• nee nee ik ben niet zwanger,maar mijn buurmeisje wel!

    a am happy as hell(H)

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.

    Mocht je willen, m'n beste. Mocht je willen. Ik hoop echt dat jij niet zo dom bent om je onveilig te laten neuken vóór je je zaken financieel en mentaal zodanig goed op orde bent dat je een kind op kan voeden, maar wat je nu aan het schrijven bent is écht naïviteit. Dat neem ik je ook niet kwalijk - mocht dat zo overkomen - maar iemand moet je even de waarheid zeggen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    raplove schreef:
    (...)

    hoezo naief, ik bedoel ik zie mezelf ook in staat om een kind op te voeden. ik bedoel zo moeilijk is het heus niet. babys slapen alleen maar.

    Och meisje toch, het is duidelijk dat je zelf de luiers nog maar net bent ontgroeit..


    ars moriendi

    Qlimax schreef:
    Gefeliciteerd.


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Gefeliciteerd.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    TheBoss schreef:
    (...)
    Mocht je willen, m'n beste. Mocht je willen. Ik hoop echt dat jij niet zo dom bent om je onveilig te laten neuken vóór je je zaken financieel en mentaal zodanig goed op orde bent dat je een kind op kan voeden, maar wat je nu aan het schrijven bent is écht naïviteit. Dat neem ik je ook niet kwalijk - mocht dat zo overkomen - maar iemand moet je even de waarheid zeggen :]


    nee,ik laat me niet onveilig neuken. ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo moeilijk is om een baby op te voeden.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij.. naïef.. inderdaad, jij bent vreselijk naïef. Hoe oud ben je? 13?

    zij is 11.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    raplove schreef:
    (...)

    nee,ik laat me niet onveilig neuken. ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo moeilijk is om een baby op te voeden.

    je komt er nog wel achter.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    zij is 11.


    ik ben 11:8

    sorry ik ben 15.

    raplove schreef:
    (...)

    ik ben 11:8

    sorry ik ben 15.


    Lol, dan blijf ik bij mijn standpunt; jij kunt nog niet oppassen op een baby.(nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)

    Lol, dan blijf ik bij mijn standpunt; jij kunt nog niet oppassen op een baby.(nerd)


    ok,jij bent een jaar ouder kan jij dat wel dan?

    raplove schreef:
    (...)

    ok,jij bent een jaar ouder kan jij dat wel dan?

    Ja, maar omdat mijn nichtje ook een stuk ouder is dan een baby. Die hoeft geen fles enzo meer, dus.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ja, maar omdat mijn nichtje ook een stuk ouder is dan een baby. Die hoeft geen fles enzo meer, dus.


    dat vraag ik niet. jij beweerd dat ik niet in staat ben om op een baby te passen met mijn 15 jaar. kan jij dat wel dan met je 16 jaar?

    Is zij er ook blij mee..? x'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 maart 2011 - 12:20 ]

    raplove schreef:
    (...)

    dat vraag ik niet. jij beweerd dat ik niet in staat ben om op een baby te passen met mijn 15 jaar. kan jij dat wel dan met je 16 jaar?

    Haha, dat weet ik niet he. Niemand in mijn omgeving die zwanger is, dus uitproberen is geen optie. Maar wil niet zeggen als JIJ dat niet kan, dat ik dat wel kan hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Haha, dat weet ik niet he. Niemand in mijn omgeving die zwanger is, dus uitproberen is geen optie. Maar wil niet zeggen als JIJ dat niet kan, dat ik dat wel kan hoor.


    jij kent me niet eens,hoe moet jij weten of ik dat kan?