• nee nee ik ben niet zwanger,maar mijn buurmeisje wel!

    a am happy as hell(H)

    raplove schreef:
    (...)

    mijn moeder zou dat ook zeker doen.

    Ja maar als jij oppast, moeten je ouders erbij zijn.Vind ik anders loopt het helemaal uit de hand. En je kunt nu wel zeggen dat dat niet zal gebeuren maar je kunt niet verder kijken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:53 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Uhu, ik zou m'n baby ook geen borstvoeding geven. (cat)
    Lijkt me hartstikke kut haha.

    Ik heb trouwens ook flesvoeding gehad hoor. Ik dronk te weinig ofzo
    dus ik denk dat ik mijn baby later ook gewoon voeding uit een fles ga geven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ja maar als jij oppast, moeten je ouders erbij zijn.Vind ik anders loopt het helemaal uit de hand. En je kunt nu wel zeggen dat dat niet zal gebeuren maar je kunt niet verder kijken.


    ik denk dat je gelijk heb.

    Trouwens met dat oppas-gedeelte: Ik zou het niet doen als ik jou was. Ik moet ook af en toe op mijn drie jarige nichtje passen en dát is soms al een hel. Dus ik zou echt niet vrijwillig op een baby gaan passen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Trouwens met dat oppas-gedeelte: Ik zou het niet doen als ik jou was. Ik moet ook af en toe op mijn drie jarige nichtje passen en dát is soms al een hel. Dus ik zou echt niet vrijwillig op een baby gaan passen.

    Nee, omg.
    Je moet áltijd op je hoede zijn o.ô
    Nogal moeilijk voor een tiener, lijkt mij 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gefeliciteerd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het veel te jong, hier gaat ze wel spijt van krijgen..


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    Ik vind het veel te jong, hier gaat ze wel spijt van krijgen..


    spijt....hoe kan je spijt krijgen van zo wonder. ik bedoel ze is 18 ze heeft haar tienerjaren gehad. tuurlijk kon ze nog genieten en uitgaan enzo. maar het gaat goed komen. ze gaat gewoon afstuderen en een goede baan krijgen zoals ze van plan was,ook met de baby erbij.

    raplove schreef:
    (...)

    spijt....hoe kan je spijt krijgen van zo wonder. ik bedoel ze is 18 ze heeft haar tienerjaren gehad. tuurlijk kon ze nog genieten en uitgaan enzo. maar het gaat goed komen. ze gaat gewoon afstuderen en een goede baan krijgen zoals ze van plan was,ook met de baby erbij.

    Mensen genieten in hun twintiger jaren ook nog van het uitgaansleven hoor. o.o Bah, moet er niet aan denken om mijn leven zo te vergooien D: En het studeren dan? o.o Damn, wat naief allemaal.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 22:28 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    raplove schreef:
    (...)

    spijt....hoe kan je spijt krijgen van zo wonder. ik bedoel ze is 18 ze heeft haar tienerjaren gehad. tuurlijk kon ze nog genieten en uitgaan enzo. maar het gaat goed komen. ze gaat gewoon afstuderen en een goede baan krijgen zoals ze van plan was,ook met de baby erbij.

    Als je 18 bent heb je je tienerjaren echt nog niet gehad, als je 18 bent begint je leven pas net. En ik ben het met Hobbelpaard eens, ik zou er ook niet aan moeten denken mijn leven zo te vergooien en er nog bewust voor te kiezen ook, yuck. Maarja, als zij het wil.


    Alis volat propriis.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Mensen genieten in hun twintiger jaren ook nog van het uitgaansleven hoor. o.o Bah, moet er niet aan denken om mijn leven zo te vergooien D: En het studeren dan? o.o Damn, wat naief allemaal.


    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.
    Jij.. naïef.. inderdaad, jij bent vreselijk naïef. Hoe oud ben je? 13?


    Life is hard and then we die

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.

    HAHA -plat-. Baby's slapen alleen maar? Je moest eens weten hoe zwaar het is een kind op te voeden. Kijk maar eens Teen Mom ofzo op MTV :')


    Alis volat propriis.

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.


    Als babies iets niet doen, dan is het alleen maar slapen. Ze zijn een fulltime baan, waarnaast je nauwelijks tijd voor andere dingen hebt. Dat jij denkt dat het 'niet zo moeilijk' is, dat wordt er bedoelt met naïef.

    Nouja, als zij er blij mee is, dan is het prima.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.


    -gaat plat- SLAPEN ALLEEN MAAR?! Ben je niet goed bij je hoofd ofzo xD vraag je moeder eens of jij 24/7 lag te slapen. Jij kost vanaf baby tot aan je 18e minstens 100.000 euro, geloof het of niet. Dus kom niet aan dat je jezelf in staat ziet om een kind op te voeden, je bent er zelf een. Wordt wakker en kijk eens realistisch naar het leven voor je zulke domme dingen zegt.