• Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

    En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.

    Amen to that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Miauw schreef:
    Ik heb een BlackBerry, maar heb ook heus nog wel een sociaal leven hoor. Meestal post ik alleen een snelle update op twitter of check mijn email in de trein. Pingen is voor mij handig, omdat ik via ping mensen spreek die ver weg wonen en waar ik dus niet makkelijk mee kan afspreken.


    Hope goes lost but never dies.

    Gelijk heb je,
    mensen vinden dat ik een Wannabe-BB heb, maar dit is gewoon een mobiel met een qwerty toetsenbord >< Dat is niet alleen het kenmerk van een BB, vind ik.

    Ik vind ze eigenlijk wel handig, vooral als er facebook op zit :$ En ik heb toch abonnement.. plus het is met toetsenbord ipv met touchscreen, en ik heb echt een hekel aan touchscreen.
    Ik snap je punt wel, daar ga ik ook echt wel op letten, zo wil ik niet worden XD Maar het is niet zo dat ik het niet koop omdat iedereen het heeft ofzo. Uniek zijn kan toch niet in deze maatschappij 8-)


    Life is hard and then we die

    eerst wou ik er ook een. maar nu allang niet meer. die dingen zijn hartstikke duur, 12 euro voor internet in een maand hoorde ik? Ik maak tien euro beltegoed misschien op in 2 maanden?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Eerst wilde ik ook er een, maar nou niet meer.

    Ik was een keer naar het theater gegaan om een cabaretier te zien. Ik zat helemaal boven, keek ik zo naar beneden en zag ik allemaal BB's. Hoe irritant! Tijdens de show zaten ze gewoon te pingen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Niet iedereen met een BB doet dat :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom klagen over bb's en niet over andere smartphones? Net alsof je met een bb asociaal wordt en met bijvoorbeeld een iphone niet?
    Ik heb een bb en het zijn geen kutdingen. Teminste dat vind ik dan :p
    Verder vind ik het onzin dat als je een bb hebt dat je dan een aso wordt, want weetje: dat hoeft helemmaal niet waar te zijn hoor! Ik praat niet alleen maar via ping of whatsapp of whatever.. Dus niet iedereen wordt er asociaal van..
    En btw: mensen hebben meer vooroordelen over bb's dan over iphones terwijl je met een iphone net zo goed een aso zouu worden volgens jou Theorie :)

    SunnieRuubje schreef:
    eerst wou ik er ook een. maar nu allang niet meer. die dingen zijn hartstikke duur, 12 euro voor internet in een maand hoorde ik? Ik maak tien euro beltegoed misschien op in 2 maanden?

    Hoeft niet waar te zijn, ik betaal ongeveer 20 euro in de maand. Inclusief internet :)

    Whipple schreef:
    Waarom klagen over bb's en niet over andere smartphones? Net alsof je met een bb asociaal wordt en met bijvoorbeeld een iphone niet?
    Ik heb een bb en het zijn geen kutdingen. Teminste dat vind ik dan :p
    Verder vind ik het onzin dat als je een bb hebt dat je dan een aso wordt, want weetje: dat hoeft helemmaal niet waar te zijn hoor! Ik praat niet alleen maar via ping of whatsapp of whatever.. Dus niet iedereen wordt er asociaal van..
    En btw: mensen hebben meer vooroordelen over bb's dan over iphones terwijl je met een iphone net zo goed een aso zouu worden volgens jou Theorie :)


    Het is geen theorie, ik maak het echt mee. BB's worden groot en deels gekocht voor ping en Iphones niet, dat maakt het verschil. 's Morgens in de bus zit iedereen al te pingen, met wie wil je nou zo vroeg in de ochtend praten? Echt ik ben blij dat ik niet de hele dagword lastiggevallen door al die mensen zeg. Komt wel weer als ik thuis ben en achter msn zit.


