• Dit topic bevat inhoud van het einde van de Harry Potter reeks, dus voor degene die het boek nog niet heeft gelezen en niet weet hoe het eindigt, lees dit dan niet.

    Lieve mensen,
    ik heb een theorie bedacht over Sneep, hij hád nog kunnen leven als hij slim was geweest.
    Als Sneep de onbreekbare eed niet had afgelegd, en niet voor Draco op was gekomen, had hij nog geleefd.
    Sneep heeft in deze eed aan Narcissa Malfidus beloofd haar zoon Draco te beschermen. Toen Draco op het punt stond Perkamentus te doden greep Sneep in (dit was vooraf al gepland met Perkamentus, die wílde nota bene dat Sneep hem vermoordde). Perkamentus was in het bezit van de Zegevlier, en dus dacht Voldemort dat Sneep nu de ware meester was (dit was Harry geworden omdat hij Draco ontwapend had). Voldemort vermoordt Sneep zodat hij de meester van de stok wordt (dat dacht hij, maar Harry leefde nog) dus als Sneep níét de onbreekbare eed had afgelegd, níét moedig was geweest en níét Perkamentus had vermoord, had hij nog geleefd.

    Wat denken jullie ervan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2011 - 13:50 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Arrow schreef:
    (...)

    VOOR DE MENSEN DIE HET EINDE NOG NIET WETEN: NIET KIJKEN
    Nou kijk, Snape werd in zijn hals gebeten en daar loopt een slagader, als daar gif in wordt gepompt ga je veel sneller dood. Arthur werd weliswaar ook vaak gebeten, maar slechts oppervlakkig en bovendien, uit je nek bloed je veel meer.


    Ik ga echt keihard huilen als dit in de bios wordt getoond, ik moest ook huilen bij het boek, haha.

    Ik houd teveel van Snape, serieus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    sorry, maar anders was de boek niet geëindigd zoals hij nu eindigt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sneep zou die eed niet gezworen hebben als hij er niet al niet van plan was geweest dat te doen.
    Maar ik vind het goed dat hij doodging. Ik bedoel, niet goed op de manier van leuk, want ik was er bij aan het huilen, maar wel dat ik het goed vind dat JK Rowling mensen laat dood gaan (en niet zoals Twilight waar iédereen zowat blijft leven).

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 20:48 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oke, dat is zo, maar hij móést die eed wel afleggen, voor het plan ding met Perkamentus. Anders zou t niet goed aflopen, en sowieso op dat moment kregen Bellatrix en Narcissa de indruk dat hij geen dooddoener zou zijn als hij die eed niet aflegde (of hoe ik dat ook moet uitleggen).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik ga echt keihard huilen als dit in de bios wordt getoond, ik moest ook huilen bij het boek, haha.

    Ik houd teveel van Snape, serieus.


    Ik ook men, hij is echt mijn favo. :3
    :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ach, ik vind het beter zo. Sneep zijn personage is zo veel leuker en moediger. Ik kan er makkelijk vrede mee nemen. :')

    Beste mensen,
    vrijwel iedereen weet wat er gebeurt, zo ben ik er ook (veel te vroeg) achtergekomen dat er in Twilight weer een of ander kind geboren ging worden.

    @ peanuthead;

    even je reactie bijwerken alsjeblieft, ik snap je punt, maar het is niet echt heel... subtiel.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    hoezo niet subtiel en trouwens die Titel veraad het al dus tja :]


    =

    Peanutxhead schreef:
    hoezo niet subtiel en trouwens die Titel veraad het al dus tja :]


    valt niks meer aan te doen, ik kan die titel niet veranderen :]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Misschien moet je eerst nadenken voor je een titel verzint.
    zet anders boven je theorie een mededeling dat het het einde kan veraden van harry potter, voor mensen die dit niet willen weten.


    =

    MissAthena schreef:
    (...)

    omg wat zal er dan allemaal gebeurd zijn... maybe was Sneep of Lucius wel de bad guy! *ziet het voor zich*

    james potter ofzzz :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, want Sneep had daarvoor al aan perkamentus beloofd dat hij perkamentus zou vermoorden. Want perkamenus was al vervloekt (zijn hand was helemaal zwart) en hij zou niet lang meer te leven hebben. Perkamentus wist dat draco hem moest vermoorden en om draco's ziel te 'sparen', vroeg hij aan sneep of sneep hem wilde vermoorden als de tijd daar was..
    (Staat allemaal in boek 6)


    Je moet worden wie je bent.

    AH SPOILERS!
    ik heb part I nog niet gezien van het laatste deel!


    I live for the applause, you will die for it.

    is sneep dood dan xD?


    Shoganai i ne~

    nogmaals ze verraad het einde van part 2 x]


    =