• Wat vinden jullie daarvan?

Ik heb echt een hekel aan die BB's. In de klas, onder de les, in de pauze, bij concerten, op verjaardagen, iedereen zit met die mobieltjes te pingen en te internetten en hebben alleen een sociaal leven op dat ding. Ik zat met 6 mensen in een lokaal die allemaal op zo'n telefoontje dingen zaten te doen en niet eens meer met elkaar praatte. :x Sorry maar dat vind ik echt raar, ze weten bijna niet meer hoe ze in het echt contact moeten leggen. Tegenwoordig vragen mensen niet meer om je telefoonnummer maar om je ping. Echt, mij zul je nooit zien met zo'n ding.
    Een meisje bij mij op school zegt de hele dag: 'Waarom pingt niemand mij?' Ze zit er de hele tijd mee onder de les te pingen en 's avonds als iedereen er is blijft ze er tot minstens 2/3 uur 's nachts op zitten. En ik ken zoveel meer mensen die dat doen.

En ze zijn ook nog is veel te duur en lelijk.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 11:14 ]

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Het is niet echt hetzelfde hoor, ping is best anders, meer geadvanceerd om het maar even zo te zeggen (ik heb het allebei gezien). Maar een Iphone word bijna nooit gekocht om Whatsapp en een BB wel om de ping die erop zit.
    En het zijn geen vooroordelen, ik zeg alleen wat ik in mijn omgeving zie.
    VOor jou is het handig, maar al die stomme kutjes die ermee in de les zitten te pingen, ik kan er echt niet tegen. Mijn vriendin roept de hele tijd: 'Waarom leest hij het nou niet? Hij heeft zijn naam veranderd maar niet mijn bericht gelezen.' Daar word ik echt gek van. x'D

ik snap jou punt wel hoor. :'D maar bij mij is het niet zo erg als bij jou, ik ben de enigste uit de klas met een blackberry die ping heeft, verder heeft nog iemand anders een bb en die heeft geen ping, dus ik kan niet zoiets door de klas schreeuwen.. maar even over dat what's app en dat ping..
    het is precies het zelfde, ik heb het beiden op mijn mobiel, maar ping is gewoon alleen met bb's en whats app met andere mobiels, verder is het precies het zelfde.. ;d

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:41 ]

Life is a beautiful struggle

Het lijkt mij wel handig eigenlijk.. gratis smsen.. en dan ook écht gratis

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:

alleen wanneer je internet hebt, anders kost het geld. ;D

PUKKELxDING schreef:

Het is heel anders dan smsen in feite eigenlijk hoor. Het is meer gewoon via msn praten. Lieve smsjes zijn ver te zoeken altijd.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

HAMTARO schreef:
    (...)
    alleen wanneer je internet hebt, anders kost het geld. ;D
    Maar ik neem ook internet erbij hoor :P

PUKKELxDING schreef:

Het is niet gratis, want je betaalt voor het internet. x'D Een fout de velen maken.

Your make-up is terrible

PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar ik neem ook internet erbij hoor :P

tja dan is het wel gratis. (:

Rickjuh schreef:
    Eens, ik hou het gewoon op soms even een sms sturen. Ik vind face to face met mensen praten en ze leren kennen veeeeel leuker, je leert er ook meer van. Internet is het donkere steegje in de mensen wereld. Er zitten rare dingen tussen.

hahaa, echt geweldige zin! ik ga hem onthouden ^.^

Assassin schreef:
    (...)

Het is niet gratis, want je betaalt voor het internet. x'D Een fout de velen maken.

Indeed, zo'n abbonoment in vreselijk duur. 22 euro p.maand 2 jaar lang= €528. En met een abbo van 22 moet je vaak nog 100'den euro's bij betalen voor een duur mobieltje. Oplichterij.. Prepaid ftw.

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:48 ]

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

ik heb n hekel aan die dingen,..
    bij osn op school is het nog niet zo dat iedereen op zen mobiel zit omdat we met laptops werken,.. dn zit ik gewoon op msn,.. (A)

Only those who listen can hear

Rickjuh schreef:
    (...)

Indeed, zo'n abbonoment in vreselijk duur. 22 euro p.maand 2 jaar lang= €528. En met een abbo van 22 moet je vaak nog 100'den euro's bij betalen voor een duur mobieltje. Oplichterij.. Prepaid ftw.

Wat dacht je van een abo met alleen een simkaart? x'D Geweldig, 5 euro in de maand.

Your make-up is terrible

Rickjuh schreef:
    (...)

ik hoefde maar 25 euro te betalen voor de mobiel erbij, en ik heb maar 15 euro per maand - 100 sms of belminuten + internet - :'D en het is goedkoper dan wat ik eerst had met mijn prepaid mobiel, toen moest ik 20euro per maand, dus dit is voordeliger, en ik sms ook haast nooit, ik doe alles via internet en ping. ;d

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:53 ]

Rickjuh schreef:
    (...)

Bijbetalen voor een mobieltje? Dan is het abo gewoon duurder, want dat is het voordeel van een abo; de prijs van het mobieltje betaal je af met het abo zelf. Bovendien; een gemiddeld abo is wel meer dan €22 per maand..

Haha, ik ben zo'n iemand die tijdes de les hele tijd op haar bb bezig is en tijdens de pauze's maar tijdens de pauzes is heel weinig en s'avonds tot 12 meestal

mijn abonament is 20 euro in de maand en voor mn bb hoefde ik niks bij te betalen + heb internet

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:56 ]

(Be)lieve in (you)rself

luzdelaluna schreef:
    Haha, ik ben zo'n iemand die tijdes de les hele tijd op haar bb bezig is en tijdens de pauze's maar tijdens de pauzes is heel weinig en s'avonds tot 12 meestal

mijn abonament is 20 euro in de maand en voor mn bb hoefde ik niks bij te betalen + heb internet

hhahha vooral onder de les. als zana irritant doet. ;_; dikke bb verslaving. :'D