• Komt de productie van de nieuwe 'Twilight'-film 'Breaking Dawn' door de tsunami in het gedrang? Nadat de noordoostelijke kust van Japan vanochtend werd getroffen door een zware aarbeving (8,9 op de schaal van Richter), zette de tsunami koers richting de Westkust van de VS en Canada.

    De cast en productieploeg zat voor de opnames van 'Breaking Dawn' op het Canadese Vancouver Island, British Colombia. De volledige 'Twilight'-cast werd vanmorgen uit het kustdorpje Tofino geëvacueerd.

    Paraat
    Aan de noordelijke kust, Haida Gwaii, Bella Bella en Cape Scott worden volgens CBC News momenteel extra voorzorgsmaatregelen getroffen. "Ook al zijn er om dit moment nog geen hoge golven te zien, we moeten op elk tijdstip paraat staan zodat we kunnen ingrijpen wanneer de situatie verergert." zegt Glen Plummer van Emergency Management in British Colombia.

    Uit voorzorg werden vanmorgen (plaatselijke tijd) de stranden en jachthavens aan de Westkust van de Verenigde Staten ontruimd.

    Laatste tweet
    Tinsel Korey (30), Makah Emily Young in de Twilight-reeks deelde het nieuws (weliswaar met een knipoog) via Twitter: "We worden geëvacueerd door de tsunami die op komst is. Als dit mijn laatste Tweet zou zijn: Ik hou van jullie. Einde. Knuffels."

    Kort na Korey's dramatische post volgde nog een Tweet: "Als dit het moment is, dan heb ik een goed leven gehad. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb mogen meemaken."

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:42 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    StJimmy schreef:
    Ik zal mee eerder zorgen maken over de lokale bevolking,die krijgen het moeilijker dan een paar rijke mensjes.

    Ja sorry hoor maar er zijn wel belangrijke dingen dan de veiligheid(waar toch wel alles voor gedaan word)van de Twilight cast.

    Daar heb je wel gelijk in. Die cast heeft redding gehad. Maar het volk vlakbij de zeekust moet ook beschermd worden. Maar de tsunami kán Amerika bereiken. En het is niet zo een grote, dus daar moeten ze ook best wel dankbaar voor zijn. Maar toch vind ik het zielig voor ze. Écht heel zielig. In tegenstelling met Nederland..


    We accept the love we think we deserve.

    God allemachtig. Seriously? Duizenden mensen in Japan zijn gestorven en je maakt je zorgen om de stomme cast van Twilight die, ik quote, 'geen enkel moment in gevaar geweest is'?! Seriously, that's fucked up.

    Oeps, per ongeluk reactie aangepast via het mod knopje.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 maart 2011 - 20:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    God allemachtig. Seriously? Duizenden mensen in Japan zijn gestorven en je maakt je zorgen om de stomme cast van Twilight die, ik quote, 'geen enkel moment in gevaar geweest zijn'?! Seriously, that's fucked up.


    ik maak me ook grote zorgen om japan


    kaar ook om hun


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Courtesan schreef:
    God allemachtig. Seriously? Duizenden mensen in Japan zijn gestorven en je maakt je zorgen om de stomme cast van Twilight die, ik quote, 'geen enkel moment in gevaar geweest zijn'?! Seriously, that's fucked up.


    Inderdaad, die Twilight cast is nog wel het laatste waar ik me druk/zorgen om zou maken.


    As travars

    Courtesan schreef:
    God allemachtig. Seriously? Duizenden mensen in Japan zijn gestorven en je maakt je zorgen om de stomme cast van Twilight die, ik quote, 'geen enkel moment in gevaar geweest is'?! Seriously, that's fucked up.


    ik dacht dat moderators juist moesten helpen het hier netjes te houden mooi voorbeeld geef je

    hoe zou jij je voelen als je lievelings casting zoiets overkomt ?


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Wacht, waarom maken mensen zich zorgen om de twilight cast in canada en niet de mensen in japan? Daar staat weer niks over, terwijl die aardbeving daarzo was toch...


    quidquid excusatio prandium pro

    adimere schreef:
    (...)

    ik dacht dat moderators juist moesten helpen het hier netjes te houden mooi voorbeeld geef je

    hoe zou jij je voelen als je lievelings casting zoiets overkomt ?


