• Ik ben een meisje zoals alle andere meisjes zijn. Ik ben niet dik en ik ben niet dun. Ben niet klein en ik ben niet lang. Heb geen superhaar, maar toch krijg ik er complimenten over. Een grijze muis kun je mij niet noemen, maar ik val ook niet op. In mijn kledingkast zul je geen merkkleding vinden, maar toch loop ik er altijd leuk bij.
    En toch, ook al ben ik zo normaal, toch ben ik uniek. Dat unieke maakt mij zoals ik ben en ik moet er trots op zijn. Misschien ben ik een kilo zwaarder dan het gemiddelde meisje, maar dat maakt mij dan toch niet dik? Vaak genoeg krijg ik te horen dat ik een mooi figuur heb, maar de weegschaal verteld mij iets anders. Lang genoeg heb ik naar die weegschaal geluisterd en ik ben het zat. Ik zal luisteren naar wat anderen mij te vertellen hebben, niet wat een voorwerp tegen mij zegt.
    Ik ben er klaar voor, ik ben klaar om vriendschap te sluiten met mijn lichaam. Ik zal geen standaard meisje meer zijn, waar je weinigs unieks aan kan vinden. Ik zal dat unieke vinden en het uiten, want ik ben nu eenmaal uniek. En unieke mensen, hebben altijd wat moois.


    Ik ben gemeen xoxo

    Soundeffect schreef:
    Good luck (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mooi gezegd!

    Zo voel ik me ook!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    KirstenSnaps schreef:
    Zo is het maar net (cat).


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    you go girl!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Major schreef:
    Ik herken dit. Ik ben ook misschien niet dik, maar ik heb toch hier en daat wat vetrolletjes, en nu denk ik van: what the hell ? Marilyn Monroe was ook niet van de magerste en zij is nu een icoon. Ik ben een vrouw en geen grasspriet.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Soundeffect schreef:
    Good luck (:


    effort never betrays you

    mooi geschreven <3
    zo is het ind maar net,.. en iedereen is op zijn/haar manier uniek
    good luck <3


    Only those who listen can hear

    Inderdaad. En ik geloof in je, het zal je lukken. (:
    succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mooi Gezegt(flower)


    Ik luister al een tijdje niet naar de weegschaal. het duurde ff voor dat ik er niet meer naar luisterde maar jouw lukt het ook wel!
    succes


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Courtesan schreef:
    Dat vind ik heel erg mooi gezegd.
    Ik wens je veel geluk.

    good luck (Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.