• Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

    En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben het met je eens(behalve dan dat ze lelijk zijn), ook al heb ik er zelf een. Ik snap wat je bedoelt..


    Je moet worden wie je bent.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is geen theorie, ik maak het echt mee. BB's worden groot en deels gekocht voor ping en Iphones niet, dat maakt het verschil. 's Morgens in de bus zit iedereen al te pingen, met wie wil je nou zo vroeg in de ochtend praten? Echt ik ben blij dat ik niet de hele dagword lastiggevallen door al die mensen zeg. Komt wel weer als ik thuis ben en achter msn zit.

    Mensen verschillen (krul) De 1 wil wel de hele dag gezellig praten met mensen, ook al is het via ping. En de ander zeurt graag over die mensen.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je het eens zou lezen en begrijpen had je het allang door haha. x'D Je staat er niet echt voor open zo te zien. Veel plezier met je BB.

    Jij staat er anders ook niet voor open en ik geef t tooe ik kan niet tegen mensen die hierover zeiken,
    Maar geef dan op zijn minst toe dat je iedereen over 1 kam scheert, want dat is wat je doet :) -in mijn ogen dan-

    Extreme schreef:
    Ik haat BBs.
    In de klas zit een meisje altijd stoer te doen met haar "BB". Ik word er echt schijtziek van ;P. Ik bedoel, leuk voor je dat je zo'n ding hebt, maar de hele wereld hoeft het niet te weten toch?

    Ja, dat vind ik ook. Ik had echt een 'wtf moment' toen ik een Blackberry had en ik dat ding na een paar weken uit m'n tas haalde in de trein en een paar mensen van de klas me zo aan zaten te gapen en zeiden: wooow, heb jij een Blackberry? En ik had zoiets van: Uh.. ja? Toen was ik kinda surprised dat zo'n telefoon nogal een statusgevalletje is om het maar zo te zeggen. Maar daarom heb ik dat ding niet gekregen. Sterker nog; ik hield m'n BB een beetje 'verborgen' omdat ik juist bang was dat mensen zouden gaan zeiken erover x'D But now I don't care much. Tis maar een fucking telefoon ><.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 18:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    classic schreef:
    Precies, rotdingen.

    Ik zie dat soms ook, en bij ons thuis gebeud het ook wel is. En ik irriteer me er dan aan terwijl ik zelf mee doe. (thuis dan)
    Op school zit ik niet heel veel op mijn BB, alleen tijdens de les af en toe wat twitteren of een spelletje doen, als het saai is. Maar in de pauze heb ik hem nooit bij de hand.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Oke deze topic vind ik dus best wel laag. Want ik weet gewoon dat er heel veel mensen zijn die gewoon jaloers zijn en een Blackberry willen en daarom maar zeggen dat ze het 'rotdingen' vinden. Want dat deed ik eerst ook. Maar als je er eenmaal een hebt merk je dat het gewoon heel handig is en het is ook nog eens mooi. Dus ik weet niet van jou, maar met deze topic bereik je niet echt veel? Behalve dat jij je dan goed voelt omdat je zoveel aanhangers hebt :\

    Miauw schreef:
    Ik heb een BlackBerry, maar heb ook heus nog wel een sociaal leven hoor. Meestal post ik alleen een snelle update op twitter of check mijn email in de trein. Pingen is voor mij handig, omdat ik via ping mensen spreek die ver weg wonen en waar ik dus niet makkelijk mee kan afspreken.


    We accept the love we think we deserve.

    Guapa schreef:
    Ik zie dat soms ook, en bij ons thuis gebeud het ook wel is. En ik irriteer me er dan aan terwijl ik zelf mee doe. (thuis dan)
    Op school zit ik niet heel veel op mijn BB, alleen tijdens de les af en toe wat twitteren of een spelletje doen, als het saai is. Maar in de pauze heb ik hem nooit bij de hand.


    We accept the love we think we deserve.

    Je bent nogal aan het generaliseren, want lang niet iedereen met een BB doet wat jij zegt.

    Ik vind pingen juist onwijs handig, want als ik met iemand wat moet afspreken, ping je gewoon en kost het je ook geen geld. En ik zit tijdens de les wel altijd met andere mensen uit mn klas te roddelen over de leraar lol

    Aan de andere kant ben ik het er wel mee eens dat ineens iedereen steeds op z'n mobiel zit. Als je bijv ergens zit, zegt de helft niks omdat ze op hun mobiel zitten (doe ik zelf soms ook wel), maar dit zijn echt niet alleen bb


    As travars

    Amen_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben hier volledig mee oneens.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Idunno, ik heb nog nooit zo'n ding onderzocht, dus ik ken de voordelen (en nadelen) niet, maar zo op het eerste gezicht vind ik hem niet mooi en lijkt hij me heel bagger typen. En inderdaad, ook bij ons in de klas zit iedereen om je heen steeds met dat ding. Tas op tafel, BB erin en typen maar. Naast me, voor me, achter me, echt overal. Tijdens de les, voor de les, na de les, in de pauze, na school, op de fiets, in de bus, tijdens het eten, voor de tv, tijdens het huiswerk. Hoe bedoel je, verslaafd? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wtf is een ping? ><


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Soundeffect schreef:
    Idunno, ik heb nog nooit zo'n ding onderzocht, dus ik ken de voordelen (en nadelen) niet, maar zo op het eerste gezicht vind ik hem niet mooi en lijkt hij me heel bagger typen. En inderdaad, ook bij ons in de klas zit iedereen om je heen steeds met dat ding. Tas op tafel, BB erin en typen maar. Naast me, voor me, achter me, echt overal. Tijdens de les, voor de les, na de les, in de pauze, na school, op de fiets, in de bus, tijdens het eten, voor de tv, tijdens het huiswerk. Hoe bedoel je, verslaafd? :'D[/quote
    hahah de mijne mag je wel een keer onderzoeken hoor. xd


    Life is a beautiful struggle