• Here's the thing.

    Ik heb een vriend (geen vriendje, een vriend.), en hij heeft een ex. Toen zij het uitmaakte, was hij er kapot van, en het heeft hem enorm veel moeite en tijd gekost voor hij erover geraakte. Hij is er nu over en is verder gegaan met z'n leven. Zijn ex was er al lang over, en heeft ondertussen al een nieuw liefje die ze, zo zegt zij het, voor altijd supergraag zal zien. Nu, wat is mijn probleem? Wel, op netlog kun je mensen taggen aan je eigen foto, misschien weet je dat wel. Ik tag die vriend van me nogal veel aan m'n foto's, en dan schrijf ik er een tekstje bij. Meestal is dat gewoon over dat ik hem enorm graag heb en dat ik super blij ben dat hij een vriend van mij is. Nu, elke keer ik hem tag aan mijn foto's, kost het die ex van hem MAXIMUM 24 uur voor ze op mijn Netlog pagina komt. Toeval? Nee, 'k heb 't al getest. Ze wil ons gewoon controleren.
    Ik vraag me af wat haar probleem is, want ik doe niets verkeerd, en die vriend van mij ook niet. Tenslotte heeft zij hém gedumpt en niet omgekeerd. Ik heb het die vriend van me nog niet verteld, ik wil niet met hem over zijn ex praten, hij heeft al genoeg aan zijn hoofd. Alleen weet ik niet wat ik moet doen...

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 14:18 ]


    impress people by giving the best of yourself.

    Confronteer dat meisje ermee.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ze is waarschijnlijk jaloers op je,omdat hij geen aandacht meer heeft voor haar(dat vrij logisch is) en zij je waarschijnlijk niet af kan ofzo omdat jij met hem vaak optrekt oftewel denkt ze dat jij met hem bent.Nee ik weet het eigenlijk niet al denk ik een van deze scenario's en ik zou is vragen aan haar wat haar probleem is.

    gewoon zeggen dat je niet snapt waarom ze dat doet ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien is ze idd jaloers. Vraag gewoon eens aan haar waarom ze je stalkt. :')

    Ask her.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omfg. Daar zou ik zo chagrijnig van worden ;x


    *~* Proud Luxury *~*

    Zolang ze niets meer doet dan je netlog bezoeken, zou ik het gewoon zo laten. Dat zij haar tijd verprutst door je steeds te controleren, is haar probleem. Ik zou haar geen onverdiende aandacht geven. Mijn mening. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Zolang ze niets meer doet dan je netlog bezoeken, zou ik het gewoon zo laten. Dat zij haar tijd verprutst door je steeds te controleren, is haar probleem. Ik zou haar geen onverdiende aandacht geven. Mijn mening. (:

    Hier ben ik het mee eens. Maar als het je echt erg stoort, gewoon even vragen waarom ze telkens op je Netlog komt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zet dat meisje in je blacklist dat is het beste


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    xGOSSIP schreef:
    Confronteer dat meisje ermee.


    Just a simple "I love you" (:

    Misschien is ze nog steeds een beetje verliefd op hem..


    VIP - Very Important Penguin

    xGOSSIP schreef:
    Confronteer dat meisje ermee.


    Happiness hit her like a train on a track