• Voor wie moet ik een maken ? (;

    Ik ben bezig voor :
    -Chapstick.
    -CoelieJoelie

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 20:03 ]


    The best things in life aren't things.

    Je mag voor mij eens één proberen.
    Titel: The mysterious guy.
    Titel zegt toch al genoeg, hé? ;D
    Laat je fantasie de vrije loop en verras me. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    voor mij?

    Story: The masquerade ball. ~ Justin Bieber.
    Informatie: Macy is de dochter van de rijke Harrold Drues, een getalenteerd piano speler. Ze wonen in een groot huis en ze heeft alles wat ze wil. Ze zit op een privéschool, heeft vriendinnen, ... Haar vader geeft op een dag een feest, het gemaskerd bal. Er komen zoals altijd rijke vrienden van haar vader. Ze ontmoet ook een jongen, Justin. Ze weet niks van hem, alleen dat hij goed kan zoenen. Will she ever find him, and what if she find him?
    Foto('s): Iets met een gemaskerd al of een masker. En eventueel Justin Bieber erop.
    Hoe: Gewoon de titel erop.

    Chapstick schreef:
    Je mag voor mij eens één proberen.
    Titel: The mysterious guy.
    Titel zegt toch al genoeg, hé? ;D
    Laat je fantasie de vrije loop en verras me. (:

    okey (=


    The best things in life aren't things.

    Coeliejoelie schreef:
    voor mij?

    Story: The masquerade ball. ~ Justin Bieber.
    Informatie: Macy is de dochter van de rijke Harrold Drues, een getalenteerd piano speler. Ze wonen in een groot huis en ze heeft alles wat ze wil. Ze zit op een privéschool, heeft vriendinnen, ... Haar vader geeft op een dag een feest, het gemaskerd bal. Er komen zoals altijd rijke vrienden van haar vader. Ze ontmoet ook een jongen, Justin. Ze weet niks van hem, alleen dat hij goed kan zoenen. Will she ever find him, and what if she find him?
    Foto('s): Iets met een gemaskerd al of een masker. En eventueel Justin Bieber erop.
    Hoe: Gewoon de titel erop.

    oke :'D


    The best things in life aren't things.

    Nog kandidaten ? (;


    The best things in life aren't things.

    De cover is zeker mooi, maar het is een vrouw op het plaatje? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    De cover is zeker mooi, maar het is een vrouw op het plaatje? :'D

    Maar het blijft een mysterieus plaatje, ik vond echt geen ander. Snorry ;x


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Maar het blijft een mysterieus plaatje, ik vond echt geen ander. Snorry ;x

    Ja, ik weet dat het best wel moeilijk is...
    Maar toch bedankt. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat het best wel moeilijk is...
    Maar toch bedankt. ^^

    Graag gedaan ^^


    The best things in life aren't things.

    Ik wil er eeen!!

    Titel> Dark Century. [liefst een beetje groot in beeld.]
    ergens in een hoekje onderaan copyright(dat ctje) xBoeddha.
    Foto's: een heel donker plaatje met een silouhet van een man. En een mooie jonge vrouw gewoon in de normale kleuren.

    Als je die wil maken?

    Samenvatting: Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?
    Foto’s: deze als achtergrond, en dezeTekst: Magic has always been an element for Glory

    Maak er maar wat leuks van, gebruik effecten weet ik veel wat, het is allemaal jou keuze!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.