• De linkse ben ik, op dit moment heb ik geen foto's staan op mijn laptop.

    Naam: Feyza.
    Leeftijd:
    13. (cat)
    Woonplaats: Bergen op zoom, Brabant.
    Kort iets over mezelf:Al sinds ik kan schrijven schrijf ik verhalen, en dat begon eerst met sprookjes die veel leken op de reguliere die we kennen en begonnen langzamer orgineel te worden toen ze me vertelden over plagiaat. Op 15 januari 2011 vond ik Quizlet waardoor ik ontdekt heb dat ik toch wel talent heb voor iets in het leven. En over 5 dagen word het 8 maanden dat ik op Q zit, en in die 8 maanden heb ik 5 stories geschreven (één staat nog niet actief) en ben ik bezig met 3 andere waarvan één op de QET profiel staat. Mijn vader noemt me egoistisch, en zegt dat ik geen gevoelens heb waardoor hij het raar vind dat ik verhalen schrijf. Maar daar trek ik me niets van aan omdat mijn lezers vinden van wel, al kennen ze me niet. Mijn verhalen eindigen voornamelijk slecht, dus wees gewaarschuwd. Ik heb niet echt beste vriendinnen omdat ik geen zin heb in die knuffel knuffel gedoe, maar iedereen kent me in onze jaar. In groep 5 werd ik gepest (ik weet echt niet waarom) en ben ik dus begonnen aan karate die ik een jaar heb gedaan, daarna deed ik 3 jaar kickbox en ben ik gestopt omdat ik geen zin meer had. En dit begint meer een levensverhaal te worden I guess.

    Fanfictions:
    Just like an evil fairytale - Seth Clearwater. Afgelopen.
    Someone like you - Seth Clearwater Afgelopen.
    Don't judge me by my cover - Seth Clearwater. Afgelopen.
    And I realised I'm no part of my one - Christian Beadles. Afgelopen. Verwacht er niet veel van is mijn eerste verhaal.
    Seven Deadly Sins - Draco Malfoy Lopend.
    Taking Roads that lead me nowhere - Jacob Black. Afgelopen
    Promise I'm worth to be in your arms - Seth Clearwater. Lopend.
    It takes five to stay alive - Twilight. Die schrijven we met vijf schrijfsters [Shuturmouth Cliffhanger Uneventful Discobedience Wingapoo] Lopend.
    Bringin' on the fire • Zayn Malik.Lopend.

    En dat was het.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 15:05 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik lees je stories al vanaf het begin van je eerste met Christian Beadles, en elke keeer zag ik je verhalen gewoon beter worden alsof je opgroeide op een vreeemde manier. En je schrijfstijl bevalt me al vanaf het begin en je schrijft ook nog met gevoel zelfs zonder te beseffen dus ik houd van je stories. <3


    Don't try to get me down.

    Hahaha je kan heel mooi schrijven. (:


    They fell in love, didn't they?

    Je schrijft met gevoel, mooi en je bent ook nog eens aardig. En ik lees op dit moment seven deadly sins en stiekem heb ik bij je ingebroken zodat ik de hf's kon lezen die nog niet geactiveerd waren -bad me-


    Happy.

    Abo -


    They fell in love, didn't they?

    Just like an evil fairytale was wel best beroemd toch?
    Maar het leukste vond ik ; Taking roads that leed me nowhere. <3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik houd net zoveel van je verhalen als jij ervan houdt om te schrijven.


    who says you're not perfect?

    Haaa, ik woon heel dicht bij jou! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GUESS WHAT! IK LIEFT JOU


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ik ga al je verhalen die afgelopen zijn opnieuw lezen omdat ze geweldig zijn


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Cinna schreef:
    Haaa, ik woon heel dicht bij jou! (:


    MEETING!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ChrisBeadles schreef:
    Je schrijft met gevoel, mooi en je bent ook nog eens aardig. En ik lees op dit moment seven deadly sins en stiekem heb ik bij je ingebroken zodat ik de hf's kon lezen die nog niet geactiveerd waren -bad me-


    Ahahhaa x'd Dankje voor je reactie honey


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SelenaGomezx schreef:
    Ik houd net zoveel van je verhalen als jij ervan houdt om te schrijven.


    Dat is best veel... you sure?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Paar wijzigingen aangemaakt i.v.m nieuwe stories, en afgelopen stories.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    MEETING!


    Als het goed is kom ik naar die meeting die in Bergen op Zoom is, datum nog onbekend volgensmij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Als het goed is kom ik naar die meeting die in Bergen op Zoom is, datum nog onbekend volgensmij.


    Oh ja dat is waar, ik ga even die topic opzoeken hoor.(nerd)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.