• Ik ga -eindelijk- weer eens een story schrijven :Y)
    En ik heb véél rollen nodig ^^

    Ik heb gisteren Yours, Mine & Ours gekeken -verhaal met die vele kinderen- en daarna wilde ik ook Cheaper By The Dozen kijken en nu wil ik dus een story gaan maken met véél kinderen:Y)

    Rollen:
    (veel)kinderen van 4 t/m 24 jaar oud.
    Je mág meerdere rollen invullen. En niet teveel tweelingen :Y)
    Graag ook jonge kinderen en 20+

    Invullen:
    Voornaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (foto):
    Hobby's:
    Kind van vader/Kind van moeder:
    Beroep (bijbaantje/werk):
    Sport:
    Extra:

    Ik kies de beste, niet de eerste
    :Y)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 13:29 ]


    Me so good.

    Voornaam: Abby
    Leeftijd: 16 jaar.
    Karakter: Heel erg behulpzaam, en gaat altijd voor haar doel. Ze kan af en toe wat eigenwijs zijn, maar dat hoort bij een 16jarige. Verder is ze meestal heel vrolijk, behalve in de ochtend. Ze gaat veel om met haar vrienden, en is een echte feestbeest.
    Uiterlijk (foto): Klik.
    Hobby's: Abby houdt heel erg van lezen, van dansen, en van uitgaan.
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van moeder.
    Beroep (bijbaantje/werk): Werkt in een verzorgingstehuis.
    Sport: Streetdance.
    Extra: Abby heeft een verzameling van vlindervleugels.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voornaam: Stuart
    Leeftijd: 16
    Karakter: Behulpzaam, vrolijk, maar toch wat verlegen, hij zal altijd voor zijn vrienden opkomen.
    Uiterlijk (foto): http://farm2.static.flickr.com/1010/1409207971_2d5968f1fa.jpg Stuart is 1.78, heeft halflang blond haar, en heeft een piercing. Ook is hij bi.
    Hobby's: Zingen, dansen, muziek luisteren
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van moeder
    Beroep (bijbaantje/werk): Hij werkt in een muziekwinkel
    Sport: Geen sport, maar hij skateboard veel.
    Extra: Stuart is een aparte jongen van 16 jaar oud. Hij houd van dansen, muziek, zich gek kleden, en lol maken.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:14 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Voornaam: Amy
    Leeftijd: 5?
    Karakter: Amy is een heel speels vrolijk meisje, ze staat volop in het leven. ze is dol op grapjes maken die alleen zij kan begrijpen
    Uiterlijk (foto): Amy beter foto kon ik niet vinden
    Hobby's: Verkleden als Prinssen, verven en knutselen Kind van vader/Kind van moeder: van vader
    Beroep (bijbaantje/werk): ze is 5 XD
    Sport: paardrijden en ballet
    Extra: ze houd van dieren.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Voornaam: Jamie
    Leeftijd: 19
    Karakter: Jamie is lief, spontaan, betrouwbaar, maar kan ook een echte bitch zijn als het gaat om haar familie/vrienden. Ze zal dan alles op alles zetten om hen te beschermen.
    Uiterlijk (foto): Jamie
    Hobby's: Muziek luisteren, rondhangen met vriendinnen, winkelen, met dieren omgaan, dansen en zingen.
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van de vader.
    Beroep (bijbaantje/werk): Jamie werkt als vrijwilliger in een dierenasiel en heeft als bijbaantje werk in een dierenwinkel. Ze volgt nog een opleiding tot dierenarts
    Sport: Paardrijden, Jamie heeft een eigen paard.
    Extra: Jamie heeft een tongpiercing en een tattoo op haar pols.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:03 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Voornaam: Charlotta, maar iedereen noemt haar Charlie
    Leeftijd:8
    Karakter:Charlie is een crimineel meesterbrein in wording. Het kind heeft een gave om de beste pranks in elkaar te steken, waarbij ze graag gebruik maakt van het speelgoed van haar broers en zussen. Doordat ze er zo onschuldig en lief uitziet, heeft niemand ooit door dat Charlie de dader is. Wel is Charlie iemand die erg veel geeft om haar siblings en houdt ze van sarcastische humor. Hoewel ze het niet graag toegeeft houdt ze erg van haar twee jaar oudere broertje, hoewel ze altijd met hem in de clinch ligt. Ook doet ze zich bij de meeste grote mensen voor als het onschuldige, lieve meisje, terwijl ze eigenlijk heel erg into jongensdingen als voetbal en skateboarden is.
    Uiterlijk (foto): Klik
    Hobby's: Voetballen, skaten, haar broer pesten
    Kind van vader: Vader dus
    Beroep (bijbaantje/werk): Ze wordt soms ingehuurd door haar broers en zussen of vrienden op school om wraak te nemen op bepaalde mensen. Dan plant ze een hele strategie uit, die vaak nog erg effectief is ook.
    Sport: Zie hobby
    Extra: Ze is bang van honden


