• Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Hallo BURRITO,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te openen. Veel succes en plezier!


    Dus hier is hij dan :'D

    Wat ik nodig heb ;
    * 1 mede-jury lid die wat meer op de spelling gaat letten. Dt-fouten enzovoort.
    * 10 enthousiaste deelnemers.


    Even overlopen;
    -Er zijn 6 rondes en voor elke ronde krijg je tien dagen de tijd. Het zou fijn zijn als je niet midden in de wedstrijd zou gaan afhaken.
    - Je creatie zet je in een aparte story en je zet de link ernaar hier zodat ik en m'n mede-jury lid het kunnen zien.
    -De winnaar krijgt een story naar keuze een maand lang op mijn profiel plus een link naar zijn profielpagina.
    - Je kan uitstel krijgen alléén met een geldige reden. (Niet dat je geen inspiratie hebt, bv.)
    - Elke deelnemer krijgt een punt op tien voor zijn creatie.
    - Bij elke ronde valt er NIEMAND af. Op het einde van de wedstrijd worden al je punten van de andere zes ronden en zo word de winnaar gekozen. Zo kan je ook niet afkomen dat de opdracht jou niet lag.

    Deelnemers:
    1.Belieburx
    2.3AM
    3.Acceptance |8|8,5|
    4.SadismOpdracht 1|8,5
    5.xMystic Opdracht 1 |8
    6.iWeasly Opdracht 1. |8,5
    7. Anarchist. |9|7|
    8. Marvolo | 9 | 8 |
    9.Eurydice | 8,5| 9 |
    10.AngelLovee

    Juryleden:
    1. BURRITO.
    2.Smilie



    Opdracht 3 (:
    Schrijf een 'ode' aan iemand die heel veel voor je betekend, iemand die jou inspireerd, iemand die jou iets speciaals doet, iemand waarmee je leuke momenten hebt meegemaakt. Je beschrijft een speciaal moment voor je met die persoon of je beschrijft jullie relatie of welk gevoel diegene jou geeft.
    Inleverdatum: 18 April (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:34 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil me aanmelden als mede jury lid

    BillTopia schreef:
    Ik wil me aanmelden als mede jury lid

    Ik ga kijken of er nog zijn die zich daarvoor aanmelden dan kies ik degene die ik het beste vind, goed?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb er eigenlijk wel zin in. Maar zes rondes zijn best wel veel. x'D


    Your make-up is terrible

    Is goed.

    Ik wil meedoen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil graag meedoen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil ook wel meedoen. (: Ik ben deze week wel van dinsdag tot donderdag weg naar Parijs, even vergeten. ;o

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 17:47 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil meedoen, mar ik doe ook al mee aan een andere wedstrijden, dus ik doe maar niet ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Count me in!

    RESURGAM schreef:
    Ik wil ook wel meedoen. (: Ik ben deze week wel van dinsdag tot donderdag weg naar Parijs, even vergeten. ;o

    Je hebt tien dagen de tijd, hoor. En voor zo redenen krijg je wel uitstel ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    Nog mensen? Met drie gaat het niet hoor xO


    all I want is the taste that your lips allow

    iiiiiik (:

    mag je mee doen als je al mee doet met een waarvan je weet dat je zowiezo er uit gaat?


    live long and prosper

    ik wil jurylid zijn (nerd)


    Shoganai i ne~

    Ik zou opzich wel jury willen zijn, maar hoeveel tijd neemt dat ongeveer in?


    Don't dream your life, but live your dream!