niet omdat je geen Bieberfan bent! Wtf is er gebeurd met de mensheid?


    De mensheid.. tja.. -klapt dicht-


    We accept the love we think we deserve.

    OMG.. Ja idd ik kan ECHT niet tegen zulke mensen! Ik MOET dan wat terug zeggen en dan ontstaat er vaak ruzie...En nee wij hebben niet zulke mongolen op onze school, naast onze school zit ook een school. daar zittenwel rare mensen op en zoeken de hele tijd ruzie enzo.. ik heb al eens een keer met een meisje gevochten, zepakte me bij mn nek O.o raarkind.. Als de meisjes van mn klas er niet waren was ik zeker dood..

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 0:34 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Oh mijn God, ik zou zo pissig worden. Ik zou haar naar achter trekken of tegen een muur aanduwen, haar vuil aankijken (yay voor mijn echte vuile blik) om net die angst in haar ogen op te zien wekken, mijn hoofd schudden en zeggen: "Waardeloos". En dan keihard lachend wegrennen.
    Niemand die mij uitscheld. En kijk als je zoiets zegt als waardeloos, is het geen scheldwoord, maar het doet veel meer pijn dan kuthoer in iemands gezicht te zeggen. Ik bedoel gescheld komt meestal voor uit woede, dus er zit helemaal niet zo gek veel kracht achter, omdat iedereen dan dingen begint te roepen.
    Lekker dom jongen dat je om die reden mensen meteen een kuthoer noemt. Dan zit er echt een steekje bij je los.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Maar Dilara. Je bent toch wel Bieberfan .. ?


    Hope goes lost but never dies.

    Zacksass schreef:
    Zij is de kuthoer, want zij heeft de Bieberobsessie :3

    En bedankt weeerrrr.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Maar Dilara. Je bent toch wel Bieberfan .. ?

    Nee.
    Geen fan, geen hater.
    Maar ik zei gewoon Nee en begon ze me opeens uit te schelden dat vind ik echt laag.


    We accept the love we think we deserve.

    dat slaat nergens op. (cat)
    nouja bij ons zijn echt van die populaire kindjes enzo, die wel zo zijn, want vorige week ook, ik had gewoon een legging en een lang shirt aan en een vest, komt er zo 1 van die mensen naar me toe waar ik vorig jaar wel een beetje mee om ging, vraagt ze ; "heb je een sigaretje voor mij?" dus ik zeg gewoon "nee." aangezien ik niet had, en als ik had, zou ik het niet aan hun geven, gaat ze me ineens vet arrogant aankijken zegt ze ineens ; "jonge trek je shirtje omhoog ofso - waar dat op sloeg weet k ook niet - vieze kanker slet." dus ik zeg zo vet droog ; "ja wat jij wil." en toen liep ik weg.. en had ik echt zoiets van, komop als ik geen sigaretten heb, of niet aan jou wil geven, moet je dan zo reageren ? (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    dat slaat nergens op. (cat)
    nouja bij ons zijn echt van die populaire kindjes enzo, die wel zo zijn, want vorige week ook, ik had gewoon een legging en een lang shirt aan en een vest, komt er zo 1 van die mensen naar me toe waar ik vorig jaar wel een beetje mee om ging, vraagt ze ; "heb je een sigaretje voor mij?" dus ik zeg gewoon "nee." aangezien ik niet had, en als ik had, zou ik het niet aan hun geven, gaat ze me ineens vet arrogant aankijken zegt ze ineens ; "jonge trek je shirtje omhoog ofso - waar dat op sloeg weet k ook niet - vieze kanker slet." dus ik zeg zo vet droog ; "ja wat jij wil." en toen liep ik weg.. en had ik echt zoiets van, komop als ik geen sigaretten heb, of niet aan jou wil geven, moet je dan zo reageren ? (cat)

    Omg! Wat een pieeeeeeeeeeeeep.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMY die reactie van jou is gewoon geniaal :'D
    dat mens is gestoord xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Schat, je bent Bieberfan? Lol xd
    Maar inderdaad wel een vaag wijf. Bij mij op school valt het wel mee. Ze weten dat ik Bieberfan ben en respecteren dat, gelukkig <3 Maareh, als ik daar bij had geweest had ik je dus écht niet tegen gehouden hoor. Mensen die zó tegen jou praten verdienen het.


    Forever.

    Bangbros schreef:
    dat slaat nergens op. (cat)
    nouja bij ons zijn echt van die populaire kindjes enzo, die wel zo zijn, want vorige week ook, ik had gewoon een legging en een lang shirt aan en een vest, komt er zo 1 van die mensen naar me toe waar ik vorig jaar wel een beetje mee om ging, vraagt ze ; "heb je een sigaretje voor mij?" dus ik zeg gewoon "nee." aangezien ik niet had, en als ik had, zou ik het niet aan hun geven, gaat ze me ineens vet arrogant aankijken zegt ze ineens ; "jonge trek je shirtje omhoog ofso - waar dat op sloeg weet k ook niet - vieze kanker slet." dus ik zeg zo vet droog ; "ja wat jij wil." en toen liep ik weg.. en had ik echt zoiets van, komop als ik geen sigaretten heb, of niet aan jou wil geven, moet je dan zo reageren ? (cat)


    What the F jongen? Bij ons op school dragen al die populaire kindjes juist zulke kleding, lmfao. Iniedergeval dat wijf is écht lomp.
    Ik had ook zo iets van de week.
    Kom ik van het plein af, staat daar een hele groep te roken. Vragen ze 'Kom je ook een sigretje roken?' Zeg ik 'Nee' 'Why not?' 'Ik rook niet' Dus hun zo van: 'Je rookt wel' Maar ik rook al een poos niet meer dus ik zeg zo van 'Niet meer' En dan hoor je ze echt helemaal fluisteren en lachen. Slaat echt nergens op --'


    Forever.

    Oke, dat wijf is gestoord.


    Sometimes it's best not to care.