• Sorry voor al de fans maar ik haat twilight echt!

    1. Bella is perfect, Stepanie Meyer probeert het nog te verbergen door haar klunzig te noemen maar ze blijft saai.
    2. Het heeft geen zin als ze klunzig is als Edward haar altijd op komt opvangen als ze valt
    3.Ze kan echt niets doen zonder haar Edward, het is gewoon zwak...
    4. Als Edward even weg is zou zij hysterisch worden!
    5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven
    6. Kleine meisjes die dit boek lezen krijgen het perfecte beeld van een meisje door Bella, en zo krijgen ze het verkeerde beeld op zichzelf
    7. Bella gaat bijna 1000 keer dood maar Edward red haar altijd, saaai!
    8. Edward is ook perfect, buiten mensenbloed willen drinken zou hij ook zwakheden moeten hebben
    9. Bella heeft geen persoonlijkheid
    10. Waarom vallen er zoveel jongens voor Bella meteen in de eerste hoofdstukken?
    11. Bella leert kleine meisjes dat die zich gewoon in een ravijn kunnen laten vallen en dat de man alles wel zal doen, ehm... hallo?
    12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij
    13. Volgens mij is Edward homo en valt hij daarom voor Bella
    14. Is er een verhallijn, buiten 'Oh, Bella ik hou van je maar kan je niet bijten want dan ben je een vampier'?
    15. Elke 2 pagina's een beschrijving over de perfectie van haar karakter...
    16. Waarom glinsteren haar vampiers?!
    17. Het is heel voorspelbaar
    18. Het is kinderachtig
    19. Wauw, heel origineel, verboden liefde...
    20. Vrouwelijke fans zijn zo gek op Edward dat ze niet eens doorhebben dat het boek verschrikkelijk is
    21. Er wordt veel te veel over de boeken gepraat, ja, we weten nu al wel hoe leuk je het vind!
    22. Bella Swan betekent prachtige zwaan. Ja...
    23. Er wordt zoveel verteld over de geheime identiteit van Edward, waarom zet je dan, 'EDWARD IS EEN VAMPIER!!!' overal op de voor en achterkant van je boek
    24. Ze zijn op slag verliefd, niemand is zo snel verliefd oke
    25. Bella krijgt een kind op haar achttiende! Beetje snel?
    26. Bella's leven draait helemaal rond Edward, geen wensen, geen doelen, geen plannen
    27. Edward is een pedofiel
    28. Kan bella nu nergens anders aan denken dan; 'Edward is HOT, ik hou van hem'?
    29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?
    30. Over de film: Edward is lelijk!

    Oké, dus dit is mijn mening. Die ik mag hebben, net als jullie, dus geen irritante berichtjes hierover oké, ik moest het gewoon even eruit gooien...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:12 ]

    je hebt t dus wel allemaal gezien je kent al die namen zo goed..

    Lol. Ik ben een fan, maar jou mening idd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    pseudoniem schreef:
    je hebt t dus wel allemaal gezien je kent al die namen zo goed..


    hahahaha ja dat wel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Punt 29 is al uitgelegd in het boek, youknow.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben het niet met je eens.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jezus, je hebt echt argumenten die zo fucking kinderachtig zijn. Lees die boeken dan niet.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:17 ]

    ik maak toch ook geen : Het grote Harry Potter haat topic ? ;$
    nouja i don't care, jou mening. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Op sommige punten ben ik het wel met je eens, ik heb alles gelezen en de films gezien, maar mijn overobsessie is aan het afzwakken omdat ik meer als jij ben gaan denken inderdaad. Wat mij niet meteen een hater maakt, trouwens...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb geen zin om alles te lezen, maar laat gewoon? :'D Het is maar een film en boekenserie..


    Alis volat propriis.

    Ik vind Twilight ook geen topliteratuur en de personages zijn inderdaad vrij plat, maar om daar nou een haattopic over te maken...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben het eens.


    SLOAN.

    Ik ben het eens dat er (te) veel over gespeculeerd word over de boeken, maar verder besteed ik er ook geen aandacht aan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Verboden liefde doet het altijd goed bij het volk :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik accepteer je mening.
    Ik ben gestopt bij puntje 5, want daar wil ik op ingaan.
    Ik zou graag van jou willen weten: Heb je al een boek van haar volledig uitgelezen?
    Want, Stephenie kan wél schrijven, anders was ze nooit zo bekend geworden. Ze gebruikt mooie woorden en je kan je volledig inleven in het verhaal met haar schrijfstijl.
    Ik vind dat je dat moet kunnen toegeven.
    Ik kan Bieber ook helemaal niet hebben, maar ik ga niet gaan zeggen dat dat joch niet kan zingen, want dat kan hij wél.

    En nu wil ik graag jouw reactie hierop horen. :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Vind het ook een beetje kinderachtig van je dat je een haat topic maakt. Ik vind dit echt niet leuk voor de personages zelf uit het boek en serie etc. Heb wat respect voor ze.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.