• nee nee ik ben niet zwanger,maar mijn buurmeisje wel!

    a am happy as hell(H)

    raplove schreef:
    (...)

    jij kent me niet eens,hoe moet jij weten of ik dat kan?

    Hahhaha, meis. Iedereen kan zoal aan jou zien dat jou dat niet gaat lukken, is dat niet duidelijk aan de reacties die je kreeg? BTW, als jij denkt dat een kind alleen maar slaapt, geen borstvoeding nodig heeft, zit je echt verkeerd. Want sommige hebben wel borstvoeding nodig, en jij kunt die niet geven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Hahhaha, meis. Iedereen kan zoal aan jou zien dat jou dat niet gaat lukken, is dat niet duidelijk aan de reacties die je kreeg? BTW, als jij denkt dat een kind alleen maar slaapt, geen borstvoeding nodig heeft, zit je echt verkeerd. Want sommige hebben wel borstvoeding nodig, en jij kunt die niet geven.


    kolven bestaat ook nog. en als de baby er eenmaal is bombadeer ik me gewoon tot oppas. en ik weet dat ik dat kan.

    blijf jij maar lekker bij je standpunt.

    raplove schreef:
    (...)

    kolven bestaat ook nog. en als de baby er eenmaal is bombadeer ik me gewoon tot oppas. en ik weet dat ik dat kan.

    blijf jij maar lekker bij je standpunt.

    Lol, wat jij wil =D eigenwijs. Als er wat gebeurd hebben we je gewaarschuwd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Lol, wat jij wil =D eigenwijs. Als er wat gebeurd hebben we je gewaarschuwd.


    ;)

    Als ik jou zo zie praten, lijkt het net alsof je een babytje ziet als een soort huisdier :')

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:23 ]


    ars moriendi

    Ik vind het vroeg,
    En ik zie het eigenlijk ook niet voor me dat ik nu al tante word.


    <3

    hortons schreef:
    Ik vind het vroeg,
    En ik zie het eigenlijk ook niet voor me dat ik nu al tante word.

    Ik ben al tante! Maarja mijn broer en zijn vriendin zijn al in de 30:P


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mmm, die gaat een zware tijd tegemoet, maar toch, gefeliciteerd of zo? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laime schreef:
    18 is wel normaal, me zus haar vriendin is 21 en heeft 2 kinderen, 1 van 5 en de andere van 5 maand dus?


    Dan was ze 16 toen ze haar eerste kind kreeg? Ik vind dat niet echt 'normaal', maar dat is mijn mening. :')

    Gefeliciteerd voor je buurmeisje. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga me er ook mee bemoeien, 1 keertje dan omdat ik hier niet tegen kan.

    Eerst dacht ik ook van hoe moeilijk moet het nu zijn? Als je kijkt naar mtv 16 & pregnant begrijp je het misschien meer en zie je dat vele tieners wensde dat ze nooit een baby hadden gekregen. Het is moeilijk. Je hebt weinig slaap, je hebt bijna geen tijd voor vrienden en vriendinnen en je hebt geen tijd meer om naar school te gaan. En misschien zul je denken dat het niet moeilijk is om een baby te verzorgen maar babys worden ook steeds ouder. Ze worden bijvoorbeeld peuters. En peuters zijn niet altijd de makkelijkste.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:30 ]


    <3

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ik ben al tante! Maarja mijn broer en zijn vriendin zijn al in de 30:P


    Hahaa, ja maar hun zijn al zo oud. Maar ik bedoel dat mijn broer 19 is en de vriendin van mijn broer 18 en hun zie ik nog kind krijgen.


    <3

    raplove schreef:
    (...)

    nee,ik laat me niet onveilig neuken. ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo moeilijk is om een baby op te voeden.


    Lieverd, dat is héél moeilijk. En zwaar. Afspraken maken met andere mensen is een heel karwei, want je moet aan een oppas denken. Als het kind ziek is, blijf je thuis. Je moet ervoor zorgen, praten, huiswerk maken,...
    Sgat, als je een kind goed wilt opvoeden, geef je er werkelijk je halve leven voor op. Zo makkelijk is dat dus niet. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hortons schreef:
    (...)

    Hahaa, ja maar hun zijn al zo oud. Maar ik bedoel dat mijn broer 19 is en de vriendin van mijn broer 18 en hun zie ik nog kind krijgen.

    haha ja oke


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    reyon schreef:
    (...)

    Lieverd, dat is héél moeilijk. En zwaar. Afspraken maken met andere mensen is een heel karwei, want je moet aan een oppas denken. Als het kind ziek is, blijf je thuis. Je moet ervoor zorgen, praten, huiswerk maken,...
    Sgat, als je een kind goed wilt opvoeden, geef je er werkelijk je halve leven voor op. Zo makkelijk is dat dus niet. (:

    Agree. zij is nog een tiener dus ze moet wachten tot ze volwassen is


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.