• De stelling van vandaag luidt:
    Ambtenaren mogen weigeren een homo-stel te trouwen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Nee. Ik vind dat het gelijk staat aan discriminatie. Love=Love


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat mogen ze zelf weten als ze willen trouwen mag niemand het verbieden


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Oneens,dat is echt belaggelijk. Je mag toch ook niet iemand weigeren te trouwen omdat die zwart is of zo?
    Ik vind het echt stom dat het toegestaan word,zeker omdat het volgens de grondwet verboden is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Progeny schreef:
    Nee; liefde is liefde.


    Food.

    Infinitum schreef:
    Eens. Ik vind dat ze een huwelijk mogen weigeren als ze dat willen, maar dan moeten die ambtenaren wel zelf zorgen voor een andere ambtenaar die ze wel wilt trouwen. Het is niet zozeer dat de ambtenaar zegt 'Nee, dat doe ik niet' en dat huwelijk dan nooit meer plaats kan vinden. Het gaat erom dat een ambtenaar dat niet wilt en dat kan toch? In België was er een koning die een wet moest ondertekenen, maar dat kon hij niet vanwege zijn geloof en toen is er een oplossing bedacht, zodat die wet er wel kan komen. Zoiets kan toch ook met de ambtenaren? Zolang homo-stellen de mogelijkheid hebben om wel te kunnen trouwen, maar er gewoon gezorgd wordt voor een andere ambtenaar, dan is dat toch ook goed? Het is misschien lullig voor dat homo-stel, maar die moeten andermans mening ook accepteren. Het is niet zo dat iedereen dat persé hoeft te accepteren, ook in het geval van homo's mogen mensen hun eigen mening hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    zoo als many times voor mij is gezeg
    Niet weigeren wnt het is idd LOVE enz dusjaa


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Hier wil ik zelfs niet op antwoorden.
    Als de maatschappij heteroseksualiteit niet zou voortrekken, zou dit niet eens een punt geweest zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens, waarom zouden zij niet mogen trouwen? het zijn ook mensen hoor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neen.
    Neen, néén, NEEN.


    Has no one told you she's not breathing?