• Ik ben een meisje zoals alle andere meisjes zijn. Ik ben niet dik en ik ben niet dun. Ben niet klein en ik ben niet lang. Heb geen superhaar, maar toch krijg ik er complimenten over. Een grijze muis kun je mij niet noemen, maar ik val ook niet op. In mijn kledingkast zul je geen merkkleding vinden, maar toch loop ik er altijd leuk bij.
    En toch, ook al ben ik zo normaal, toch ben ik uniek. Dat unieke maakt mij zoals ik ben en ik moet er trots op zijn. Misschien ben ik een kilo zwaarder dan het gemiddelde meisje, maar dat maakt mij dan toch niet dik? Vaak genoeg krijg ik te horen dat ik een mooi figuur heb, maar de weegschaal verteld mij iets anders. Lang genoeg heb ik naar die weegschaal geluisterd en ik ben het zat. Ik zal luisteren naar wat anderen mij te vertellen hebben, niet wat een voorwerp tegen mij zegt.
    Ik ben er klaar voor, ik ben klaar om vriendschap te sluiten met mijn lichaam. Ik zal geen standaard meisje meer zijn, waar je weinigs unieks aan kan vinden. Ik zal dat unieke vinden en het uiten, want ik ben nu eenmaal uniek. En unieke mensen, hebben altijd wat moois.


    Ik ben gemeen xoxo

    waarom voel ik me aangesproken?

    Zo is het maar net (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    Succes.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat vind ik heel erg mooi gezegd.
    Ik wens je veel geluk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is the spirit girl!
    Zo door gaan :D


    Love sheds light one the darkest of times

    KirstenSnaps schreef:
    Zo is het maar net (cat).


    Opgeven is geen optie.

    Courtesan schreef:
    Dat vind ik heel erg mooi gezegd.
    Ik wens je veel geluk.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Courtesan schreef:
    Dat vind ik heel erg mooi gezegd.
    Ik wens je veel geluk.

    Good luck (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik herken dit. Ik ben ook misschien niet dik, maar ik heb toch hier en daat wat vetrolletjes, en nu denk ik van: what the hell ? Marilyn Monroe was ook niet van de magerste en zij is nu een icoon. Ik ben een vrouw en geen grasspriet.:Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik herken dit. Ik ben ook misschien niet dik, maar ik heb toch hier en daat wat vetrolletjes, en nu denk ik van: what the hell ? Marilyn Monroe was ook niet van de magerste en zij is nu een icoon. Ik ben een vrouw en geen grasspriet.:Y)

    Ik ben een grasspriet, en ook een vrouw :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    pielipino schreef:
    waarom voel ik me aangesproken?


    Wat is hier aansprekend aan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    veel succes! (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Voel me wel een beetje aangesproken. Zelf heb ik het zelfde als jou. Maar ik word crazy als ik naar mn gewicht kijk ;o. Niet dat ik super dik ben ofso. Maar ik ga het zelfde als jou doen. Dankje voor het medendelen nu ga ik het dus ook doen:Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Believers schreef:
    (...)

    Wat is hier aansprekend aan?

    omdat ik me precies het zelfde voel.