• Heey

    wij hebben echt een vreselijk iri mens bij engels
    Ze geeft heel veel onverwachten s.o`s op ik ben al super slecht in engels maar nu blijkt dat ik dislectisch ben! Super iri als een docent er geen rekening meehoud. Maar om een herkanssing vragen druf ik niet!:(
    Ook is het echt een kakker, kleren uit de jaren 80
    vreselijk!
    Ik wil dat ze van de aardbodem verdwijnt!
    Iemand tips??
    -x-

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:11 ]


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Neem een vleesmes, overval haar 's nachts. Snijd haar dan langzaam in stukjes en breng die stukjes naar een andere planeet. Probleem opgelost. (nerd)

    Oké, even serieus. Ik zou naar je mentor ofzo gaan en daar mee praten, misschien dat die dan eens met je engels docent kan gaan praten

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 14:25 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    woow onze engels lerares is ook zo erg :X
    maar gewoon om een herkansing vragen, want als je eerlijk tegen dat soort mensjes bent vallen ze vaak toch wel mee..
    ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je moet bij haar melden dat je dyslectisch bent, en dan krijg je een speciale toets, om het makkelijker lezen te maken.
    Onverwachte so's, die mogen leraren geven en die hebben niks met dyslectie te maken, als je gewoon het opgegeven huiswerk leert en maakt 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kleren uit de 80's zijn echt geen kakkerkleding, lol. Ga naar je mentor, en gewoon om een herkansing vragen, waarom zou je dat niet durven? het ergste dat ze kan doen is nee zeggen.

    wees maar jaloers ik heb een hele aardige lerares ze gaf laast zelfs een hightea(nerd)


    Shoganai i ne~

    @ missgleek jaloers ben ik!!
    @ abruzzi al 2 x gedaan

    @ courtesan ik heb het al heel vaak tegen der gezecht:X

    @ sincity bedankt!!
    @wanderder we hebben net een nieuwe mentor de andere ging met zwangerschapverlo


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Uhhmm.. nope. onze leraar engels is eigenlijk best wel chill. Stel je hebt niet geleerd voor een toets, om een of andere reden, dan kun je hem een andere keer maken o.o Echt cuwwll. !!:Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Courtesan schreef:
    Je moet bij haar melden dat je dyslectisch bent, en dan krijg je een speciale toets, om het makkelijker lezen te maken.
    Onverwachte so's, die mogen leraren geven en die hebben niks met dyslectie te maken, als je gewoon het opgegeven huiswerk leert en maakt 8D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ga ermee naar je mentor als je er niet direct met die docent over durft te praten. Misschien kan die je helpen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze moeten er rekening mee houden dat je dyslectisch bent.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    @ standdardyou jaloeerrss
    @ belieburx??? maar ff terug komen dat docenten wel een onverw8 so mogen maken
    op mijn kaart staat: geen so`s voor 1 dag ook geen onverwachten so`s
    @ squere thanx
    @ laime idd


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    ik heb wel genoeg tips


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Heel groot op je toetsblad zetten: dyslectisch! Of in het engels neerzetten? x'D
    En naar je mentor gaan: ze moet er rekening mee houden. En je kan misschien vragen of je je toetsen over mag doen omdat zij er geen rekening mee hehouden heeft.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 19:12 ]


    To live would be an awfully big adventure

    dankje(H)


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Josienxx schreef:
    @ standdardyou jaloeerrss
    @ belieburx??? maar ff terug komen dat docenten wel een onverw8 so mogen maken op mijn kaart staat: geen so`s voor 1 dag ook geen onverwachten so`s
    @ squere thanx
    @ laime idd
    dan moet je dat aan die docente laten lezen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.