• De stelling van vandaag luidt:
    Ambtenaren mogen weigeren een homo-stel te trouwen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens
    Als die mensen elkaar nu echt erg graag zien?
    Wat zijn wij meer dan hen?
    Het zijn mensen en verdienen hetzelfde als ons :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens. Ik vind dat ze een huwelijk mogen weigeren als ze dat willen, maar dan moeten die ambtenaren wel zelf zorgen voor een andere ambtenaar die ze wel wilt trouwen. Het is niet zozeer dat de ambtenaar zegt 'Nee, dat doe ik niet' en dat huwelijk dan nooit meer plaats kan vinden. Het gaat erom dat een ambtenaar dat niet wilt en dat kan toch? In België was er een koning die een wet moest ondertekenen, maar dat kon hij niet vanwege zijn geloof en toen is er een oplossing bedacht, zodat die wet er wel kan komen. Zoiets kan toch ook met de ambtenaren? Zolang homo-stellen de mogelijkheid hebben om wel te kunnen trouwen, maar er gewoon gezorgd wordt voor een andere ambtenaar, dan is dat toch ook goed? Het is misschien lullig voor dat homo-stel, maar die moeten andermans mening ook accepteren. Het is niet zo dat iedereen dat persé hoeft te accepteren, ook in het geval van homo's mogen mensen hun eigen mening hebben.


    To live would be an awfully big adventure

    Nee. Mensen hebben niet het recht te oordelen over het geloof, liefde of daden van anderen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ja hoor

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 17:08 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Als die mensen zo gelukkig zijn , vind ik wel dat ze mogen trouwen hooor.

    Sadism schreef:
    Ja. Als hun geloof het niet toelaat, en ze zijn er ècht tegen, mogen ze dat weigeren. Dan trouwt een andere ambtenaar hun maar.


    Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zou wel betekenen dat zou mogen weigeren wie ze willen.


    Your make-up is terrible

    Das volgens mij meer een feit dan een stelling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    reyon schreef:
    Nee. Mensen hebben niet het recht te oordelen over het geloof, liefde of daden van anderen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    oneens
    en als mensen dat wel doen *ggrrrr*(cat)


    Shoganai i ne~

    nahh das ook nie leuk. laat mensen gewoon trouwen, ik ga ook niet zeuren als een hetero stelletje trouwt.

    Ik vind van niet,
    maarja je kan niemand dwingen.........


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Oneens.

    homo's moeten allemaal stoppen met homo zijn!!! het is gwn fout en ze gaan naar de hel!!!


    i hate everyone

    Oneens. Als ambtenaren de wet al niet naleven, wie dan nog wel?


    I am an idiot, I move.