• Al de hele vakantie is het zo. Spinnen. Deze kamer -de zolder- is nou eenmaal een plek waar de beesten zijn. En ik geef toe dat ik er bang voor ben. Ik weet het is onnodig maar ik vind ze gewoon eng. Al helemaal als ze op me zitten. Ik zoek elke avond voor ik ga slapen mijn hele bed rond en er omheen en er boven. Et erge is dat ze er ook zitten en ik ze heel snel vermoord. Of de echt enge moet mijn broer doen. Ik lig daarna altijd paranoïde in mijn bed en kan nauwelijks in slaap komen.
    Ik slaap met m'n broertje van vijf en oudere broer opbdezelfde zolder in dit vakantie huis waar we elk jaar komen. Maar het lijkt alsof dit jaar veel meer spinnen zijn. Er zijn ook kleine die een beetje op teken lijken, die zijn er erg veel dat is zwaar irritant. Ik wordt er gek van. Elk klein kriebeltje ben ik bang voor dat het een spin is. Help want ik kan er nauwelijks van slapen.
    Heeft iemand tips voor mij om van deze angst en gedoe af te komen? Want ik ben overdag ook heel chagrijnig tegen iedereen. M'n broer vind me ondertussen irritant over spinnen...
    En kom niet aan met spinnenplaatjes want ik ben al zo panisch.
    :( ik kijk uit naar het einde van de vakantie
    , alleen al door die beesten.
    Ps sorry Voor dit verwarrende topic -op iPhone getypt-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Verbranden die hap -> opgelost.

    Ik las ergens dat het hielp om je spullen steeds te verplaatsen, zodat ze zich steeds minder goed kunnen nestelen. Of het echt helpt, weet ik niet. Succes iig!


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Ik las ergens dat het hielp om je spullen steeds te verplaatsen, zodat ze zich steeds minder goed kunnen nestelen. Of het echt helpt, weet ik niet. Succes iig!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gewoon vertreken daar!
    Slaap op de bank beneden, of desnoods buiten.
    omg, in jou situatie wad ik meteen die kamer uitgerend en NOOIT meer terug gekeerd!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmm... Er is een kamer vrij, maar ik denk dat ik daar niet mag slapen want mijn opa vind al dat spinnengezeur zoals hij het noemt, complete onzin.
    Ik zal er wel eens zachtjes over beginnen want et is wel een goed idee.
    Dat verbranden, das wel slim. Maar er staan wel heel veel houten dingen hier XD
    Dat is handig, spullen verplaatsen. Ik zal aan mijn broer vragen of hij dat wil doen -ik durf het al niet meer :P-
    Thanks allemaal. Andere tips zijn natuurlijk welkom. Ik zal even meedelen als ik mag verplaatsen van kamer/plek.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 8:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    OMG, Dat is gewoon creepy.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou echt never die kamer ingaan O.o


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Zo eng zijn spinnen nou ook weer niet, vind ik.


    26 - 02 - '16

    Bestaat er geen gif tegen spinnen zoals dat tegen muggen enzo bestaat? :'D En anders gewoon ergens anders gaan liggen om te slapen?


    effort never betrays you

    De ideale oplossing: Spuit twee á drie deo-bussen leeg in die ruimte. Zet even later pas de ramen open en dan kruipen ze allemaal wel weg of zijn ze al gestikt. :Y)

    Ik snap precies hoe je je voelt. Ik was op vakantie in een tent met mijn zusje, en na 4 dagen zaten er heel veel oorwurmen in de tent, bij alles wat ik voelde was ik bang dat er een oorwurm over me heen liep.
    We hadden al een keer van tent gewisseld en het ging beter, maar ook daar was er een oorwurm binnengekomen. Ik vond het echt verschrikkelijk en in dat opzicht kon ik niet wachten tot ik weer thuis was.
    Met spinnen lijkt het me nog erger D:
    Ik weet alleen niet echt wat je er tegen kan doen. In een andere kamer slapen, zoals hierboven genoemd, is inderdaad een optie. En, als ik ging slapen, herhaalde ik constant dat ze niets konden doen en dat als er beesten in de tent zaten ze konden stikken, omdat ik het niet liet gebeuren ze van mijn slaap te beroven.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Thanks allen! Met deo werkte -ze blijven er toch nog wel maar niet zo veel-
    Moet na deze nacht nog 1 nachtje dat overleef ik hoop ik.

    Off-topic: amarelo, Nice signature. Five for Fighting <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Geen last meer van! Ben thuis :-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    er zat daarstraks een naast mijn bed op de muur *rilt* ik heb helemaal paranoia mijn schoen genomen en dood geklopt en eerder deze week kroop er een gewoon langs mijn hoofd naar beneden IEUW!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque