• Dit topic bevat inhoud van het einde van de Harry Potter reeks, dus voor degene die het boek nog niet heeft gelezen en niet weet hoe het eindigt, lees dit dan niet.

    Lieve mensen,
    ik heb een theorie bedacht over Sneep, hij hád nog kunnen leven als hij slim was geweest.
    Als Sneep de onbreekbare eed niet had afgelegd, en niet voor Draco op was gekomen, had hij nog geleefd.
    Sneep heeft in deze eed aan Narcissa Malfidus beloofd haar zoon Draco te beschermen. Toen Draco op het punt stond Perkamentus te doden greep Sneep in (dit was vooraf al gepland met Perkamentus, die wílde nota bene dat Sneep hem vermoordde). Perkamentus was in het bezit van de Zegevlier, en dus dacht Voldemort dat Sneep nu de ware meester was (dit was Harry geworden omdat hij Draco ontwapend had). Voldemort vermoordt Sneep zodat hij de meester van de stok wordt (dat dacht hij, maar Harry leefde nog) dus als Sneep níét de onbreekbare eed had afgelegd, níét moedig was geweest en níét Perkamentus had vermoord, had hij nog geleefd.

    Wat denken jullie ervan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2011 - 13:50 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    SoulEater schreef:
    Is die dude dood?
    Ik heb alle films gezien en blijkbaar ook wat gemsit dan ofzo? xD


    Ze verraad het einde van part 2.


    =

    Oh geweldig. Bedankt O_O''
    Dacht al :l

    Kunnen mensen voortaan niet eerst even nadenken voordat ze topic openen?

    Bijv titel; Theorie Harry Potter.
    En dan met dikke, rode koeienletters even melden dat er
    spoilers inzitten? :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Oh geweldig. Bedankt O_O''
    Dacht al :l

    Kunnen mensen voortaan niet eerst even nadenken voordat ze topic openen?

    Bijv titel; Theorie Harry Potter.
    En dan met dikke, rode koeienletters even melden dat er
    spoilers inzitten? :l


    Blijkbaar niet nee =.=
    ik weet ook hoe het afloopt maar daar praat ik alleen over met mensen die het EINDE OOK KENNEN. en ik ga het niet heel quizlet rond bazuinen om het te verpesten voor de rest.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 19:44 ]


    =

    SoulEater schreef:
    Oh geweldig. Bedankt O_O''
    Dacht al :l

    Kunnen mensen voortaan niet eerst even nadenken voordat ze topic openen?

    Bijv titel; Theorie Harry Potter.
    En dan met dikke, rode koeienletters even melden dat er
    spoilers inzitten? :l

    Ja precies.. ik vind dit echt vreselijk klote eigenlijk.


    -

    -oeps-

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 20:02 ]


    Me so good.

    Ik denk.. dat ik nu best wel baal nu ik weet wat er gaat gebeuren in deel 2 maar toch wel weer besef dat ik het waarschijnlijk toch eerst op wiki had opgezocht alvorens de bios te bezoeken.
    Enfin, als, als.. Achteraf redeneren is altijd makkelijk :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, I agree met de spoilers discussie (ik weet wel hoe het allemaal eindigt maar ik vind het sneu voor de mensen die willen wachten)

    DUS MENSEN EVENTUELE SPOILER HIERONDER DUS NIET LEZEN ALS PART 2 EEN VERRASSING MOET ZIJN

    Euhm check mijn theorie: Snape was de beste vriend van de familie Malfoy, maar Lucius en Narcissa weten niet dat hij halfbloed is, hadden ze geweten dat hij niet 'pureblood' was (zoals ze dus denken) had hij nooit die Eed moeten afleggen, was hij nooit Death Eater geweest enz dus had hij nu nog geleefd. Maar nu is hij dus dikke vriendjes met de Malfoys dus ik vind het bijzonder edelmoedig van hem om een eed af te leggen -hij doet het tenslotte uit vriendschap- ik kan u theorie begrijpen maar aub die Eed dat hij voor Narcissa aflegde was super van hem (oh ja btw, hij deed het onder druk van Bellatrix dus technisch gezien is zij de schuldige maar zo'n goed mens gaan we niet beschuldigen :') ) dus als Snape zijn fucking verstand had gebruikt en nooit Voldemort had verraden, had hij nu nog geleefd :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Maar ik snap ook niet, dat Snape wel dood gaat door die slangenbeet. Maar Arthur Weasley niet. :x

    Nu weet ik dus ook al dat ie dood gaat door slang --''
    kom op mensen, waarschuw nou even xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Nu weet ik dus ook al dat ie dood gaat door slang --''
    kom op mensen, waarschuw nou even xD


    Als het begin bericht al een spoiler bevat, dan kun je bedenken dat de rest van het topic daar ook over gaat.

    Heb het beginbericht niet gelezen n__n
    Enkel; Snape gaat dood blablabla.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Miyagi schreef:
    Dat zijn een heel paar 'als-en'
    tuurlijk, zelfs perkamentus zou nog kunnen leven als bepaalde keuzes niet gemaakt werden, maar we weten nooit vooraf hoeveel impact een beslissing heeft op onze toekomst .. dusja

    Amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Hippogriff schreef:
    Maar ik snap ook niet, dat Snape wel dood gaat door die slangenbeet. Maar Arthur Weasley niet. :x


    VOOR DE MENSEN DIE HET EINDE NOG NIET WETEN: NIET KIJKEN
    Nou kijk, Snape werd in zijn hals gebeten en daar loopt een slagader, als daar gif in wordt gepompt ga je veel sneller dood. Arthur werd weliswaar ook vaak gebeten, maar slechts oppervlakkig en bovendien, uit je nek bloed je veel meer.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 20:21 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Miyagi schreef:
    Dat zijn een heel paar 'als-en'
    tuurlijk, zelfs perkamentus zou nog kunnen leven als bepaalde keuzes niet gemaakt werden, maar we weten nooit vooraf hoeveel impact een beslissing heeft op onze toekomst .. dusja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Arrow schreef:
    (...)

    VOOR DE MENSEN DIE HET EINDE NOG NIET WETEN: NIET KIJKEN
    Nou kijk, Snape werd in zijn hals gebeten en daar loopt een slagader, als daar gif in wordt gepompt ga je veel sneller dood. Arthur werd weliswaar ook vaak gebeten, maar slechts oppervlakkig en bovendien, uit je nek bloed je veel meer.


    Oh ja. =']