• Ik moet morgen geopereerd worden, alle eerst onder de scanner en dan geopereerd worden en eigelijk ben ik stiekem wel bang, omdat dit mijn eerst keer is dat ik geopeerd moet worden.. wie is er ook al geopereerd geweest?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 17:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waaraan word je geopereerd?
    Zelf heb ik het, gelukkig, nog nooit meegemaakt :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    Waaraan word je geopereerd?
    Zelf heb ik het, gelukkig, nog nooit meegemaakt :3


    Shoganai i ne~

    waaraan word je geopereerd?
    ik ben een keer geopereerd aan mijn amandelen, en dat viel reuze mee ;D
    good luck

    Omniscience schreef:
    Waaraan word je geopereerd?
    Zelf heb ik het, gelukkig, nog nooit meegemaakt :3

    Aan mijn kaken, ze gaan een stuk weg snijden en ijzere staafjes tussen steken. En dan moet ik nog een operatie onder gaan, en dan nog 1 voor mijn kiezen, en dan gaan ze mijn kin terug recht trekken en dan moet ik misschien een beugel. Ze zeggen dat ik nog een lange weg afteleggen heb.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 17:57 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik word geopereerd in de zomervakantie :')

    Niet fijn, veel succes. Ik heb een keer een operatie gehad voor mijn oog, er zat toen een keer ijzer in. Geen idee, hoe het daar gekomen is. :8

    Ik heb al eens een hartoperatie gehad. De narcose zelf was niet zo erg, maar toen ik wakker werd (ik lag op intesive care), was het wel heel raar. Ik heb bijna 24 uur op die afdeling gelegen en ik herinner me er bijna niets meer van door de verdoving.
    Een klasgenoot van mij heeft ook een operatie gehad (ook aan zijn hart), maar bij hem viel de narcose tegen. Ik wil je niet bang maken of zo, maar sommige mensen worden misselijk van volledige narcose.
    Ik wens je alvast veel sterkte toe. (flower)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 17:58 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    KimUnleashed schreef:
    Niet fijn, veel succes. Ik heb een keer een operatie gehad voor mijn oog, er zat toen een keer ijzer in. Geen idee, hoe het daar gekomen is. :8

    weird x'D


    Shoganai i ne~

    Airashii schreef:
    Ik heb al eens een hartoperatie gehad. De narcose zelf was niet zo erg, maar toen ik wakker werd (ik lag op intesive care), was het wel heel raar. Ik heb bijna 24 uur op die afdeling gelegen en ik herinner me er bijna niets meer van door de verdoving.
    Een klasgenoot van mij heeft ook een operatie gehad (ook aan zijn hart), maar bij hem viel de narcose tegen. Ik wil je niet bang maken of zo, maar sommige mensen worden misselijk van volledige narcose.
    Ik wens je alvast veel sterkte toe. (flower)

    Dankje, hopelijk valt de narcose ook bij mij mee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ze hebben me weleens geopereerd om mijn blinde darm eruit te halen en twee/drie jaar geleden voor mijn amandelen.
    Ik vond alleen de narcose eng, omdat ze een infuus in me gingen steken om me in slaap te laten vallen. Ik haat prikken :'D


    Caution first, always.

    Ik. Al 3x deze maand.:Y) Overmorgen de 4e.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik ben ook geopereerd aan m'n enkel.:Y) Achteraf valt het allemaal mee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Calm schreef:
    (...)
    Aan mijn kaken, ze gaan een stuk weg snijden en ijzere staafjes tussen steken. En dan moet ik nog een operatie onder gaan, en dan nog 1 voor mijn kiezen, en dan gaan ze mijn kin terug recht trekken en dan moet ik misschien een beugel. Ze zeggen dat ik nog een lange weg afteleggen heb.

    Ik heb ook een kaakoperatie gehad. 2 zelfs want mijn 1e was mislukt. Dat viel wel tegen.
    Ik weet niet wat voor kaakoperatie jij krijgt, maar ik had een zware. Er moesten vele millimeters verplaatst worden en ik had dun bot. Mijn mond werd voor een hele maand dichtgemaakt. Ik kon hem niet openen. Na een maand mocht hij een beetje open, maar ik kon nog steeds niet echt iets eten enkel dingen zoals spaghetti. =( Na een goede anderhalve maand mocht ik echt weer eten.
    De operatie zelf valt mee want je maakt hem niet bewust mee. En dan wordt je wakker op de intensive care, lig je daar een hele dag je te vervelen. En toen ik mijn spiegel kreeg, zag ik een heel ander persoon. Mijn gezicht was letterlijk en figuurlijk 3x zo dik. Mijn hoofd was helemaal opgezwollen door de operatie.

    Ik weet niet waarom jij een kaakoperatie krijgt, maar ik omdat ik soms problemen had met eten en omdat later je kaken verder invallen en ik dan helemaal niet meer zou kunnen eten. Achteraf ben je blij dat je al die pijn hebt doorstaan. =)

    Veel succes morgen!(flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omniscience schreef:
    Waaraan word je geopereerd?
    Zelf heb ik het, gelukkig, nog nooit meegemaakt :3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik, toen ik een baby was. De operatie duurde ongeveer 6/7 uur lang. Nu heb ik een hele groot litteken op mijn buik, die door loopt naar mijn rug.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 18:18 ]


    <3