• Komt de productie van de nieuwe 'Twilight'-film 'Breaking Dawn' door de tsunami in het gedrang? Nadat de noordoostelijke kust van Japan vanochtend werd getroffen door een zware aarbeving (8,9 op de schaal van Richter), zette de tsunami koers richting de Westkust van de VS en Canada.

    De cast en productieploeg zat voor de opnames van 'Breaking Dawn' op het Canadese Vancouver Island, British Colombia. De volledige 'Twilight'-cast werd vanmorgen uit het kustdorpje Tofino geëvacueerd.

    Paraat
    Aan de noordelijke kust, Haida Gwaii, Bella Bella en Cape Scott worden volgens CBC News momenteel extra voorzorgsmaatregelen getroffen. "Ook al zijn er om dit moment nog geen hoge golven te zien, we moeten op elk tijdstip paraat staan zodat we kunnen ingrijpen wanneer de situatie verergert." zegt Glen Plummer van Emergency Management in British Colombia.

    Uit voorzorg werden vanmorgen (plaatselijke tijd) de stranden en jachthavens aan de Westkust van de Verenigde Staten ontruimd.

    Laatste tweet
    Tinsel Korey (30), Makah Emily Young in de Twilight-reeks deelde het nieuws (weliswaar met een knipoog) via Twitter: "We worden geëvacueerd door de tsunami die op komst is. Als dit mijn laatste Tweet zou zijn: Ik hou van jullie. Einde. Knuffels."

    Kort na Korey's dramatische post volgde nog een Tweet: "Als dit het moment is, dan heb ik een goed leven gehad. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken."

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:42 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    OHMYCHIARA schreef:
    Omg! Gelukkig. Als hen wat zou overkomen.. o___O


    Dan is dat net zo erg als er iets gebeurt met gewone mensen die niet in Twilight spelen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    adimere schreef:
    even duidelijk ik ben ook heel bezorgd om japan en wat daar nu gebeurd ik schrok me rot toen ik de beelden zag op tv en zeker toen ik hoorde dat er 30 mensen uit nederland zijn vermist maar ik geef ook heel veel om de casting en dat ze niks hebben is een pak van me hart


    en ik ben ook blij voor de mensen in japan die nog leven

    dus mag een mens een x bezorgd zijn om een cast :)


    en japan tegelijk


    eeh nee want ze zijn nooit in gevaar geweest?! als ze in japan waren geweest had ik dit topic nog 'kunnen' begrijpen, en dan moet ik er nog moeite voor doen... MAAR ER IS NIETS MET HEN. Dus nee, ik begrijp niet why the hell je je zorgen maakt om een stel tieneridolen die totaal niets mee krijgen van wat er in Japan aan de hand is. Honderdduizenden mensen zijn van alles kwijt(voor zover ze nog leven), miljoenen zitten er zonder stroom... waar gaan we ons druk over maken... twilight crew in fackin' Canada -_-'

    Stray schreef:
    Yehj, ze blijven leven wel sneu voor japan hoor..


    zeker super erg voor japan al die mensen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    taytay dus ook. .-. ? als hem wat overkomt zou ik huilen. ;x -oke nee niet.-

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:28 ]


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    taytay dus ook. .-. ? als hem wat overkomt zou ik huilen. ;x -oke nee niet.-


    als wie wat overkomt robert ?

    :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    als wie wat overkomt robert ?

    :)

    neeeeeeeeee jacob. ;#


    Life is a beautiful struggle

    En het eerste waar ze aan denken bij zo'n tsunami is 'oh nee, misschien kan Breaking Dawn nu niet gefilmd worden'? ;o Wel een beetje egoïstisch.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bangbros schreef:
    (...)
    neeeeeeeeee jacob. ;#


    oooh dat kan ook ja was 50 50 he :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    RESURGAM schreef:
    En het eerste waar ze aan denken bij zo'n tsunami is 'oh nee, misschien kan Breaking Dawn nu niet gefilmd worden'? ;o Wel een beetje egoïstisch.



    tja tv he :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik ben blij dat ze het gedaan hebben , heb net het internet gececkt, aan de westkust zijn jachthavens met boten zwaar beschadigd, en er is een man vermist als ze het niet gedaan hadden godin mag weten wat er dan gebeurd zou zijn. :S


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    ik ben blij dat ze het gedaan hebben , heb net het internet gececkt, aan de westkust zijn jachthavens met boten zwaar beschadigd, en er is een man vermist als ze het niet gedaan hadden godin mag weten wat er dan gebeurd zou zijn. :S

    Ja het is natuurlijk logisch dat ze geëvacueerd zijn, maar niet dat er zo veel ophef over gemaakt wordt ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ja het is natuurlijk logisch dat ze geëvacueerd zijn, maar niet dat er zo veel ophef over gemaakt wordt ^^


    dat komt waarschijnlijk omdat iedereen ze kent als het een cast was geweest die niemand kent dan hoorde je er denk ik niks over. :)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:04 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    dat komt waarschijnlijk omdat iedereen ze kent als het een cast was geweest die niemand kent dan hoorde je er denk ik niks over. :)


    seriously.. get a fucking life

    adimere schreef:
    (...)

    dat komt waarschijnlijk omdat iedereen ze kent als het een cast was geweest die niemand kent dan hoorde je er denk ik niks over. :)

    Geef toe dat is toch wel erg eigenlijk,als ze bekent zijn dan zijn ze belangrijk zijn ze niet bekent zijn ze niet belangrijk.
    Dat is triest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Geef toe dat is toch wel erg eigenlijk,als ze bekent zijn dan zijn ze belangrijk zijn ze niet bekent zijn ze niet belangrijk.
    Dat is triest.


    ze zijn wel belangrijk dat is iedereen maar je weet hoe het gaat met tv hoe bekender hoe meer je erover hoort :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!