• Ik ben een meisje zoals alle andere meisjes zijn. Ik ben niet dik en ik ben niet dun. Ben niet klein en ik ben niet lang. Heb geen superhaar, maar toch krijg ik er complimenten over. Een grijze muis kun je mij niet noemen, maar ik val ook niet op. In mijn kledingkast zul je geen merkkleding vinden, maar toch loop ik er altijd leuk bij.
    En toch, ook al ben ik zo normaal, toch ben ik uniek. Dat unieke maakt mij zoals ik ben en ik moet er trots op zijn. Misschien ben ik een kilo zwaarder dan het gemiddelde meisje, maar dat maakt mij dan toch niet dik? Vaak genoeg krijg ik te horen dat ik een mooi figuur heb, maar de weegschaal verteld mij iets anders. Lang genoeg heb ik naar die weegschaal geluisterd en ik ben het zat. Ik zal luisteren naar wat anderen mij te vertellen hebben, niet wat een voorwerp tegen mij zegt.
    Ik ben er klaar voor, ik ben klaar om vriendschap te sluiten met mijn lichaam. Ik zal geen standaard meisje meer zijn, waar je weinigs unieks aan kan vinden. Ik zal dat unieke vinden en het uiten, want ik ben nu eenmaal uniek. En unieke mensen, hebben altijd wat moois.


    Ik ben gemeen xoxo

    Courtesan schreef:
    Dat vind ik heel erg mooi gezegd.
    Ik wens je veel geluk.


    We accept the love we think we deserve.

    pielipino schreef:
    (...)
    omdat ik me precies het zelfde voel.


    Oké dan.
    Is de definitie van aanspreken veranderd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Goblin schreef:
    (...)
    Ik ben een grasspriet, en ook een vrouw :Y)

    Ik ook :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat heb je heel mooi gezegd ;D

    Hips and curves, not skin and bones !

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 17:58 ]


    None but ourselves can free our minds.

    & Amen.

    Maar toch ga ik proberen om wat minder te gaan wegen dan 73 kilo.


    No growth of the heart is ever a waste

    KirstenSnaps schreef:
    Zo is het maar net (cat).


    Good luck! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Iedereen is uniek met of zonder dat laagje.


    Some angels have no wings.

    Dat is zo waar hè!
    Super mooi geschreven


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben tijden bezig geweest om maar te veranderen, omdat ik niet blij met mezelf was. Ik at amper, viel af, ging meer eten, kwam weer aan. En eigenlijk heb ik er niets mee bereikt, want ik weeg evenveel als toen ik begon.
    Nou, ik mag heus nog wel wat afvallen, maar dan niet door te leven op één broodje per dag. Dat kan iemand als ik niet eens volhouden en daarmee bedoel ik: Mensen die 4 tot 5 keel per week intensief sporten.

    Iedereen die zich kon herkennen in mijn woorden, probeer gewoon niet te veranderen. Je BENT nu eenmaal zo. Nou en dat je misschien net iets voller bent dan het gemiddelde klasgenootje/vriendin. Boeiend dat je haar krult of statisch of dat je misschien een grote neus hebt. Als iedereen aan zich zelf zou veranderen wat hij/zij minder mooi zou zijn, dan zou de hele wereld aan plastische chirugie doen. Zelfs de mooiste vrouw of man ter wereld heeft iets lelijks, ook al is het maar een pukkeltje of wat dan ook.

    Je bent pas mooi als je dat zelf inziet en dat kost nu eenmaal tijd als je onzeker bent. Je kunt veranderen wat je wilt, maar je blijft jezelf niet mooi voelen. Onzekerheid zal echt heel je leven bij jou blijven en dus ook bij mij, maar daarom kan ik me toch ook mooi voelen? Het zal ons altijd blijven raken als iemand iets lulligs zegt, omdat wij ze stiekem gelijk geven. Dat is onzin, we moeten niet naar die mensen luisteren. We moeten luisteren naar onszelf en wij zijn positief!


    Ik ben gemeen xoxo

    Das nog eens mooi gezegd.

    Ik ken je niet, maar ik ben trots op je (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Soundeffect schreef:
    Good luck (:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Believers schreef:
    (...)

    Oké dan.
    Is de definitie van aanspreken veranderd?

    Nee, ze gebruikt het juist.
    Veel succes! Je kan het wel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee, ze gebruikt het juist.
    Veel succes! Je kan het wel (:


    Tja. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    I like you , haha ;d (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Soundeffect schreef:
    Good luck (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.