    Moderators zijn ook mensen en hebben het recht op een mening. Ik doe niks wat tegen de regels is, ik uit mijn mening. Daar is het forum voor.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    adimere schreef:
    (...)
    als je er zo over denkt, dan alsjeblieft ga

    :)


    geld hebben maakt niet gelukkig de cast betekent voor ontzettend veel mensen heel erg veel net als voor mij


    en die zijn enorm geschrokken hierdoor

    liefde wel en als ze dit wisten dat mensen aan hun dachten dat weet ik zeker dat ze dat fijn zouden vinden

    Kom op zeg,ik geef alleen mijn mening.
    Er zijn wel erger dingen dat mensen die nooit in gevaar zijn geweest,het staat er letterlijk.
    Alleen maar omdat ze in twilight spelen verdienen ze extra onnodige aandacht? Kom nou,dat slaat toch nergens op?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    adimere schreef:
    (...)

    ik dacht dat moderators juist moesten helpen het hier netjes te houden mooi voorbeeld geef je

    hoe zou jij je voelen als je lievelings casting zoiets overkomt ?
    Wij zijn ook mensen met een mening die we zo af en toe willen uiten :S We zijn niet alleen maar moderators.


    Life is hard and then we die

    ik sta met me rug tegen de muur hier


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Je bent 22?! my fucking god, van een kind van 12 had ik dit nog enigszins verwacht... ga alsjeblieft eens een leven krijgen en wakker worden. DUIZENDEN mensen zijn straks dood, vermist, alles wat ze bezitten kwijt, en jij gaat lopen huilen over een crew die nooit in gevaar is, lekker weer naar huis gaan (of eventuele villa voor de 'emotionele schade' die ze zogenaamd hebben opgelopen), onder de dekens liggen, er een paar nachten over kunnen slapen, om vervolgens weer te gaan werken alsof er niets is.. Maak je drukker om die vier kerncentrales die er stonden waarvan er een in de fik stond en bij een tweede het koelsysteem niet goed meer werkte... Dan is een simpele filmcrew wel het laatste waar je aan mag denken.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:21 ]

    Remington schreef:
    Je bent 22?! my fucking god, van een kind van 12 had ik dit nog enigszins verwacht... ga alsjeblieft eens een leven krijgen en wakker worden. DUIZENDEN mensen zijn straks dood, vermist, alles wat ze bezitten kwijt, en jij gaat lopen huilen over een crew die nooit in gevaar is, lekker weer naar huis gaan (of eventuele villa voor de 'emotionele schade' die ze zogenaamd hebben opgelopen), onder de dekens liggen, er een paar nachten over kunnen slapen, om vervolgens weer te gaan werken alsof er niets is.. Maak je drukker om die vier kerncentrales die er stonden waarvan er een in de fik stond en bij een tweede het koelsysteem niet goed meer werkte... Dan is een simpele filmcrew wel het laatste waar je aan mag denken.


    ik maaak me ook zorgen over die dingen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    ik maaak me ook zorgen over die dingen


    jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is te zien aan het type topic dat je opent :Y)

    Mensen, oke, ik ben nu een stomme idioot maar ik ga me hier tussen mengen:

    Houdt alsjeblieft op met deze (bijna) ruzie! Ik weet zeker dat Adimere ook bezorgt is over de mensen in Japan maar dat ze het ook fijn vind om te weten dat haar favoriete film gewoon doorgaat en dat er daar niks mee is.

    Iedereen hier heeft gewoon haar mening verteld, maak er nou geen ruzie mee.

    Dank voor uw begrip_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    even duidelijk ik ben ook heel bezorgd om japan en wat daar nu gebeurd ik schrok me rot toen ik de beelden zag op tv en zeker toen ik hoorde dat er 30 mensen uit nederland zijn vermist maar ik geef ook heel veel om de casting en dat ze niks hebben is een pak van me hart


    en ik ben ook blij voor de mensen in japan die nog leven

    dus mag een mens een x bezorgd zijn om een cast :)


    en japan tegelijk


    iemand kleineren online is ook pesten!!!