• Komt de productie van de nieuwe 'Twilight'-film 'Breaking Dawn' door de tsunami in het gedrang? Nadat de noordoostelijke kust van Japan vanochtend werd getroffen door een zware aarbeving (8,9 op de schaal van Richter), zette de tsunami koers richting de Westkust van de VS en Canada.

    De cast en productieploeg zat voor de opnames van 'Breaking Dawn' op het Canadese Vancouver Island, British Colombia. De volledige 'Twilight'-cast werd vanmorgen uit het kustdorpje Tofino geëvacueerd.

    Paraat
    Aan de noordelijke kust, Haida Gwaii, Bella Bella en Cape Scott worden volgens CBC News momenteel extra voorzorgsmaatregelen getroffen. "Ook al zijn er om dit moment nog geen hoge golven te zien, we moeten op elk tijdstip paraat staan zodat we kunnen ingrijpen wanneer de situatie verergert." zegt Glen Plummer van Emergency Management in British Colombia.

    Uit voorzorg werden vanmorgen (plaatselijke tijd) de stranden en jachthavens aan de Westkust van de Verenigde Staten ontruimd.

    Laatste tweet
    Tinsel Korey (30), Makah Emily Young in de Twilight-reeks deelde het nieuws (weliswaar met een knipoog) via Twitter: "We worden geëvacueerd door de tsunami die op komst is. Als dit mijn laatste Tweet zou zijn: Ik hou van jullie. Einde. Knuffels."

    Kort na Korey's dramatische post volgde nog een Tweet: "Als dit het moment is, dan heb ik een goed leven gehad. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken."

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:42 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    PUKKELxDING schreef:
    -kuch-
    Ik wil geen waarschuwingen uitdelen dames. We gaan nu ophouden.


    lees mijn laatste post ;)

    Remington schreef:
    (...)

    lees mijn laatste post ;)
    Heb ik gelezen.


    Life is hard and then we die

    Remington schreef:
    (...)

    Goed, ik heb het gister al gezegd, ik ga het nu nog een keer uitleggen. Daarna krijgt Annick haar zin :Y) (of het topic krijgt echt een goede reden om gesloten te worden...)

    MENSEN zijn wel FAN, MAAR er is NIETS, ik herhaal, NIETS aan de hand met die hele fackin' twilight crew, die aan DE ANDERE KANT VAN DE OCEAAN zitten. Hierdoor is er waarschijnlijk NIEMAND die dit topic BEGRIJPT met enigszins normale menselijke gevoelens. In JAPAN echter, waar TIENDUIZENDEN DAKLOZEN, GEWONDEN, VERMISTEN en DODEN zijn, maken MENSEN zich ZORGEN, wat REALISTISCH is, omdat er nu ook sprake is van een mogelijke NUCLEAIRE RAMP, waarbij, in het ergste geval een MELTDOWN plaatst vindt. Zoek alsjeblieft op internet eens Tsjernobyl en nucleair Meltdown op als je geen idee hebt wat het is, en ga maar eens in paniek raken over SERIEUZERE PROBLEMEN dan over een stel mensen die nog niet eens van je bestaan af weten.


    Amen!

    Wat zouden ze dan met Twilight doen, zonder Edward :O Dan word het een Renesmeefilm <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    vervelend dat de opnamens eronder lijden.
    maar mijn wereld zou instorten als hen iets zou gebeuren ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik snap het ergens wel dat je dit topic opent. Dit is gewoon een forum voor Twilight en jij wilt gewoon even vertellen wat er is gebeurd rond de Twilight cast. Dat je het van gewone mensen niet hoort in dit geval, komt inderdaad omdat ze beroemd zijn. En niet omdat ze dan belangrijker zijn, maar omdat de paparazzi ze gewoon volgt en dat niet doen bij gewone mensen.
    Maar het is inderdaad wel vreselijk wat er in Japan gebeurd en ik maak me ook zorgen. Maar daarvoor zijn er toch andere forums en niet die van twilight? Ik maak me daar ook zorgen om, maar zou hier ook wel aan denken (maar me zorgen maken is wel overdreven xd)


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Ik snap het ergens wel dat je dit topic opent. Dit is gewoon een forum voor Twilight en jij wilt gewoon even vertellen wat er is gebeurd rond de Twilight cast. Dat je het van gewone mensen niet hoort in dit geval, komt inderdaad omdat ze beroemd zijn. En niet omdat ze dan belangrijker zijn, maar omdat de paparazzi ze gewoon volgt en dat niet doen bij gewone mensen.
    Maar het is inderdaad wel vreselijk wat er in Japan gebeurd en ik maak me ook zorgen. Maar daarvoor zijn er toch andere forums en niet die van twilight? Ik maak me daar ook zorgen om, maar zou hier ook wel aan denken (maar me zorgen maken is wel overdreven xd)


    eindelijk iemand die me snapt die precies zegt waarom ik hem geopend heb :)

    dank je :Y)

    :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    27 mrt, 13:17 - 10 x bekeken
    After the terrible earthquake and tsunami in Japan, the cast of Twilight evacuated a coastal area of BC. This was widely reported in the celebrity press, but no one said where they evacuated from exactly. The Calgary-Herald mentioned ''Tofino area.'' Canadian Press also mentioned Tofino, but didn't get more specific. People Magazine reported that they were advised to evacuate the beach and referred only to ''the Vancouver Island beach area'' where they were filming.. Another report I read said, ''Vancouver Island.'' Where did the Twilight crew hang out on the coast, I wondered. After hours, that is.

    Twilight didn't matter on the scale of things that were happening in the world, so I didn't think about it again until this morning when it came up in conversation. I was talking with a staff person in the spa at the Black Rock Resort in Ucluelet. I'd come to Black Rock to enjoy the wonderful Pacific Rim Whale Festival, a week of events inspired by the diversity of marine life on the Canadian Pacific coast. Black Rock is one of the sponsors of the Whale Festival. Chatting about the resort's two years in business, the staff person mentioned that the Twilight crew had recently taken over the entire hotel while shooting Breaking Dawn.

    ''They bought it out and nobody else could get in.'' She paused. ''There was one exception.''
    A staff person's daughter was turning thirteen that night. Her father had booked a reservation way in advance for her daughter's special evening at the hotel's Fetch restaurant. The Fetch was closed to everyone except for the Twilight crew, but the father and daughter had booked so far in advance, they still got a table. When they entered the restaurant, there was Taylor Lautner himself. They tried to say hello. But Lautner had body guards around him. They stepped in the way. That didn't stop Lautner . He heard it was a thirteenth birthday celebration and said he'd come and say hello when he finished eating.

    He kept his promise. When he finished his dinner, he posed with the daughter for a photograph, which she's posted on her Facebook page.

    The parking lot was full of vehicles related to the film shoot, from cars to trailers for make-up, catering and props.
    When the tsunami warning hit, the parking lot emptied out in a matter of hours.

    ''I don't know where they went. It was like they just all vanished,'' the staff person said.

    Source: Vancouver Observer

    van een hyve pagina af ik wist niet dat ze van een hotel weg moesten


    iemand kleineren online is ook pesten!!!