• Dat heb ik dus nodig voor mijn verhaal, en ik kan het niet echt vinden op internet. Hoeveel lesuren zitten er in een normale schooldag op Zweinstein? In deel vier hebben Harry & co namelijk op maandag vier uur les, terwijl ze in het vijfde jaar zes uren op maandag hebben! Komt dat gewoon omdat ze tussenuren of zo hebben?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Verzin gewoon wat joh, toch 1 en al fictie, haha.

    Maakt dat echt zoveel uit voor je verhaal? ;o Gewoon schrijven wat jou het beste uitkomt ghaha (krul)


    Alis volat propriis.

    Nou misschien kun je doen dat het verschild per jaar en wat voor soort richting je gekozen hebt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Abruzzi schreef:
    Verzin gewoon wat joh, toch 1 en al fictie, haha.


    Ja maar ik wil het liefst bij de verhaallijn blijven, dan heb ik voor mezelf het gevoel dat mijn verhaal kwaliteit heeft :x (oke, dit klinkt een beetje raar maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ze hebben ongeveer 4 vakken per dag van ongeveer 2 tot 3 lesuren als ik het zo uitreken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze hebben volgens mij ook vaker les van een bepaald vak dan wij hebben, maar dat durf ik zo niet te zeggen.

    Abruzzi schreef:
    Verzin gewoon wat joh, toch 1 en al fictie, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb dit voor mijn verhaal:

    MA: Transfiguratie, Bezweringen (mt Rvnclw)
    DI: Kruidenkunde, Verweer tegen de zwarte kunsten
    WO: Bezweringen, Astronomie
    DO: Geschiedenis van de toverkunst, Kruidenkunde, Vliegles
    VR: Toverdranken (mt Grffndr)


    Maar ik dénk dat een les twee uur duurt. Dan hebben ze er twee in de voormiddag en eentje in de namiddag.


    Let the Night embrace you

    Volgens mij ligt dat gewoon heel erg aan hun rooster. Dat ze op maandag bijvoorbeeld zes verschillende lesuren hebben, en op dinsdag maar twee waardoor ze de rest van de dag tijd hebben voor huiswerk ofzo. Of misschien hebben ze dan blokuren op dinsdag... Ik weet het niet precies. Maar als je gewoon iets doet gelooft iedereen je wel, want sowieso niemand weet het. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    geef ze op maandag iets verschrikkelijks: kist, sneep, omber en zwamdrift op 1 dag ofzo. dat zijn 4 uren. je geeft ze daarvan 2 blokuren en geeft wat pauze.


    Define "good".

    Abruzzi schreef:
    Verzin gewoon wat joh, toch 1 en al fictie, haha.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik snap jou gevoel, dat had ik ook bij mijn story gebaseerd op een Manga figuurtje, de stad moest bestaan in Japan, zijn school moest bestaan in Japan.
    Maar ik heb geen idee, sorry.

    Abruzzi schreef:
    Verzin gewoon wat joh, toch 1 en al fictie, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik doe gewoon hoeveel uur wij hebben altijd op een dag bijvoorbeeld met 6uur dat wij hier hebben zij ook 6uur,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Square schreef:
    Volgens mij ligt dat gewoon heel erg aan hun rooster. Dat ze op maandag bijvoorbeeld zes verschillende lesuren hebben, en op dinsdag maar twee waardoor ze de rest van de dag tijd hebben voor huiswerk ofzo. Of misschien hebben ze dan blokuren op dinsdag... Ik weet het niet precies. Maar als je gewoon iets doet gelooft iedereen je wel, want sowieso niemand weet het. :'D


    Felix