• Komt de productie van de nieuwe 'Twilight'-film 'Breaking Dawn' door de tsunami in het gedrang? Nadat de noordoostelijke kust van Japan vanochtend werd getroffen door een zware aarbeving (8,9 op de schaal van Richter), zette de tsunami koers richting de Westkust van de VS en Canada.

De cast en productieploeg zat voor de opnames van 'Breaking Dawn' op het Canadese Vancouver Island, British Colombia. De volledige 'Twilight'-cast werd vanmorgen uit het kustdorpje Tofino geëvacueerd.

Paraat
    Aan de noordelijke kust, Haida Gwaii, Bella Bella en Cape Scott worden volgens CBC News momenteel extra voorzorgsmaatregelen getroffen. "Ook al zijn er om dit moment nog geen hoge golven te zien, we moeten op elk tijdstip paraat staan zodat we kunnen ingrijpen wanneer de situatie verergert." zegt Glen Plummer van Emergency Management in British Colombia.

Uit voorzorg werden vanmorgen (plaatselijke tijd) de stranden en jachthavens aan de Westkust van de Verenigde Staten ontruimd.

Laatste tweet
    Tinsel Korey (30), Makah Emily Young in de Twilight-reeks deelde het nieuws (weliswaar met een knipoog) via Twitter: "We worden geëvacueerd door de tsunami die op komst is. Als dit mijn laatste Tweet zou zijn: Ik hou van jullie. Einde. Knuffels."

Kort na Korey's dramatische post volgde nog een Tweet: "Als dit het moment is, dan heb ik een goed leven gehad. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken."

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:42 ]

iemand kleineren online is ook pesten!!!

adimere schreef:
    (...)

ze zijn wel belangrijk dat is iedereen maar je weet hoe het gaat met tv hoe bekender hoe meer je erover hoort :)

Ik bedoel belangrijker.Alhoewel, over gewone mensen hoor je amper wat,dus ja gewone mensen zijn kennelijk niet belangrijk.
    En dat is ook het gene wat ik zielig vind. Dat er echt mensen zijn die zo denken,dat is ziek.

[ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:19 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    (...)
    Ik bedoel belangrijker.Alhoewel, over gewone mensen hoor je amper wat,dus ja gewone mensen zijn kennelijk niet belangrijk.
    En dat is ook het gene wat ik zielig vind. Dat er echt mensen zijn die zo denken,dat is ziek.

das tv

adimere schreef:
    (...)

das tv

eeeh, nee, dat ben jij.

adimere schreef:
    (...)

das tv

Nee hoor dat zijn mensen(zoals jij) die zo denken,je kan de tv niet de schuld geven van het egoïsme en de zieke op beroemdheid bewustheid van de mens.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Bericht is prive doorgestuurd voor dit geweldige topic :)

Op de tv zie je alleen maar dingen over wat er in Japan gebeurd. Over dat er fucking chemisch afval aan het lekken is en er een ramp als in Chernobyl plaats kan vinden! Over dat er duizenden doden zijn en tienduizenden vermisten! Dat heeft helemaal niks met tv te maken. Dat heeft te maken met oppervlakkige mensen die fucking filmsterretjes belangrijker vinden dan de levens van andere mensen en de vernietiging van een ander land. Maar ja, Japan maakt niks uit, zolang de twilight cast maar niet geraakt wordt door een oppervlakkige golf die nog niet eens 1/100 van de tsunami was.

Lol, zoveel doden en jij maakt je druk om de Twilight cast? Heel logisch.

MyDrugIsYou schreef:
    Ze waren toch al klaar met filmen voor breaking dawn?

nee ze zijn nog volop bezig :) vandaar dat de premiere zo laat staat gepland :)

[ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:29 ]

Het kan me níks meer schelen wat er met Twilight-cast gebeurd.
    Maar ja, erg of zo.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Remington schreef:
    Bericht is prive doorgestuurd voor dit geweldige topic :)
    (...)

ik weet dat zoiets kan gebeuren ik heb het ook gevolgd op tv :) en ik hoop met heel me hart dat het niet gebeurd dara of ergens anders in de wereld

adimere schreef:
    (...)

ik weet dat zoiets kan gebeuren ik heb het ook gevolgd op tv :) en ik hoop met heel me hart dat het niet gebeurd dara of ergens anders in de wereld

dan weet je dus ook dat er een explosie heeft plaatsgevonden in een kercentrale? WHY THE FUCK DAN ZO'N ACHTERLIJK TOPIC ALS DEZE?!

wil je me nu werkelijk gaan vertellen dat je zelf niet inziet dat het echt helemaal nergens over gaat en compleet nutteloos is voor letterlijk de rest van de wereld?!

-gaat stiekem weer in bemiddelaar rol zitten-
    Dames, misschien is het een beter idee dat we elkaar nu weer even met rust laten :)? Eenieders standpunt is nu duidelijk, laten we een ruzie verder voorkomen. ;)

Life is hard and then we die

Remington schreef:
    (...)

dan weet je dus ook dat er een explosie heeft plaatsgevonden in een kercentrale? WHY THE FUCK DAN ZO'N ACHTERLIJK TOPIC ALS DEZE?!

wil je me nu werkelijk gaan vertellen dat je zelf niet inziet dat het echt helemaal nergens over gaat en compleet nutteloos is voor letterlijk de rest van de wereld?!

dat wet ik ja vanmorgen gehoord op tv en ik schrok daar ook van

omdat ik me echt rot schrok en ik dacht dat mensen hier veel om ze gaven kennelijk zat ik fout

adimere schreef:
    (...)

dat wet ik ja vanmorgen gehoord op tv en ik schrok daar ook van

omdat ik me echt rot schrok en ik dacht dat mensen hier veel om ze gaven kennelijk zat ik fout

Goed, ik heb het gister al gezegd, ik ga het nu nog een keer uitleggen. Daarna krijgt Annick haar zin :Y) (of het topic krijgt echt een goede reden om gesloten te worden...)

MENSEN zijn wel FAN, MAAR er is NIETS, ik herhaal, NIETS aan de hand met die hele fackin' twilight crew, die aan DE ANDERE KANT VAN DE OCEAAN zitten. Hierdoor is er waarschijnlijk NIEMAND die dit topic BEGRIJPT met enigszins normale menselijke gevoelens. In JAPAN echter, waar TIENDUIZENDEN DAKLOZEN, GEWONDEN, VERMISTEN en DODEN zijn, maken MENSEN zich ZORGEN, wat REALISTISCH is, omdat er nu ook sprake is van een mogelijke NUCLEAIRE RAMP, waarbij, in het ergste geval een MELTDOWN plaatst vindt. Zoek alsjeblieft op internet eens Tsjernobyl en nucleair Meltdown op als je geen idee hebt wat het is, en ga maar eens in paniek raken over SERIEUZERE PROBLEMEN dan over een stel mensen die nog niet eens van je bestaan af weten.

[ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 18:10 ]

Remington schreef:
    (...)

Goed, ik heb het gister al gezegd, ik ga het nu nog een keer uitleggen. Daarna krijgt Annick haar zin :Y) (of het topic krijgt echt een goede reden om gesloten te worden...)

MENSEN zijn wel FAN, MAAR er is NIETS, ik herhaal, NIETS aan de hand met die hele fackin' twilight crew, die aan DE ANDERE KANT VAN DE OCEAAN zitten. Hierdoor is er waarschijnlijk NIEMAND die dit topic BEGRIJPT men enigszins normale menselijke gevoelens. In JAPAN echter, waar TIENDUIZENDEN DAKLOZEN, GEWONDEN, VERMISTEN en DODEN zijn, maken MENSEN zich ZORGEN, wat REALISTISCH is, omdat er nu ook sprake is van een mogelijke NUCLEAIRE RAMP, waarbij, in het ergste geval een MELTDOWN plaatst vindt. Zoek alsjeblieft op internet eens Tsjernobyl en nucleair Meltdown op als je geen idee hebt wat het is, en ga maar eens in paniek raken over SERIEUZERE PROBLEMEN dan over een stel mensen die nog niet eens van je bestaan af weten.

Respect.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

-kuch-
    Ik wil geen waarschuwingen uitdelen dames. We gaan nu ophouden.

[ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 18:10 ]

Life is hard and then we die