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voornaam: Ryan
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ryan is een zeer verlegen jongen die niet snel mensen zijn gevoelens laat zien. Hij is dol op lachen, muziek maken, grappen uithalen en met vrienden omgaan. Ryan loopt er altijd goedgezind en lachend bij. Enkele minpuntjes zijn wel dat hij enorm koppig,lui en sarcastisch kan zijn. Ryan is totaal geen ochtendmens en het kan zelfs zijn dat hij 's ochtends wat verward overkomt.
    Uiterlijk (foto): Ryan is 1m80, heeft zwarte haren en donker groene ogen. Zijn lichaam is best een beetje gespierd en in zijn nek heeft hij een tattoo van zijn initialen R.B.
    Hobby's: Gitaar spelen en wat proberen met muziek voor zijn DJ sets
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van moeder
    Beroep (bijbaantje/werk): DJ
    Sport: Ryan heeft een hekel aan sport omdat hij erg lui is. Het enige wat hij van sport graag doet is surfen.
    Extra: Ryan is zo verlegen dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad. Daarom dat iedereen steeds meer begint te denken dat hij homo is, terwijl hij 100% hetero is.

    Laat je weten of ik de rol heb of niet? ^.^
    En graag een link naar de storie :'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Voornaam: Max
    Leeftijd: 10
    Karakter:Max is een hele actieve, vrolijke jongen die erg op zijn territorium gesteld is. In tegenstelling tot zijn zus Charlie is hij niet al te slim en heeft hij soms moeite op school. Maar dat maakt hij helemaal goed met zijn sociaal gedrag. Max maakt heel makkelijk vrienden en leert makkelijk mensen kennen. Hij is wel naïef, maar ook dapper en avontuurlijk waardoor hij samen met Charlie wel vaker in de problemen komt. Hij en Charlie zijn partners in crime, maar ze maken ook echt enorm veel ruzie. Ook hij zien haar enorm graag, maar als alle 10-jaar oude jongetjes wil hij dat niet toegeven.
    Uiterlijk (foto):Klik
    Hobby's: Baseball, skaten, pranks met zijn zus, en Charlie pesten
    Kind van vader/Kind van moeder: Vader
    Beroep (bijbaantje/werk): Nope
    Sport: Zie Hobby
    Extra: Hij zit in zijn 'meisjes zijn stom' - fase. Eigenlijk zit hij daar al 4 jaar. Charlie is het enige meisje waar hij graag mee omgaat, maar die gedraagt zich ook niet all unicorn, glitter en roze. Die houdt van de dingen waar hij ook van houdt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als je een rol hebt laat ik het weten en de link die drop ik hier (:


    Me so good.

    Invullen:
    Voornaam: Dana
    Leeftijd: 16
    Karakter: onzeker, lief, behulpzaam , laat alles maar met zich gebeuren,
    Uiterlijk (foto):


    Hobby's: gitaar spelen , muziek maken , dansen
    Kind van vader/Kind van moeder: moeder
    Beroep (bijbaantje/werk): bijbaantje namelijk in een disco haar muziek laten horen.
    Sport: eingelijk wil ik scaten zeggen maar ik ben niet zeker of het wel past
    Extra: is liefen zo daarom iedereen gebruik van haar maak

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 2:04 ]


    -

    xSnoepjex schreef:
    Als je een rol hebt laat ik het weten en de link die drop ik hier (:


    Oke ^^.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voornaam:
    Gabrielle
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Gabrielle is een vrolijke tiener, ze is erg lief zorgzaam, ze kan erg kattig zijn, maar als ze van iemand echt houd of echt mag dan is ze heel lief en zorgt er dan voor dat diegene ook erg gelukkig is.
    Ze is best onzeker over haar uiterlijk, ze is nammelijk niet dun maar gewoon mollig.
    Uiterlijk (foto):
    GabrielleLang roodachtig haar, groene ogen.
    Hobby's:
    Schrijven lezen, winkelen, tv kijken, computeren.
    Kind van vader/Kind van moeder:
    Vaders kind
    Bijbaantje:
    Werkt in een schattig atiek winkeltje.
    Sport: Loopt iedere dag.
    Extra:
    Gabrielle word vaak gepest over haar uiterlijk, daar word ze erg onzeker van, maar ze laat het echt niet blijken. Ze heeft een beste vriend, de naam is Jared.


    What is youre favo scary movie?

