• 1; de knappe player die lief is & alleen maar uit is op seks en bbb(buik,borsten en billen)
    2 ; de minder knappe jongen die lief en grappig is, maar er mij wel altijd iets aan irriteert om verliefd op te worden.
    Ik vind het gewoon verschrikkelijk!


    all I want is the taste that your lips allow

    Dat heb ik dus ook xd

    Ik zou eigenlijk voor niemand gaan,
    aangezien je ze allebei niet helemaal geweldig vind.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 12:59 ]


    Me so good.

    Je weet nooit hoe ze echt zijn.


    We accept the love we think we deserve.

    Heb ik ook last van hiero :') het is ook zo lullig om die minder knappe jongens af te moeten wijzen, sommige gaan echt super zielig doen.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Dat heb ik ook gehad. Ik zou voor nummer twee gaan, want voor je het weet staat nummer een dronken op je stoep bij je verjaardag en dat is niet leuk, geloof me. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zou ook voor geen van beide gaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..

    OHMYCHIARA schreef:
    Je weet nooit hoe ze echt zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik krijg altijd die creepy jongens op mijn dak, of de junkies.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je scheert ze wel allemaal over één kam he ô.o
    Misschien zie je wat je wil zien.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Carbonero schreef:
    Ik zou zelfs voor geen van beide gaan. Het is niet omdat er nu twee jongens op je vallen dat je daar ook meteen uit moet kiezen. Je moet iemand kiezen waarvan je werkelijk zielsveel houdt..

    Nee, het is altijd een van beide xd.


    all I want is the taste that your lips allow