• nee nee ik ben niet zwanger,maar mijn buurmeisje wel!

a am happy as hell(H)

raplove schreef:
    (...)

ik heb geen borstvoeding gehad hoowr. met mij is het toch ook goed gekomen.

Heeft er iemand van jou leeftijd toen op jou gepast?

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

raplove schreef:
    (...)

Een baby is geen huisdier hé :x
    Het is echt niet makkelijk, als je dat soms denkt

walking get's too boring, when you learn how to fly..

raplove schreef:
    (...)

zo moeilijk kan dat niet zijn. dutje laten doen,flesje geven,boertje laten doen,luier verschonen,en weer slapen. meer niet!?

Ik was een kwartier alleen met een kind en een baby en dat eindigde bijna in een drama :']
    Geloof me, daar gaat zo veel energie, tijd en geld in zitten.. das een veel te grote verantwoordelijkheid voor jou. Ik vind het sowieso achterlijk dat je je op 18-jarige leeftijd zwanger laat maken maar goed. Ze moet dat niet af gaan schuiven op jou!

No growth of the heart is ever a waste

Wanderer schreef:
    (...)
    Een baby is geen huisdier hé :x
    Het is echt niet makkelijk, als je dat soms denkt

Ben het er mee eens! Ze is de moeder van dat kind niet, en ze kan gewoon niet voor een baby zorgen zoals ik dat nu hoor. Misschien is het beter als raplove's ouders op dat babytje passen, aangezien hun daar verstand van hebben.

raplove schreef:
    (...)

Nou borstvoeding schijnt beter voor de baby te zijn, vooral in de eerste levensjaren, omdat daar een stof in zit, waardoor het immuunsysteem van de baby sterker word dan van flesvoeding. -Zo heb ik het toch geleerd, van Bio-

[ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:52 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Seel schreef:
    persoonlijk vind ik dat wel wat jong :x

me to

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Tragically schreef:
    (...)
    Nou borstvoeding is beter voor de baby in de eerste levensjaren, omdat daar een stof in zit, waardoor het immuunsysteem van de baby sterker word dan van flesvoeding. -Zo heb ik het toch geleerd, van Bio-

Hé weetje.
    Ik leef ook nog (nerd)
    Het is misschien wel beter, maar je baby wordt er niet minder van als je het niet doet.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Belieburx schreef:
    (...)
    Ben het er mee eens! Ze is de moeder van dat kind niet, en ze kan gewoon niet voor een baby zorgen zoals ik dat nu hoor. Misschien is het beter als raplove's ouders op dat babytje passen, aangezien hun daar verstand van hebben.

Ja, of misschien de ouders van dat buurmeisje (die dan die baby krijgt)

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Wanderer schreef:
    (...)
    Ja, of misschien de ouders van dat buurmeisje (die dan die baby krijgt)

Ja precies!

TheBoss schreef:
    (...)
    Ik was een kwartier alleen met een kind en een baby en dat eindigde bijna in een drama :']
    Geloof me, daar gaat zo veel energie, tijd en geld in zitten.. das een veel te grote verantwoordelijkheid voor jou. Ik vind het sowieso achterlijk dat je je op 18-jarige leeftijd zwanger laat maken maar goed. Ze moet dat niet af gaan schuiven op jou!

doet ze niet,doet ze niet. maar als ze hulp nodig geeft ga ik haar die geven. ookal koop ik pakjes bij de hema en zo afentoe een speentje ofzo. ze moet weten dat ik er voor haar ben.

raplove schreef:
    (...)

doet ze niet,doet ze niet. maar als ze hulp nodig geeft ga ik haar die geven. ookal koop ik pakjes bij de hema en zo afentoe een speentje ofzo. ze moet weten dat ik er voor haar ben.

Oppassen op een baby gaat te ver.

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hé weetje.
    Ik leef ook nog (nerd)
    Het is misschien wel beter, maar je baby wordt er niet minder van als je het niet doet.

Ik zeg ook alleen maar wat ik geleerd heb bij Bio (: Ik zeg toch niet dat het zo is? (nerd)

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Owkee

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Belieburx schreef:
    (...)

mijn moeder zou dat ook zeker doen.

Tragically schreef:
    (...)
    Ik zeg ook alleen maar wat ik geleerd heb bij Bio (: Ik zeg toch niet dat het zo is? (nerd)

Uhu, ik zou m'n baby ook geen borstvoeding geven. (cat)
    Lijkt me hartstikke kut haha.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.