    Voornaam: Junie
    Leeftijd: 17
    Karakter: Junie is een meisje dat ontzettend veel om haar familie geeft en niet zou weten wat ze zonder hun zou moeten. Alhoewel ze soms wel wenst dat haar familie wat kleiner was aangezien ze weinig aandacht krijgt. Om toch aan die aandacht te komen doet ze alles wat ze niet zou horen te doen, ze heeft een grote mond, heeft een tatoeage laten zetten, kan feesten als de beste en misdraagt zich op school. Niemand kan haar wat wijs maken want ze zal toch haar eigen richting in gaan. Maar ondanks die grote bek heeft ze een klein hartje.
    Voor de rest is Junie erg actief, vrolijk, behulpzaam en ontzettend zeker van zichzelf. Ze vind het heerlijk om met haar jongere broertjes en zusjes te spelen en leert ze graag nieuwe dingen.
    Uiterlijk (foto): http://94.100.118.216/1256150001-1256200000/1256170101-1256170200/1256170145_6_Kyvg.jpeg
    Hobby's: Lezen, Paardrijden, Shoppen, Feesten, Muziek maken, Voetballen en met haar broertjes en zusjes spelen.
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van vader.
    Beroep (bijbaantje/werk): Junie werkt sinds kort achter de bar in een discotheek, haar vader, broers en zussen vragen af hoelang ze dit baantje volhoud aangezien ze hiervoor al een aantal baantjes gehad heeft maar deze na 2 á 3 weken alweer kwijt was.
    Sport: Voetbal, Paardrijden en tennissen.
    Extra: Junie is 1 van de populairste meisjes op school en heeft behoorlijk veel jongens achter zich aan maar gaat voor die ene jongen, die eigenlijk volgens velen te oud voor haar is (25) -de jongen die naast haar op de foto staat-


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Voornaam: Camille
    Leeftijd: 16
    Karakter: Spontaan, nieuwsgierig, is snel gekwetst, klunzig.
    Uiterlijk (foto): Camille.
    Hobby's: Zingen en Voetballen.
    Kind van vader/Kind van moeder: Kind van moeder.
    Beroep (bijbaantje/werk): In een winkel waar ze smoothies en milkshake's verkopen. Ze houdt van haar werk, en soms snoept ze er zelf ook wel van :'D
    Sport: Voetballen.
    Extra: Ze heeft wat problemen. Ze heeft anorexia, die ze zelf wil tegenhouden, maar het lúkt haar op een of andere manier gewoon niet. Wát andere mensen ook zeggen, ze blijft maar hyperventileren als er ook maar íets fout gaat. Ze heeft nog geen vriendje maar is wel verliefd op een Canadese jongen die ze altijd in 't park ziet.


    We accept the love we think we deserve.

    Voornaam:Madeleine "Maddy"
    Leeftijd:17
    Karakter:Maddy is het perfecte voorbeeld voor een rebelse puber. Ze houd er van om alles te doen wat juist niet mag. Ze is erg koppig en je moet moeite doen voordat ze luistert. Ze vindt het leuk om een grap uit te halen met iemand en daarna de schuld op iemand anders te steken. Ze is heel sluw en wordt bijna nooit gepakt voor iets. Ze is ook erg opstandig. Als haar moeder zegt dat ze geen piercing in haar oor mag nemen , doet ze dat juist wel en als je haar verbied om gothic kleren te dragen doet ze dat wel. Haar broers en zussen noemen haar wel eens raar , maar haar tweeling broer weet dat er achter die rebelse tiener en onzeker , verlegen en kwetsbaar meisje schuilt.
    Uiterlijk (foto):Maddy 1 Maddy 2 Ze heeft van natura zwart haar , maar blondeert haar haren. Ze heeft bruine ogen. Ze is 1.65 meter en slank gebouwd.
    Hobby's:Gitaar spelen , skaten , paardrijden en hoogspringen
    Kind van vader/Kind van moeder:Kind van moeder
    Beroep (bijbaantje/werk):Werkt in een dierenasiel
    Sport:Hoogspringen en paardrijden
    Extra:Madeleine houdt zielsveel van haar tweeling broer"alex" ookal laat ze dat soms niet merken. Ook is ze verliefd op een jongen van haar skate-plein. Peter Pearson is zijn naam , maar ze durft hem niet aan te spreken.




    Voornaam:Alexander"Alex"
    Leeftijd:17
    Karakter:Alex is zeg maar het complete over gestelde van zijn zus. Meestal luistert hij wel naar zijn moeder. Hij is klunzig en valt nogal rap. Ook is hij erg verlegen en durft niet veel te doen of te zeggen. De meeste mensen vinden hem daardoor ook wel schattig. Hij houd er van om rustig in zijn kamer naar muziek te luisteren en een boek te lezen. Het enige wat hij met zijn zus gemeen heeft is de haat aan school en studeren. Hij behaalt meestal wel behoorlijke punten , maar op school wordt er altijd gezegd dat als hij eens zou leren hij nog veel betere punten zou krijgen.
    Uiterlijk (foto):Matthewheeft zwarte haren en bruine ogen. Hij is 1.70 meter en slank gebouwd.
    Hobby's:Drum spelen, streetdance, sprinten en paardrijden
    Kind van vader/Kind van moeder:Kind van moeder
    Beroep (bijbaantje/werk):hij werkt in een muziekwinkel
    Sport:Sprinten en paardrijden
    Extra:Matthew heeft veel bewondering voor zijn tweelingzus"Maddy" omdat ze zoveel durft en daarom verwend hij zijn zus een beetje. Hij zal er ook altijd voor haar zijn als ze een probleem heeft.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ik vul wel eventjes een rol in. ;3


    Life is a beautiful struggle