    Your make-up is terrible

    Ik wil er stiekem wel een, maar wat heb je eraan? Over twee maanden is er weer een nieuwe rage qua mobieltjes, en je kunt ook alleen maar pingen als je internet hebt. M'n vriendin dacht dus dat ze kon pingen, was ze helemaal blij, had ze geen internet, was pingen dus niet mogelijk. Ik houd het op mijn KPN Messenger, ik ben er heel blij mee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lelijkste telefoons ever. Alle huppelkutten op mijn school lopen met hun roze glitter BB's te pingen onder de les enzo. Bah. D:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is geen theorie, ik maak het echt mee. BB's worden groot en deels gekocht voor ping en Iphones niet, dat maakt het verschil. 's Morgens in de bus zit iedereen al te pingen, met wie wil je nou zo vroeg in de ochtend praten? Echt ik ben blij dat ik niet de hele dagword lastiggevallen door al die mensen zeg. Komt wel weer als ik thuis ben en achter msn zit.
    je weet dat whatsapp hetzelfde als ping is?
    En het kan best dat. Ze daarom gekocht worden, maar ik vind -mijn mening- dat jouw hele begintopic gebasseerd is op vooroordelen zo komt het teminste bij mij over. En eigenlijk is het echt een dom vooroordeel dat mensen met een bb asociaal worden. Dat slaat toch nergens op? Dan zou ik alle mensen met een smartphone aso's noemen. En ja, eerst vond ik bb's echt kutdingen en raadt eens? Ik heb er nu zelf een en ik vind die dingen best wel super fijn. Ik moet super ver naar school reizen en ben laat thuis. Je kan wel leuk zeggen dat ik dan 's avonds op man of de pc kan gaan.. Maar ik kom daar te laat thuis voor -nee ik overdrijf niet : vooorbeeld: haast iedere woensdag ben ik om 8 uur 's avonds thuis . Dan is een smartphone heel handig om vrienden via mijn mobiel te spreken die ver weg wonen, vind je niet? Ik vind van wel.

    Whipple schreef:
    (...) je weet dat whatsapp hetzelfde als ping is?
    En het kan best dat. Ze daarom gekocht worden, maar ik vind -mijn mening- dat jouw hele begintopic gebasseerd is op vooroordelen zo komt het teminste bij mij over. En eigenlijk is het echt een dom vooroordeel dat mensen met een bb asociaal worden. Dat slaat toch nergens op? Dan zou ik alle mensen met een smartphone aso's noemen. En ja, eerst vond ik bb's echt kutdingen en raadt eens? Ik heb er nu zelf een en ik vind die dingen best wel super fijn. Ik moet super ver naar school reizen en ben laat thuis. Je kan wel leuk zeggen dat ik dan 's avonds op man of de pc kan gaan.. Maar ik kom daar te laat thuis voor -nee ik overdrijf niet : vooorbeeld: haast iedere woensdag ben ik om 8 uur 's avonds thuis . Dan is een smartphone heel handig om vrienden via mijn mobiel te spreken die ver weg wonen, vind je niet? Ik vind van wel.


    Het is niet echt hetzelfde hoor, ping is best anders, meer geadvanceerd om het maar even zo te zeggen (ik heb het allebei gezien). Maar een Iphone word bijna nooit gekocht om Whatsapp en een BB wel om de ping die erop zit.
    En het zijn geen vooroordelen, ik zeg alleen wat ik in mijn omgeving zie.
    VOor jou is het handig, maar al die stomme kutjes die ermee in de les zitten te pingen, ik kan er echt niet tegen. Mijn vriendin roept de hele tijd: 'Waarom leest hij het nou niet? Hij heeft zijn naam veranderd maar niet mijn bericht gelezen.' Daar word ik echt gek van. x'D


    Your make-up is terrible

    ik heb een blackberry, en ik geef toe, ik zit ook de hele dag te pingen, maar ik kan nog wel zo sociaal zijn, om dat niet te doen als ik op vistite ben, op verjaardagen, en die dingen..
    dus niet iedereen word er asociaal van..


    Life is a beautiful struggle