• Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

    En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ben het met je eens. >.< Een vriendin van mij vertelde me dat ze tijdens de les met alle leerlingen die een ''BB'' hadden mochten discussiëren over een onderwerp. Sorry hoor, maar dat vond ik echt belachelijk. En degenen die dan geen BB hebben? >.< Blackberry's... ze nemen je leven over. x'D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:15 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.


    Agree.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Bij mij in de klas zitten ze ook de héle tijd met die dingen, en in de pauzes praten ze niet eens met elkaar, zijn ze alleen bezig met hun Blackberry.
    Ik ben blij dat mijn vriendin er geen heeft, en ik nog normaal met haar kan praten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb een BlackBerry, maar heb ook heus nog wel een sociaal leven hoor. Meestal post ik alleen een snelle update op twitter of check mijn email in de trein. Pingen is voor mij handig, omdat ik via ping mensen spreek die ver weg wonen en waar ik dus niet makkelijk mee kan afspreken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Precies, rotdingen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil een Iphone. Omdat die dingen mooi zijn :9~


    SLOAN.

    Ik heb het met je eens. Alleen ik vind ze wel mooi, en niet duur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zag die titel, en dacht dat je ging melden dat je zo'n ding had gekocht. Ik wou je bijna wurgen...
    Maar nu kan ik niks beters dan je gelijk geven _O_

    Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is ook zo, ik word er ook strontziek van.

    Arrg!:Y)
    ik heb zo''n hekel aan die dingen!
    Je kan niet eens meer een normaal gesprek met iemand voeren, want diegene zit alleen meer met die BB te kloote. ><

    -ik heb zins gister een Iphone en ik geef toe, ja ik zit er ook de helle tijd mee te kloote. puur om uit te vinden wat ik allemaal kan. maar zodra iemand tegen me praat stop ik hem weg.
    ik vind het zo associaal!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben het hier opzich wel mee eens, al hoewel ik moet toegeven dat die Blackberry torch best vet is. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb geen internet op mijn Blackberry, talking 'bout hardcore, baby!
    Ik vind ze overigens niet lelijk. Ze hebben dat strakke zakelijke uiterlijk wat mij wel aanspreekt, zo'n Ladyphone is me veel te vrouwelijk :]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 12:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste