• euhm, dit wordt een nieuw spelletje, je hoeft geen PB's te ontvangen, alleen als ik je aanwijs als "de mol".
    De mol is degene die alles verziekt in het spel, die kan dus roet in het eten gooien als er een spelletje wordt gespeeld. Je zult raadsels krijgen, die jullie allemaal moeten oplossen. Post je uitslag daarna in een bericht hier, zodat je medespelers het kunnen zien.
    Er kunnen tien mensen meedoen, en aan het einde van iedere week (of iedere twee weken) zal er een test zijn, die ontwerp ik als quiz.
    wees er snel bij, het is leuk om te doen.

    Please, mods, ik vraag het jullie vriendelijk, geen slotje. Dit is geen wedstrijd, maar er vallen wel mensen af.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    [Hoe kan de mol een quiz saboteren? Door een zo slecht mogelijk resultaat te hebben?] Als het mag doe ik mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het ziet eruit als een wedstrijd voor mij...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Overbodige hoofdletters zijn verboden x'd

    De mol kan een quiz saboteren, door zo slecht mogelijke antwoorden te geven. Ik ontwerp quizzen, en raadsels zal ik in een speciale story posten (waar alleen maar die dingen instaan, en tevens ook het dagboek van de Mol)
    Resurgam is de eerste die meedoet.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    oja, in de story die ik ga ontwerpen komt ook te staan hoeveel "geld" er in de pot zit. Dit is geen echt geld!!!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:03 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    er wordt gespeeld als spel, niet als wedstrijd. misschien een gecompliceerd spel, maar het is niet zo dat je er iets mee kunt winnen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik heb je titel in ieder geval aangepast.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -> Dit is wel een wedstrijd, slotje


    I am an idiot, I move.