• Ik had dus vandaag een scheikunde toets. Ik snapte er weinig van, dus ik was al een beetje aan het flippen. Dus ik hem maken. Het waren drie A4'tjes die aan elkaar waren geniet in een soort boekje. Dus ik die test maken. Was ik klaar. En ik denken: wow. Dat ging snel?
    Een paar van mijn klasgenoten waren ook al klaar, dus wij mochten alvast weg (het was pauze na dat uur). Dus wij blij pauze gaan vieren. Kwam een tijdje andere vriendin bij ons aan tafel zitten, en die zei dus: Ik had hem bijna ingeleverd, en toen ontdekte ik dat er op de achterkant van het 3e blaadje ook nog vragen stonden!
    En wij: Het ging toch tot vraag 11?
    En zij: Nee, tot vraag 14.

    En wij lagen echt een halve minuut in de slappe lach, en toen realiseerde we ons hoe erg dat was. (We hadden sowieso al weinig ingevuld en die vriendin vertelde dat dat juist de makkelijkste vragen van de hele toets waren). Dus wij allemaal freaken. Het bleek dus dat de helft van onze klas die vragen niet gezien had en ze dus ook niet hadden gemaakt.
    Dus toen zijn we naar die vrouw toe gegaan en hebben we het gelukkig nog even af mogen maken. Maar echt, zo dom!!

    Wie heeft er ook wel eens zoiets gehad? x'D


    Caution first, always.

    Ik, de helft van een proefwerk vergeten x'D I'm a losarrr (nerd)


    Alis volat propriis.

    Ik niet, ik checkte altijd eerst die toets een paar keer om zeker te zijn dat ik alles had. (nerd)


    -

    hahaha. Lol nee ik niet. maar toen ik nog geen lenzen had, zat ik bij wiskunde achteraan, en ik zag echt niks als er wat op het bord werd geschreven. Dus we hadden een moeilijk proefwerk, wat bleek dat er een vraag fout op het blaadje stond, dus de echte vraag stond op het bord. Maarja die kon ik natuurlijk niet lezen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Genius schreef:
    Ik niet, ik checkte altijd eerst die toets een paar keer om zeker te zijn dat ik alles had. (nerd)

    Ja, ik normaal dus ook. Maar die toets zag er zo vaag uit. Het leek echt alsof het na vraag 11 stopte :'D


    Caution first, always.

    Ik draai mijn blaadje altijd een paar keer om(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Genius schreef:
    Ik niet, ik checkte altijd eerst die toets een paar keer om zeker te zijn dat ik alles had. (nerd)

    Dat doe ik ook altijd :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    143 schreef:
    Ik draai mijn blaadje altijd een paar keer om(nerd)


    We accept the love we think we deserve.

    Op mijn examens staat altijd het aantal pagina's en dat houd ik nauwlettend in de gaten. Zeker als het zo weinig pagina's lijken. Ik durf ook wel eens de nummer volgorde checken zodat ik zeker geen blad zou missen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    143 schreef:
    Ik draai mijn blaadje altijd een paar keer om(nerd)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik lees altijd eerst alle vragen, dan weet ik waar ik het eerst aan moet beginnen :Y). Je hebt wel geluk dat je het nog mocht inhalen, in mijn school zou het geen waar geweest zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    143 schreef:
    Ik draai mijn blaadje altijd een paar keer om(nerd)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Scandinavia schreef:
    Ik, de helft van een proefwerk vergeten x'D I'm a losarrr (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb wel mee gemaakt dat mijn leraar mijn examen kwijt was, of dat een andere leraar hem na gekeken heeft en dingen fout heeft zitten rekenen die goed waren. En daar kon mijn leraar dan niets aan doen, omdat hij zijn werkwijze niet snapte. LEKKKERDAN GRRR:S


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik kijk altijd eerst hoeveel vragen er zijn :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bij ons mag je het dan niet meer afmaken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.