• We hebben haar al 2 jaar, ze is heel lief maar een beetje waaks. Ze is (een heel klein beetje) knuffelbaar en houdt veel van spelen.
    Gotta love her. (H)

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 15:31 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik wil ook een hond :/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aaaaaaaahw (L)


    Life is hard and then we die

    aah die honden zijn koeel man! Wij kunnen helaas geen hond nemen, aangezien er drie dagen in de week niemand thuis is.. Maarja, wij hebben dan weer 2 katten (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wat een schattepoepiiee ;33


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    xBrownie schreef:
    aah die honden zijn koeel man! Wij kunnen helaas geen hond nemen, aangezien er drie dagen in de week niemand thuis is.. Maarja, wij hebben dan weer 2 katten (:


    Katten zijn fun. Hoe heten de jouwe? Wat voor ras is het? Hoe oud zijn ze?
    Ik heb er ook 2, een bij m'n pa, en een bij m'n ma.
    Die bij m'n pa heet Gerritje (een kater), hij is vorige week 15 geworden. Het is een Abessijn.
    Bij mijn ma hebben we een 2/3 jarige huiskat die Fiep heet. Ze heeft een schoonheids stipje.


    There's power in the words you whisper.

    Lieff<33


    Food.

    Harrison schreef:
    (...)

    Katten zijn fun. Hoe heten de jouwe? Wat voor ras is het? Hoe oud zijn ze?
    Ik heb er ook 2, een bij m'n pa, en een bij m'n ma.
    Die bij m'n pa heet Gerritje (een kater), hij is vorige week 15 geworden. Het is een Abessijn.
    Bij mijn ma hebben we een 2/3 jarige huiskat die Fiep heet. Ze heeft een schoonheids stipje.


    Wij hebben afgelopen zaterdag twee katjes uit het asiel gehaald, want de vorige is drie weken terug overleden. Ze heten Didi & Doppie (: Ik heb eigenlijk geen idee wat voor ras het is, misschien dat ze nog op de site staan, even kijken... Ja! Ze staan er nog! Dit is Didi & dit is Doppie (: Doppie is helaas nog een beetje bang, maar dat komt wel goed n_n
    Wow! 15 is wel oud. Ik heb even opgezocht hoe een Abessijn eruit ziet, en die hebben grote oren haha. Ik vind vooral de kleintjes er schattig uit zien :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    PUKKELxDING schreef:
    Aaaaaaaahw (L)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    xBrownie schreef:
    (...)

    Wij hebben afgelopen zaterdag twee katjes uit het asiel gehaald, want de vorige is drie weken terug overleden. Ze heten Didi & Doppie (: Ik heb eigenlijk geen idee wat voor ras het is, misschien dat ze nog op de site staan, even kijken... Ja! Ze staan er nog! Dit is Didi & dit is Doppie (: Doppie is helaas nog een beetje bang, maar dat komt wel goed n_n
    Wow! 15 is wel oud. Ik heb even opgezocht hoe een Abessijn eruit ziet, en die hebben grote oren haha. Ik vind vooral de kleintjes er schattig uit zien :Y)


    Naais <3 Ze zijn echt schattig.
    Vervelend dat de vorige is overleden. Gecondoleerd (flower).
    Zeg maar tegen Doppie dat ze mijn Drs. Phil peptalks kan bijwonen. :P
    Gerrits oren zijn niet heel groot, wel stinkt 'ie behoorlijk uit z'n bek.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    Naais <3 Ze zijn echt schattig.
    Vervelend dat de vorige is overleden. Gecondoleerd (flower).
    Zeg maar tegen Doppie dat ze mijn Drs. Phil peptalks kan bijwonen. :P
    Gerrits oren zijn niet heel groot, wel stinkt 'ie behoorlijk uit z'n bek.


    ahww, dankjewel (:
    Ik heb gerbils [weet je wat dat zijn?] in een glazen hok, en Didi probeert ze de hele tijd te pakken, net als bij het aquarium, dat is zo grappig. En er liggen ook een heleboel balletjes door de hele kamer verspreid, daar speelt ze ook de hele tijd mee, echt zo lieef n_n
    Ik zal het tegen d'r zeggen [a]
    Oh haha, als je op google zoekt hebben ze allemaal hele grote oren xd. Hoe ziet ie eruit, welke kleur? (:


    ONLY SEVEN LEFT <3


    Dit is mijn woefje <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:


    Dit is mijn woefje <3


    Ahww, wat een schatje! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:13 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    PUKKELxDING schreef:


    Dit is mijn woefje <3


    *knuffelt scherm* *voelt dat scherm te hard is*
    Hoe heet 'ie?


    There's power in the words you whisper.

    Crowd schreef:
    Lieff<33

    Aw, lief. ^^

    Dit is een (niet zo mooie) foto van mijn hond. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan