• Dit topic bevat inhoud van het einde van de Harry Potter reeks, dus voor degene die het boek nog niet heeft gelezen en niet weet hoe het eindigt, lees dit dan niet.

    Lieve mensen,
    ik heb een theorie bedacht over Sneep, hij hád nog kunnen leven als hij slim was geweest.
    Als Sneep de onbreekbare eed niet had afgelegd, en niet voor Draco op was gekomen, had hij nog geleefd.
    Sneep heeft in deze eed aan Narcissa Malfidus beloofd haar zoon Draco te beschermen. Toen Draco op het punt stond Perkamentus te doden greep Sneep in (dit was vooraf al gepland met Perkamentus, die wílde nota bene dat Sneep hem vermoordde). Perkamentus was in het bezit van de Zegevlier, en dus dacht Voldemort dat Sneep nu de ware meester was (dit was Harry geworden omdat hij Draco ontwapend had). Voldemort vermoordt Sneep zodat hij de meester van de stok wordt (dat dacht hij, maar Harry leefde nog) dus als Sneep níét de onbreekbare eed had afgelegd, níét moedig was geweest en níét Perkamentus had vermoord, had hij nog geleefd.

    Wat denken jullie ervan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2011 - 13:50 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Miyagi schreef:
    Dat zijn een heel paar 'als-en'
    tuurlijk, zelfs perkamentus zou nog kunnen leven als bepaalde keuzes niet gemaakt werden, maar we weten nooit vooraf hoeveel impact een beslissing heeft op onze toekomst .. dusja


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sprinkles schreef:
    Nee, want Sneep had daarvoor al aan perkamentus beloofd dat hij perkamentus zou vermoorden. Want perkamenus was al vervloekt (zijn hand was helemaal zwart) en hij zou niet lang meer te leven hebben. Perkamentus wist dat draco hem moest vermoorden en om draco's ziel te 'sparen', vroeg hij aan sneep of sneep hem wilde vermoorden als de tijd daar was..
    (Staat allemaal in boek 6)


    even LEZEN in de beschrijving ;)
    staat het ook namelijk.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    @ peanuthead.

    houd erover op, wil je. Ik snap dat het niet leuk voor je is, maar het VALT NIET MEER TE VERANDEREN.
    next time I will call the mods.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Kweenie :3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Blijkbaar raak je voor niks in paniek :3
    je kan er gewoon een mededeling boven zetten. zodat mensen het weten en de mods kunnen de titel gewoon veranderen dus waarom maak je er zo'n probleem van? ;')


    =

    > Ik heb er even een mededeling bijgezet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Probleem opgelost (krul)
    voortaan nadenken voordat je iets neerzet :'D


    =

    Maar als je de titel leest, zegt dit topic toch genoeg? Dan hoef je er niet op te klikken.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nu snap ik waarom ik het nie snapte :'D
    hij gaat dood:9~


    Shoganai i ne~

    Dat is zooooo waar, nu je het zegt ja!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mummelwummel schreef:
    Oke, dat is zo, maar hij móést die eed wel afleggen, voor het plan ding met Perkamentus. Anders zou t niet goed aflopen, en sowieso op dat moment kregen Bellatrix en Narcissa de indruk dat hij geen dooddoener zou zijn als hij die eed niet aflegde (of hoe ik dat ook moet uitleggen).


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Miyagi schreef:
    Dat zijn een heel paar 'als-en'
    tuurlijk, zelfs perkamentus zou nog kunnen leven als bepaalde keuzes niet gemaakt werden, maar we weten nooit vooraf hoeveel impact een beslissing heeft op onze toekomst .. dusja


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Stiekem spoilt de titel al enorm. (x

    OT: Ik snap altijd zo weinig van dit soort, maar jij snapt het ongetwijfeld beter dan ik.
    Maar hij was wel gewoon lief dat hij die onbreekbare eed aflegde, want dat wilde Narcissa zo graag en zo.
    -vaagheid weer-


    Felix

    xSnoepjex schreef:
    Niet alle verhaaltje hebben een 'happy end'
    Ik vind dat J.K. Rowling het goed heeft gedaan, haar einde vind ik het beste.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hij had niet niet de Onbreekbare Eed af kunnen leggen, dan was 'ie bij de Dooddoeners een beetje door de mand geflikkerd.


    Carry me away, I hope that you don't break.