• Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

    En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    HAMTARO schreef:
    (...)
    hhahha vooral onder de les. als zana irritant doet. ;_; dikke bb verslaving. :'D


    Haha nu zana ook bb heeft zitten we de hele tijd tijdens de les op msn met elkaar te praten

    kik ben niet verslaafd -fluit onschuldig-


    (Be)lieve in (you)rself

    Ennnn, aan een abbonoment zit je verplicht vast als het 2 jaar duurt. Zit je er ook 2 jaar aan, als je op wilt zeggen, betaal je de rest wat nog kwam vooruit. Dus dat is ook 3x niks. En buiten je bundel bellen is 10x zo duur als normaal :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.


    best wel grappig dat je dat zegt, wnt we zitte nu met zn alle op internet :'D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 16:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rickjuh schreef:
    Ennnn, aan een abbonoment zit je verplicht vast als het 2 jaar duurt. Zit je er ook 2 jaar aan, als je op wilt zeggen, betaal je de rest wat nog kwam vooruit. Dus dat is ook 3x niks. En buiten je bundel bellen is 10x zo duur als normaal :'D

    Dat heeft niks met een BB te maken, maar met een abonnement in het algemeen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rickjuh schreef:
    Ennnn, aan een abbonoment zit je verplicht vast als het 2 jaar duurt. Zit je er ook 2 jaar aan, als je op wilt zeggen, betaal je de rest wat nog kwam vooruit. Dus dat is ook 3x niks. En buiten je bundel bellen is 10x zo duur als normaal :'D
    Dan moet je, je abo ook niet opzeggen :P? En als je zoveel buiten je bundel belt moet je, je abo gewoon verhogen...


    Life is hard and then we die

    Ik haat BBs.
    In de klas zit een meisje altijd stoer te doen met haar "BB". Ik word er echt schijtziek van ;P. Ik bedoel, leuk voor je dat je zo'n ding hebt, maar de hele wereld hoeft het niet te weten toch?


    Never give up on the things that make you smile.

    Blackberry's zijn fantastisch. Amen.


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Blackberry's zijn fantastisch. Amen.

    Aaaamen!

    Busquets schreef:
    Ik heb het met je eens. Alleen ik vind ze wel mooi, en niet duur.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb geen ping, ik heb een samsung star dusja (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is niet echt hetzelfde hoor, ping is best anders, meer geadvanceerd om het maar even zo te zeggen (ik heb het allebei gezien). Maar een Iphone word bijna nooit gekocht om Whatsapp en een BB wel om de ping die erop zit.
    En het zijn geen vooroordelen, ik zeg alleen wat ik in mijn omgeving zie.
    VOor jou is het handig, maar al die stomme kutjes die ermee in de les zitten te pingen, ik kan er echt niet tegen. Mijn vriendin roept de hele tijd: 'Waarom leest hij het nou niet? Hij heeft zijn naam veranderd maar niet mijn bericht gelezen.' Daar word ik echt gek van. x'D

    En of dat whatsapp en ping hetzelfde zijn niks ping is meer geavenceerd. Whatsapp is hetzelfde je kan er alleen geen plaatje bij doen, so what?
    En ik vind dat je wel op vooroordelen oordeelt.. Mijn mening
    Verder vind ik dat iedereen hier echt zeikt want weet je: jullie komen over het algemeen alleen maar met het argument: mensen met een bb zijn irritant..maar ik snap nog steeds niet waarom mensen met een htc niet kut zijn of met een iphone? Daar snap ik echt geen bal van hoor..
    Maar weetje mensen die vinden dat bb mensen irritant zijn en ze alleen kopen door de ping, blijf dat vooral vinden, het slaat alleen nergens op vind ik. En nu ga ik me hier niet meer mmee bemoeien. Ciao guys, een meiisje met een bb bold verlaat dit topic, haar bijnaam is aso want ik zit iedere morgen op mijn bb in de bus om 7 uur.
    Nog een prettige dag verder iedereen :)

    Whipple schreef:
    (...)
    En of dat whatsapp en ping hetzelfde zijn niks ping is meer geavenceerd. Whatsapp is hetzelfde je kan er alleen geen plaatje bij doen, so what?
    En ik vind dat je wel op vooroordelen oordeelt.. Mijn mening
    Verder vind ik dat iedereen hier echt zeikt want weet je: jullie komen over het algemeen alleen maar met het argument: mensen met een bb zijn irritant..maar ik snap nog steeds niet waarom mensen met een htc niet kut zijn of met een iphone? Daar snap ik echt geen bal van hoor..
    Maar weetje mensen die vinden dat bb mensen irritant zijn en ze alleen kopen door de ping, blijf dat vooral vinden, het slaat alleen nergens op vind ik. En nu ga ik me hier niet meer mmee bemoeien. Ciao guys, een meiisje met een bb bold verlaat dit topic, haar bijnaam is aso want ik zit iedere morgen op mijn bb in de bus om 7 uur.
    Nog een prettige dag verder iedereen :)


    Als je het eens zou lezen en begrijpen had je het allang door haha. x'D Je staat er niet echt voor open zo te zien. Veel plezier met je BB.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een Blackberry en ik hou ervan :9~ Ik praat heus nog wel met de mensen op school, ik heb nog fatsoen hoor. Scheer niet iedereen over 1 kam als je zo'n ding hebt (krul)


    -

    Ik vind een BB een geweldige telefoon.
    Maar om er nou dag en nacht op te zitten vind ik maar niks.
    Een BB is voor mij wel handig want dan heb ik wat te doen met de bus maar om nou de hele dag te pingen vind ik wel irritant.
    Heeft geen telefoon


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat BlackBerry's ook. Maar dat komt vooral gewoon doordat iedereen ze heeft en, in mijn geval, al die bimbo's op school die dan indd meteen overal krijsen om iemands ping en alles. Ik vind dat vreselijk overdreven, vooral als ze dan indd ook nog eens de hele tijd zeuren over dat niemand ze pingt en weet ik wat allemaal. Ik vind het ook wel aso als mensen alleen maar achter hun telefoon zitten, maar dat is niet alleen voor blackberry's, dat vind ik van mensen met een andere telefoon ook vreselijk. (: