• De laatste dag op school was echt kut... ik meost nablijven van de dag ervoor (op de muur geschreven van de meisjes wc) en moest ik met een paar vriendinnen schoonmaken en dingen opruimen enzo.. en daarna gingen we ff hangen bij bushokje en toen kwamen er zo jongens aan eerst deden ze niks en toen begonnen ze sneeuw te gooien enzo en heel veel.. en toen wouden we zo weg fietsen en me nichtje en me vriendin zaten te huilen want ze kregen een ijsbal tegen hun kop en toen fietse zo een van de jongens langs me om ook weg te gaan zei hij zo heel droog en aardig ''hoi'' ik moest echt zo erg lachen toen en toen ze wegfietsten waren me nichtje en me vriendin nog steeds aan het huilen en ze hadden het ijskoud enzo dat was echt zielig.. (nichtje en vriendin zijn ouder dan mij ze zitten in de 2e en ik 1e) en ik moest helemaal niet huilen xD whaha dat was droog en zielig te gelijk


    Dragons are like... ME!

    Wc: Eigen schuld.
    Sneeuwballengevecht: Leuk. Wel een beetje lullig voor je vriendin dan ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Wc: Eigen schuld.
    Sneeuwballengevecht: Leuk. Wel een beetje lullig voor je vriendin dan ;o


    ja ik weet dat het me eigenschuld is xD maar van dat sneeuwballen gevecht is het eerder een sneuuwballen oorlog 10 tegen 4!! !! en de jongens waren niet eens knap!!!!!!!!!!!! dat was bale (N) ze moesten knap zijn :(


    Dragons are like... ME!